|
Post by mannen on Jan 13, 2009 21:45:51 GMT 1
man kan ju bara hoppas på att den är en eller två på G Det låter ju fantastiskt. Han har kanske börjat lyssna på SUPPORTRARNA. Man börjar ju hoppas, om det nu stämmer att han sagt så. NU tar vi Kristianstad imorgon ta mig fan det stod så i sydöstran idag iaf, men dom kan man inte alltid lita på
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 13, 2009 21:45:53 GMT 1
man kan ju bara hoppas på att den är en eller två på G Det låter ju fantastiskt. Han har kanske börjat lyssna på SUPPORTRARNA. Man börjar ju hoppas, om det nu stämmer att han sagt så. NU tar vi Kristianstad imorgon ta mig fan Han har väl försökt få hit spelare redan under juluppehållet och även plockat hit Jonas Karlsson
|
|
|
Post by mannen on Jan 13, 2009 21:48:03 GMT 1
Det låter ju fantastiskt. Han har kanske börjat lyssna på SUPPORTRARNA. Man börjar ju hoppas, om det nu stämmer att han sagt så. NU tar vi Kristianstad imorgon ta mig fan Han har väl förökt få hit spelare redan under juluppehållet det e väl ingen som har sagt att han inte har försökt
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 13, 2009 21:50:12 GMT 1
Han har väl förökt få hit spelare redan under juluppehållet det e väl ingen som har sagt att han inte har försökt Gjorde kopplingen till att det nu ryktas om yttreligare nyförvärv och att Tobbe änligen börjat lyssna på supportrarna. Det var DET jag inte förstod
|
|
|
Post by mannen on Jan 13, 2009 21:56:13 GMT 1
det e väl ingen som har sagt att han inte har försökt Gjorde kopplingen till att det nu ryktas om yttreligare nyförvärv och att Tobbe änligen börjat lyssna på supportrarna. Det var DET jag inte förstod men då e det ju lika bra o skriva så direkt istället för att hitta på något helt annat, eller?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 13, 2009 22:11:12 GMT 1
Tobbe i dagens SSD: "Sportchefen Torbjörn Karlsson är inte främmande att hitta någon eller några förstärkningar innan den 31 januari. – Det är inte omöjligt att det kan bli något. Men vi får se vad som händer, säger han. " Ganska oväntat! Om Tobbe uttalar sig såhär så finns det nog stora chanser till nyförvärv. Han brukar aldrig ge sken av det annars. Tycker du det är så stor skillnad på det han sa i intervjun del 2...?
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 13, 2009 23:00:41 GMT 1
Ganska oväntat! Om Tobbe uttalar sig såhär så finns det nog stora chanser till nyförvärv. Han brukar aldrig ge sken av det annars. Tycker du det är så stor skillnad på det han sa i intervjun del 2...? Vet inte exakt vad han sa men det kanske är så att tom Tobbe har börjat inse att KHK lever farligt.
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 13, 2009 23:11:09 GMT 1
Verkar som om allmänna meningen är att Fahlqvist hade varit drömvärmningen. Eller har jag fel?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 14, 2009 0:49:35 GMT 1
Ja där fanns det ju mycket att läsa... eller inte..
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 14, 2009 9:06:48 GMT 1
trodde han var rolig...läs på länken...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 14, 2009 9:11:43 GMT 1
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 14, 2009 9:24:56 GMT 1
trodde han var rolig...läs på länken... Ville göra dig glad en stund. Tänk om din idol spelat i KHK
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 14, 2009 9:26:32 GMT 1
Tänker inte skriva vad jag tycker om dig. Känner dig inte. Men du är ju inte den som tillför mest i forumet precis ...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 14, 2009 9:32:22 GMT 1
Tänker inte skriva vad jag tycker om dig. Känner dig inte. Men du är ju inte den som tillför mest i forumet precis ... Vad tillför du då? "Khk är så bra, ooh vad bra khk spelar, Micke Nilsson är den bästa tränaren någonsin, bla bla bla" tom när laget spelar sämre än ett jävla p-9 lag.
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 14, 2009 9:35:08 GMT 1
Tänker inte skriva vad jag tycker om dig. Känner dig inte. Men du är ju inte den som tillför mest i forumet precis ... Vad tillför du då? "Khk är så bra, ooh vad bra khk spelar, Micke Nilsson är den bästa tränaren någonsin, bla bla bla" tom när laget spelar sämre än ett jävla p-9 lag. som vanligt skrivs saker jag aldrig sagt. Har dessutom inte jämfört vem av dig och mig som kan mest hockey. Bara sa att jag inte tycker du är den som tillför mest i forumet. Men detta blev tydligen för mycket för dig. Märkligt iom att du mer än gärna sågär till höger och vänster ..
|
|