|
Post by time on Nov 10, 2010 21:36:10 GMT 1
KHK snabbade på så man fick några extra minuter att återhämta sig inför derbyt mot Gojs ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 10, 2010 21:37:11 GMT 1
OIK tappade sin allettan plats till Kungälv ikväll. Det är nog bäst att R. Jönsson ringer upp ledningen för grönmöglet och ber om att få låna några nya spelare till nästa match. Det är ju så "blekinges stolthet" bygger sin lag i rosthallen denna säsong, nya spelare till varje match.
"OIK Steelers Hockey with heart" ;D ;D ;D
OIK = grönmöglets farmarklubb och nu verkar även som möglet har fått fäste i väggarna på rosthallen.
|
|
|
Post by time on Nov 10, 2010 21:40:17 GMT 1
Stabil seger. Per 1 klart till KHK. Per 2 så skapade Västervik 5-6 heta lägen och KHK gjorde 3 mål på 3 chanser. Per 3 spelades av. Men KHK klarade 6 st boxplay. Det är nästan så man inte bryr sig når de tar onödiga utv längre Tydligen lånade VIK in även en mv (J20) från IKO
|
|
|
Post by krickan on Nov 10, 2010 22:14:31 GMT 1
"OIK Steelers Hockey with heart" ;D ;D ;D OIK Steelers Hockey with loans!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 10, 2010 23:04:11 GMT 1
Ren skitmatch igen mot VIK, där Leinonen och effektiviteten avgör...
Kanonsändning av LG! Repriser och fler kameror med närbilder förhöjer verkligen! Man märker att han verkligen försöker sig på tekniska lösningar. Även snacket har blivit liiiite bättre.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Nov 11, 2010 1:02:04 GMT 1
Var uppe och såg matchen live, inget snack om saken, VIK är verkligen dåliga. Dom hade några minuter i början på andra perioden där dom hade lite tryck, men Timo satte stopp för det.
Längtar redan tills på fredag! 15 raka?
|
|
|
Post by tof on Nov 11, 2010 6:25:50 GMT 1
Enligt Västerviks matchreferat så låter det som KHK hade tur några gånger då man gjorde målen men att Västervik var minst lika bra, det kanske är Andreas Lind som skrivit det.
|
|
|
Post by Back to Front on Nov 11, 2010 8:19:45 GMT 1
Låter som Halmstads.....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 11, 2010 9:15:48 GMT 1
Det såg nästan jämnt ut på TVn och i andra var det spel mot vår kasse i 15 min. VIK såg inte bra ut, men med så dålig forechecking som det var igår, så kunde de ändå skapa många chanser. Att vi förlorar skotten mot VIK, säger en del...har någon annan lyckats med det? Ska dock inte klaga, då det inte är det minsta ovanligt att det ser ut så här, när man bara ska åka och hämta poäng mot ett dåligt gäng. Positivt är att vi har några grymma avslutare och att Leinonen fixade FJÄRDE nollan!
|
|
|
Post by Back to Front on Nov 11, 2010 10:20:22 GMT 1
OIK tappade sin allettan plats till Kungälv ikväll. Det är nog bäst att R. Jönsson ringer upp ledningen för grönmöglet och ber om att få låna några nya spelare till nästa match. Det är ju så "blekinges stolthet" bygger sin lag i rosthallen denna säsong, nya spelare till varje match. "OIK Steelers Hockey with heart" ;D ;D ;D OIK = grönmöglets farmarklubb och nu verkar även som möglet har fått fäste i väggarna på rosthallen. Det bästa du skrivit på veckor IP!!! ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by husnasarn on Nov 11, 2010 12:27:41 GMT 1
Härlig seger ;D. Vi var minst 10 personer som såg matchen på plats och jag tror att alla kände samma sak. Timo kommer inte och släppa en ända puck bakom sig. Plocken sittande på röven var årets räddning. Många i laget som kan avgöra just nu detta ställer till det för våra motståndare. Ge Ed eller Fahla minsta lilla öppning så smäller det. Halmstads målvakt fick erfara detta vid 2-0 målet. Junisarna tar sig för varje match och rör runt på ett uppfriskande sätt. Backarna gör förvisso inte mängder av poäng men de är täta bakåt vad sägs om 95,83 % i boxplay?
Hoppas nu på ett sprakande derby mot Mörrum.
Glömde och skriva en sak. Vändningen i andra kom när Tobbe började se ut som en citron. Han gick helt sonika ner och ställde sig vid sargen, tryckte näsan emot plexit och visade sin nuna för grabbarna. Vips hade Fahla tryckt in två puckar i samma byte ;D
|
|
|
Post by time on Nov 11, 2010 14:02:29 GMT 1
Härlig seger ;D. Vi var minst 10 personer som såg matchen på plats och jag tror att alla kände samma sak. Timo kommer inte och släppa en ända puck bakom sig. Plocken sittande på röven var årets räddning. Många i laget som kan avgöra just nu detta ställer till det för våra motståndare. Ge Ed eller Fahla minsta lilla öppning så smäller det. Halmstads målvakt fick erfara detta vid 2-0 målet. Junisarna tar sig för varje match och rör runt på ett uppfriskande sätt. Backarna gör förvisso inte mängder av poäng men de är täta bakåt vad sägs om 95,83 % i boxplay? Hoppas nu på ett sprakande derby mot Mörrum. Glömde och skriva en sak. Vändningen i andra kom när Tobbe började se ut som en citron. Han gick helt sonika ner och ställde sig vid sargen, tryckte näsan emot plexit och visade sin nuna för grabbarna. Vips hade Fahla tryckt in två puckar i samma byte ;D Var det inte från Oskarshamn de lånade målvakten?
|
|
|
Post by husnasarn on Nov 11, 2010 14:46:13 GMT 1
Härlig seger ;D. Vi var minst 10 personer som såg matchen på plats och jag tror att alla kände samma sak. Timo kommer inte och släppa en ända puck bakom sig. Plocken sittande på röven var årets räddning. Många i laget som kan avgöra just nu detta ställer till det för våra motståndare. Ge Ed eller Fahla minsta lilla öppning så smäller det. Halmstads målvakt fick erfara detta vid 2-0 målet. Junisarna tar sig för varje match och rör runt på ett uppfriskande sätt. Backarna gör förvisso inte mängder av poäng men de är täta bakåt vad sägs om 95,83 % i boxplay? Hoppas nu på ett sprakande derby mot Mörrum. Glömde och skriva en sak. Vändningen i andra kom när Tobbe började se ut som en citron. Han gick helt sonika ner och ställde sig vid sargen, tryckte näsan emot plexit och visade sin nuna för grabbarna. Vips hade Fahla tryckt in två puckar i samma byte ;D Var det inte från Oskarshamn de lånade målvakten? Jämrans också, var det inte Halmstad vi mötte Jag visste att jag körde fel igår. Det var därför det inte var så mycket folk från stan. Hur var matchen mot Västervik?
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Nov 11, 2010 14:57:25 GMT 1
Var det inte från Oskarshamn de lånade målvakten? Jämrans också, var det inte Halmstad vi mötte Jag visste att jag körde fel igår. Det var därför det inte var så mycket folk från stan. Hur var matchen mot Västervik? Försök inte, jag brände om en pick up med en stor Eksjöhus logga på, måste varit du
|
|
|
Post by Back to Front on Nov 11, 2010 16:13:16 GMT 1
#91 verkar ff vara yr i huvudet.. Inte en rad på bloggen...
|
|