|
Post by aloviak on Oct 16, 2010 16:06:20 GMT 1
Alltså jag vet inte riktigt vad jag ska säga man blir så oehört besviken :/ man blir ledsen av att se ett lag av den kalibern det faktiskt är!!! spela som dom gör vad är det? pallar dom inte trycket runt om dom att ska prestera? vad är det som händer, ni kan inte säga att det är ett svajjigt khk vi har på isen även detta året, jag har inte sett något jämnt och hållbart spel som man kan spela i 3 perioder utan att förlora. Joo dom matcherna vi har vunnit har ju inte alltid varit självklara precis, samma svåra visa om och om igen! VI SÄTTER INTE PUCKEN - sedan tycker jag att vårt boxplay är under all kritik! ska man backa ihop och inte ut och stöta göra allt för att störa motståndaren? - så dåligt är det .......... fast älskar Khk ändå kommer alltid göra men det är en besviken och ledsen supporter som sitter här i vinter natten och ser 2 poäng sväva iväg till tattar laget Gislaved........ Boxplay under all kritik? stat. 1 Karlskrona HK 10 2 31 61:24 93,55 1 2 Nybro Vikings IF 9 4 40 74:28 90,00 2 3 Halmstad HF 10 5 38 69:19 86,84 0 Olofströms IK 10 5 38 64:23 86,84 1
|
|
|
Post by time on Oct 16, 2010 16:37:33 GMT 1
funderat en del och får inte ihop det. Det finns ett systemfel Det finns ett fel som jag tycker mig se nu igen. KHK har inte roligt när utrustningen kommer på. Kempe känns lika kul som MN, finns inget skoj runt omkring what so ever. Ni som är på träningarna har de kul grabbarna boys? ser ni nått bus på träningarna ? Jag har länge kritiserat dosen av träning som KHK har. Tobbe säger att de är O.K men jag säger att Sveriges längsta försäsong kombinerat med 7 dagar i veckan under säsong kan knäcka vem som helst. Ett antal av spelarna jobbar och har familj och jag tycker mig se att en del av dessa ben är tunga. förra säsongen fick man kritik för att man tränade före lite ...
|
|
|
Post by aloviak on Oct 16, 2010 16:50:17 GMT 1
Det finns ett fel som jag tycker mig se nu igen. KHK har inte roligt när utrustningen kommer på. Kempe känns lika kul som MN, finns inget skoj runt omkring what so ever. Ni som är på träningarna har de kul grabbarna boys? ser ni nått bus på träningarna ? Jag har länge kritiserat dosen av träning som KHK har. Tobbe säger att de är O.K men jag säger att Sveriges längsta försäsong kombinerat med 7 dagar i veckan under säsong kan knäcka vem som helst. Ett antal av spelarna jobbar och har familj och jag tycker mig se att en del av dessa ben är tunga. förra säsongen fick man kritik för att man tränade före lite ... Tror absolut att vi tränar för mycket för att vara som bäst nu träningen nu skall se till att vi är som bäst när det gäller som mest. T.O.M goiset tränar så mycket i dagsläget, däremot startade de sin säsong mycket senare än KHK.
|
|
|
Post by xeal on Oct 16, 2010 16:55:20 GMT 1
SKANDAL! Tur man spelade själv och slapp se eländet... Vi kan konstatera att det är några nyförvärv som snarare är sämre, än bättre än de som lämnat... Altmann, Lindfors, Valli och Brasar hade petat ett antal... Vi var många som sa att backsidan snarare skulle se ännu svagare ut än tidigare...hittills ser det ut som vi har rätt... :/ backsidan är BEDRÖVLIG....
|
|
|
Post by husnasarn on Oct 16, 2010 17:15:08 GMT 1
Det finns ett fel som jag tycker mig se nu igen. KHK har inte roligt när utrustningen kommer på. Kempe känns lika kul som MN, finns inget skoj runt omkring what so ever. Ni som är på träningarna har de kul grabbarna boys? ser ni nått bus på träningarna ? Jag har länge kritiserat dosen av träning som KHK har. Tobbe säger att de är O.K men jag säger att Sveriges längsta försäsong kombinerat med 7 dagar i veckan under säsong kan knäcka vem som helst. Ett antal av spelarna jobbar och har familj och jag tycker mig se att en del av dessa ben är tunga. Konstigt jag har inte sett dig på träningarna. Lägg nu av med domedagspredikningarna tack man blir ju tossig av att läsa här ser ju ut som steelers forumet där de har idioter som gudfadern. Nej jag är inte på träningarna. Det var en fråga till er som bruka vara där. Det är stor skillnad på de som bara har hockeyn och de som jobbar vid sidan om. Jag har aldrig sagt att de tränar för lite utan har hela tiden ställt mig frågande om det är bra och träna 30-40 dagar utan uppehåll. Själv har jag varit tränare i fotboll och även där kan man se när det blivit för mycket träning och matcher. Då brukade det vara läge och ta ett par dagars uppehåll men det kanske är skillnad på hockeyn.
|
|
|
Post by Zäta on Oct 16, 2010 17:15:59 GMT 1
Träningsdosen är säkerligen under kontroll.
|
|
|
Post by Ragulin on Oct 16, 2010 18:51:51 GMT 1
Var det en läktarskandal i Gislaved?
|
|
|
Post by Back to Front on Oct 16, 2010 20:29:09 GMT 1
Tydligen... Matchvärdar som var där och vevade om man ska tro det man hört...
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Oct 16, 2010 23:08:25 GMT 1
Var det en läktarskandal i Gislaved? Inte värre än vanligt ;D
|
|
|
Post by Ragulin on Oct 17, 2010 10:14:00 GMT 1
Var det en läktarskandal i Gislaved? Inte värre än vanligt ;D ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 17, 2010 13:19:19 GMT 1
Kempe till sydostran: "Vi är inte tillräckligt bra. Vi skyller inte ifrån oss," Tack, för att finns dem som inte stoppar huvudet i sanden och skyller ifrån sig.
|
|