|
Post by kraftwerk on Jan 14, 2009 9:40:44 GMT 1
Det jag saxade är ingen kritik, det är ju frustration från någon som inte kan hålla tungan/fingrarna i styr.... Helst när man skrivit 7000 inlägg om samma sak. Nu snackar jag skit om C, jag vet men jag står för det och skulle säga samma sak utanför forumet. Som Mikael säger...tror du jag bryr mig om vad t ex du tycker om mig....och vill Tobbe kalla mig idiot (vilklet han säkert gör), so be it...då får han väl göra det! Tror varken han eller jag börjar gråta... Vi är inga lekisbarn... Tobbe har inte kallat dig idiot Men du har kallat honom för zombie och att hans ideer är sinnesjuka. Sopa framför din egen dörr
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 14, 2009 9:47:59 GMT 1
det har pratats om Fahlqvist som en drömvärvning. Visst han är helt OK.
Men det har dragits i spelare med färska meriter från betydligt högre sammanhang
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 14, 2009 10:05:18 GMT 1
det har pratats om Fahlqvist som en drömvärvning. Visst han är helt OK. Men det har dragits i spelare med färska meriter från betydligt högre sammanhang Nu ställer jag frågan till dig för tredje eller fjärde gången hts. Varför måste du allt som ofta prata i gåtor? Ut me språket om du har någon info. Annars är det väl bättre att inte säga något alls?
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 14, 2009 10:08:46 GMT 1
det har pratats om Fahlqvist som en drömvärvning. Visst han är helt OK. Men det har dragits i spelare med färska meriter från betydligt högre sammanhang Nu ställer jag frågan till dig för tredje eller fjärde gången hts. Varför måste du allt som ofta prata i gåtor? Ut me språket om du har någon info. Annars är det väl bättre att inte säga något alls? är jag ensam om detta ? Ville bara påpeka att KHK söker kvalitetspelare. Kan vara bra att veta för en del verkar det som
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 14, 2009 10:13:33 GMT 1
hjälper för fan inte o dra om det inte leder någonstans!! Så är det väl om man ställer FÖR stora krav på allting. Då blir det i stället ingenting...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 14, 2009 10:17:31 GMT 1
Som Mikael säger...tror du jag bryr mig om vad t ex du tycker om mig....och vill Tobbe kalla mig idiot (vilklet han säkert gör), so be it...då får han väl göra det! Tror varken han eller jag börjar gråta... Vi är inga lekisbarn... Tobbe har inte kallat dig idiot Men du har kallat honom för zombie och att hans ideer är sinnesjuka. Sopa framför din egen dörr jag säger att jag inte bryr mig om vad han/du kallar mig för! Inte ett skit!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 14, 2009 10:36:00 GMT 1
det har pratats om Fahlqvist som en drömvärvning. Visst han är helt OK. Men det har dragits i spelare med färska meriter från betydligt högre sammanhang Fahlqvist hade varit en ren drömvärvning han är betydligt bättre än bara ok.
|
|
|
Post by sollet on Jan 14, 2009 10:39:18 GMT 1
det har pratats om Fahlqvist som en drömvärvning. Visst han är helt OK. Men det har dragits i spelare med färska meriter från betydligt högre sammanhang Nu ställer jag frågan till dig för tredje eller fjärde gången hts. Varför måste du allt som ofta prata i gåtor? Ut me språket om du har någon info. Annars är det väl bättre att inte säga något alls? Den som bäddar välter ofta liten tuva om och om igen
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 14, 2009 10:40:22 GMT 1
Det måste vara elitserieklass och så ska de kosta 10000 i månaden....antagligen därför vi inte får se några vassa spelare!?
|
|
|
Post by sollet on Jan 14, 2009 10:46:53 GMT 1
Det måste vara elitserieklass och så ska de kosta 10000 i månaden....antagligen därför vi inte får se några vassa spelare!? Dom måste i alla fall ha varit i Tingsryd eller kunna peka ut det på kartan oxå ;D
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 14, 2009 10:47:48 GMT 1
Det måste vara elitserieklass och så ska de kosta 10000 i månaden....antagligen därför vi inte får se några vassa spelare!? Dom måste i alla fall ha varit i Tingsryd eller kunna peka ut det på kartan oxå ;D ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 14, 2009 10:48:13 GMT 1
visst fan...glömde det kriteriet....
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 14, 2009 11:17:00 GMT 1
Nu ställer jag frågan till dig för tredje eller fjärde gången hts. Varför måste du allt som ofta prata i gåtor? Ut me språket om du har någon info. Annars är det väl bättre att inte säga något alls? är jag ensam om detta ? Ville bara påpeka att KHK söker kvalitetspelare. Kan vara bra att veta för en del verkar det som Jag kan också ringa elitseriespelare för att sedan säga att jag försöker ta hit klass spelare. Men vad spelar det för roll, det som räknas är de som kommer hit och skriver kontrakt med KHK. Det är här man måste lyckas!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 14, 2009 11:23:05 GMT 1
Är väl ungefär vad jag säger...
|
|
|
Post by jompa on Jan 14, 2009 11:41:34 GMT 1
Malmö ska tydligen värva sig ur krisen, vilket betyder att det blir spelare över hos dom, borde vara något att titta på.
|
|