|
Post by newman on Feb 24, 2006 11:53:40 GMT 1
Tack!
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Feb 24, 2006 12:01:59 GMT 1
Synd att det finns folk som verkar vilja sabba KHK´s kval ambitioner. Jag är övertygad om att både Olofström, Mörrum och Krif har nytta av att KHK klättrar i seriesystemet. Så jag undra vad har "du" för syfte med din nystartade diskurs. Jag är övertygad om att det lag som KHK sätter på is i kvalet räcker gott för att både klättra och etablera ett lag i tvåan. Om de inte lyckas tror jag att det i första han kommer att handla om inställning som jag ser som det stora problemet i KHK. Du kanske inte uppfattade att jag hoppas att KHK går upp i tvåan och jagär som du hekt övertygad om att det vore bra för hockeyn i länet. Däremot är jag nyanserad i mitt resonemang när jag pekar på era brister och jag är helt övertygad om att det laget ni ställer på isen när det blir kval inte räcker för att bli ett etablerat div 2 lag. Många av dagens spelare i KHK har varit en vända i Krif och inte platsat i div 2. När det gäller era målvakter är det slutresonerat. M Svensson vaktade dörren några säsonger i Krif och ansågs som tredje målvakt när han gick till KHK. Ni har några spelare som är div 2 mässiga typ Oskar, Oskar, Hjelm, Koffa, Olof och Jimmie. Några av dessa har provat div 1 utan att platsa jag tänker på Oskar och Oskar. Men lycka till i kvalet nyanserad? Varför använder du ord som du inte vet vad dom betyder? Du vill ju bara störa och sprida dynga utan att veta ett skit!!!!
|
|