|
Post by HF on Oct 28, 2010 14:57:46 GMT 1
Grattis till vinsten! Klackmatchen vann ni relativt enkelt bra tryck på eran helt enkelt. Men lite smolk i bägaren flera pers antar att det var snorisar ni hade med er muckade gräl i pauserna då dom smög som råttor bakom ishallen och manade med okvädningsord! Jag själv blev riktigt irreterad för det var sämre än KIKS tonårsklack och enbart ute efter att mucka gräl. Fanns personer som vi fick stoppa från OIK som ville mangla detta tonårsgäng för jag tror inte vuxna personer gör så ....någon av er som arrangerar resor borde kolla upp detta för det var riktigt trevligt annars att få besök av er. Mycket tråkigt, synd att ni inte släppte fram erat gäng!! Det har aldrig varit några problem innan mellan khk och oiksupporters och det är ju väldigt tråkigt att några snorungar ska förstöra detta. Som sagt synd att de inte fick på nöten.
|
|
|
Post by Ragulin on Oct 28, 2010 14:58:09 GMT 1
Vad ska man nu gnälla på? Hur är det med korven och senapen? Var i hallen och åt lite tidigt för ett tag sedan och den enda senap som var framme var den stora Felixbehållaren, så jag tog den. Fruktansvärd! Smakar bara ättika! Tur att det vanligtvis finns alternativ... Ställde mig frågan; BETALAR någon för att ha Felixsenapen hemma? Utan analysera alltför mycket så är senapen ett sorgligt kapitel.
|
|
|
Post by pILLY on Oct 28, 2010 15:36:28 GMT 1
Grattis till vinsten! Klackmatchen vann ni relativt enkelt bra tryck på eran helt enkelt. Men lite smolk i bägaren flera pers antar att det var snorisar ni hade med er muckade gräl i pauserna då dom smög som råttor bakom ishallen och manade med okvädningsord! Jag själv blev riktigt irreterad för det var sämre än KIKS tonårsklack och enbart ute efter att mucka gräl. Fanns personer som vi fick stoppa från OIK som ville mangla detta tonårsgäng för jag tror inte vuxna personer gör så ....någon av er som arrangerar resor borde kolla upp detta för det var riktigt trevligt annars att få besök av er. Ta reda på fakta innan du slänger ur dig en massa skitsnack!! Det finns iaf numera 2 oik supporters som hädanefter inte kommer försöka ta sig friheter på en i dåläget ensam khk-supporter. Hoppas assfalten smakade.
|
|
|
Post by Gudfadern on Oct 28, 2010 17:09:41 GMT 1
Grattis till vinsten! Klackmatchen vann ni relativt enkelt bra tryck på eran helt enkelt. Men lite smolk i bägaren flera pers antar att det var snorisar ni hade med er muckade gräl i pauserna då dom smög som råttor bakom ishallen och manade med okvädningsord! Jag själv blev riktigt irreterad för det var sämre än KIKS tonårsklack och enbart ute efter att mucka gräl. Fanns personer som vi fick stoppa från OIK som ville mangla detta tonårsgäng för jag tror inte vuxna personer gör så ....någon av er som arrangerar resor borde kolla upp detta för det var riktigt trevligt annars att få besök av er. Ta reda på fakta innan du slänger ur dig en massa skitsnack!! Det finns iaf numera 2 oik supporters som hädanefter inte kommer försöka ta sig friheter på en i dåläget ensam khk-supporter. Hoppas assfalten smakade. Ohh va dryg du e...skryta om hur ni slog ner en person, väx upp för helvete....! Eran klack måste ju vara ett skämt, kanske inte hela högen men de som sjöng bondjävlar...Moget! Inte konstigt att folk väljer att lämna bb tack vare dessa individer....
|
|
|
Post by brodeurandme on Oct 28, 2010 17:47:31 GMT 1
Ta reda på fakta innan du slänger ur dig en massa skitsnack!! Det finns iaf numera 2 oik supporters som hädanefter inte kommer försöka ta sig friheter på en i dåläget ensam khk-supporter. Hoppas assfalten smakade. Ohh va dryg du e...skryta om hur ni slog ner en person, väx upp för helvete....! Eran klack måste ju vara ett skämt, kanske inte hela högen men de som sjöng bondjävlar...Moget! Inte konstigt att folk väljer att lämna bb tack vare dessa individer.... Folk lämnar inte BB för att någon sjunger bondjävel, utan snarare för att du inte får sjunga bondjävel när du är medlem i BB. Så håll dig till sanningen. I övrigt, när det är bortamatch, så står BB ihop med alla andra tillresta khk-supporters och hejar på sitt lag, så det blir nog svårt för någon att urskilja vilka som är med i BB och inte då alla hjälps åt att heja på sitt lag. Så man kan nog inte lasta BB för att vara dom som startar bråk dom på hemmaplan snarare gjort sig kända för att vara för selektiva av ordvalet om motståndarna, dvs alldeles för städat språkbruk.
|
|
|
Post by pekka on Oct 28, 2010 17:54:47 GMT 1
Jag kör med Bloggkungens senap... Den är bäst! Gör GOE senap? ;D ;D ;D
|
|
|
Post by scrat on Oct 28, 2010 18:03:04 GMT 1
Ta reda på fakta innan du slänger ur dig en massa skitsnack!! Det finns iaf numera 2 oik supporters som hädanefter inte kommer försöka ta sig friheter på en i dåläget ensam khk-supporter. Hoppas assfalten smakade. Ohh va dryg du e...skryta om hur ni slog ner en person, väx upp för helvete....! Eran klack måste ju vara ett skämt, kanske inte hela högen men de som sjöng bondjävlar...Moget! Inte konstigt att folk väljer att lämna bb tack vare dessa individer.... Visst. Och eran klack är ju fullständigt rumsren, eller?? Ta du och kräla tillbaks till din grå vardag och din patetiska lilla blogg. Inte ens den är läsvärd för du kan aldrig se något positivt om inte OIK vinner eller KHK förlorar, men det verkar vara något som går där nere hos er. Hörde att några KHK supporters blivit kallade "polacker" och "öststatare" av folk med anknytning till OIK. Moget? NOT!! Kanske var väntat från klacken men från klubbens funktionärer? Kom igen... Bara för er att inse att ni inte är överst i Blekingehockeyn längre. Det svider såklart, men så är det! Man måste leverera varje säsong och framgång är en färskvara. Men häng inte läpp, jag tror nog att OIK får ordning på grejerna till slut.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Oct 28, 2010 18:23:20 GMT 1
Ta reda på fakta innan du slänger ur dig en massa skitsnack!! Det finns iaf numera 2 oik supporters som hädanefter inte kommer försöka ta sig friheter på en i dåläget ensam khk-supporter. Hoppas assfalten smakade. Ohh va dryg du e...skryta om hur ni slog ner en person, väx upp för helvete....! Eran klack måste ju vara ett skämt, kanske inte hela högen men de som sjöng bondjävlar...Moget! Inte konstigt att folk väljer att lämna bb tack vare dessa individer.... Du måste vara totalt hjärndöd.
|
|
|
Post by korpen on Oct 28, 2010 18:23:56 GMT 1
Ta reda på fakta innan du slänger ur dig en massa skitsnack!! Det finns iaf numera 2 oik supporters som hädanefter inte kommer försöka ta sig friheter på en i dåläget ensam khk-supporter. Hoppas assfalten smakade. Ohh va dryg du e...skryta om hur ni slog ner en person, väx upp för helvete....! Eran klack måste ju vara ett skämt, kanske inte hela högen men de som sjöng bondjävlar...Moget! Inte konstigt att folk väljer att lämna bb tack vare dessa individer.... Som vanligt så vrider du på sanningen. Usch fy!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 28, 2010 18:53:57 GMT 1
Ta reda på fakta innan du slänger ur dig en massa skitsnack!! Det finns iaf numera 2 oik supporters som hädanefter inte kommer försöka ta sig friheter på en i dåläget ensam khk-supporter. Hoppas assfalten smakade. Ohh va dryg du e...skryta om hur ni slog ner en person, väx upp för helvete....! Eran klack måste ju vara ett skämt, kanske inte hela högen men de som sjöng bondjävlar...Moget! Inte konstigt att folk väljer att lämna bb tack vare dessa individer.... Det måste verkligen svida att ha fått stryk av både Mörrum och Karlskrona. Royson HaHaHa. "Det blev sen en märklig ”presskonferens” där endast OIK-Bloggen fanns på plats i lokalen där denna skulle hållas så det blev bara bloggen & Fredrik vilket känns lite konstigt då man trodde att lokaltidningarna kanske var intresserade av detta men det upptäcktes senare att de körde en egen ”konferens” vid bortalagets omklädningsrum med segrande tränare." Nej, vad hade de förväntat sig? Vem fan vill intervjua ett OIK när man kan intervjua KHK?! ;D
|
|
|
Post by krysset on Oct 28, 2010 19:00:05 GMT 1
Ta reda på fakta innan du slänger ur dig en massa skitsnack!! Det finns iaf numera 2 oik supporters som hädanefter inte kommer försöka ta sig friheter på en i dåläget ensam khk-supporter. Hoppas assfalten smakade. Ohh va dryg du e...skryta om hur ni slog ner en person, väx upp för helvete....! Eran klack måste ju vara ett skämt, kanske inte hela högen men de som sjöng bondjävlar...Moget! Inte konstigt att folk väljer att lämna bb tack vare dessa individer.... Jag tror du bitit dig i hängläppen nu...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 28, 2010 19:14:46 GMT 1
Hetaste samtalsämnet på OIK's forum efter ytterligare en förlust; Collin's och Skoog's lön.
|
|
friden
Ungdomslirare
R?tta virket!
|
Post by friden on Oct 28, 2010 19:19:38 GMT 1
Hetaste samtalsämnet på OIK's forum efter ytterligare en förlust; Collin's och Skoog's lön. Dom är inte lite pinsamma, det värsta är att dom kallar sig Blekinges Stolthet. Man skäms ju för fan att vara Blekingebo då dom har den "titeln".
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 28, 2010 19:30:54 GMT 1
vet inte om detta tagits upp tidigare,men varför i helsike låter matchvärdarna och funktionärerna det stå olofströmsbor på "våran" sektion??har varit så alla matcher jag sett där nere..förstår dom inte riskerna??det var ju en tydlig avspärrning på översta hyllan men lik förbannat stod och satt det oik:are där..tydligen hade det varit likadant när nybro var där.riktigt slarvigt och nonschalant mot publiken
|
|
|
Post by brodeurandme on Oct 28, 2010 19:49:35 GMT 1
vet inte om detta tagits upp tidigare,men varför i helsike låter matchvärdarna och funktionärerna det stå olofströmsbor på "våran" sektion??har varit så alla matcher jag sett där nere..förstår dom inte riskerna??det var ju en tydlig avspärrning på översta hyllan men lik förbannat stod och satt det oik:are där..tydligen hade det varit likadant när nybro var där.riktigt slarvigt och nonschalant mot publiken Måste referera till det där då jag noterat precis samma sak. Ena gången släppte man upp en aspackad OIK-supporter mitt bland KHK-supportrarna och lät honom stå där som en pajas. En vacker dag så kommer det smälla, då kanske det inte är lika roligt längre.
|
|