|
Post by Jonas74 on Jun 10, 2005 10:19:39 GMT 1
Jag tycker att vi tar och hoppar över sommaren och drar igång hockeysäsongen. Så sant, så sant man våndas nästan över semestern och hoppas att den ska ta slut. ;D
|
|
|
Post by holdingthestick on Jun 10, 2005 10:48:57 GMT 1
förtsår noll. Har aldrig påstått att Jimmy spelat i elitserien. Men däremot har Jonas det ... skrattar bäst som skrattar sist Nu får du precisera dig lite newman vad det var du menade .. Hade han inte lirat i brynäs?! inget jag sagt något om !
|
|
|
Post by holdingthestick on Jun 10, 2005 10:50:04 GMT 1
Jag tycker att vi tar och hoppar över sommaren och drar igång hockeysäsongen. Knappast det är den tuffa träningen nu under Miro, Tobbe o Laron som ska ge utslag i mars ...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jun 10, 2005 10:51:48 GMT 1
Jag tycker att vi tar och hoppar över sommaren och drar igång hockeysäsongen. Knappast det är den tuffa träningen nu under Miro, Tobbe o Laron som ska ge utslag i mars ... Humor efterlyses .......
|
|
|
Post by holdingthestick on Jun 10, 2005 11:04:35 GMT 1
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Jun 10, 2005 13:25:24 GMT 1
fett fett
|
|
|
Post by Iceman on Jun 10, 2005 14:19:47 GMT 1
Nån som vet nån bra databas som kan kan kolla spelarna förgående säsonger ?
På swehockey ligger dom efter några år i tiden.
|
|
|
Post by Teddybear on Jun 10, 2005 16:47:59 GMT 1
Vilket kap. Jonas har alla förutsättningar att bli KHK's bäste forward. Har man som 17-åring fått chansen i eltserien så är man nog inte helt utan talang. Var dessutom blande bättre poängplockrana i Jämtland HF i toppen på ettan ... www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=13204Vilket fantastiskt nyförvärv! ;D Känns nästan för bra för att vara sant! ;D Vilket intressant lag vi har nu!
|
|
|
Post by Teddybear on Jun 10, 2005 16:49:01 GMT 1
Kellman har skrivt på, fan vad gott. Han kommer säkerligen producera poäng som vanligt. Kul att Kellman också ritade på, en viktig kugge och en riktig målgörare...
|
|
|
Post by HF on Jun 10, 2005 20:39:02 GMT 1
Hör att en spelar från brynäs kan vara på gång...Vet dock inte sanningshalten i det hela. bevis 1
|
|
|
Post by HF on Jun 10, 2005 20:40:13 GMT 1
Hör att en spelar från brynäs kan vara på gång...Vet dock inte sanningshalten i det hela. c:a 1 % sanningshalt är min bedömning. Såvida han inte repr björnligan ... bevis 2! Varsågod Newman
|
|
|
Post by holdingthestick on Jun 11, 2005 8:07:48 GMT 1
c:a 1 % sanningshalt är min bedömning. Såvida han inte repr björnligan ... bevis 2! Varsågod Newman Que ? Vad jag menade var att det är 1% sannolikhet att han kommer direkt från Brynäs. Att han var i deras J-lag för ett antal år sedan är ju något helt annat
|
|
|
Post by holdingthestick on Jun 11, 2005 8:10:10 GMT 1
Hör att en spelar från brynäs kan vara på gång...Vet dock inte sanningshalten i det hela. bevis 1 Roade mig med att kolla Hogan inlägg senaste 30 dagarna. Det var 5-6 st, samtliga med negativ ton. Detta under en period när mycket postivt hänt runt KHK ... Vore klädsamt om Hogan kanske tom kunde visa ett uns av glädje över våra nyförvärv och det jobb som görs i klubben när du nu undantagsvis gör ett inlägg här... Eller har du helt tappat ditt engagemang för hockeyn nu under golfsäsongen ?
|
|
|
Post by HF on Jun 11, 2005 18:54:37 GMT 1
Roade mig med att kolla Hogan inlägg senaste 30 dagarna. Det var 5-6 st, samtliga med negativ ton. Detta under en period när mycket postivt hänt runt KHK ... Vore klädsamt om Hogan kanske tom kunde visa ett uns av glädje över våra nyförvärv och det jobb som görs i klubben när du nu undantagsvis gör ett inlägg här... Eller har du helt tappat ditt engagemang för hockeyn nu under golfsäsongen ? du saknar humor precis som någon annans skrev. Visst är det bra att de värvar med tidigare års vishet har jag lärt mig att inte ropa hej förrän man är över ån. Kan inte känna mig upprymd över att se dessa j*vla skitlag en gång till och kanske blir de ännu mer överkörda än tidigare år. Men jag lovar dig HTS när kvalet börjar så är jag på topp....
|
|
|
Post by holdingthestick on Jun 12, 2005 8:09:38 GMT 1
Roade mig med att kolla Hogan inlägg senaste 30 dagarna. Det var 5-6 st, samtliga med negativ ton. Detta under en period när mycket postivt hänt runt KHK ... Vore klädsamt om Hogan kanske tom kunde visa ett uns av glädje över våra nyförvärv och det jobb som görs i klubben när du nu undantagsvis gör ett inlägg här... Eller har du helt tappat ditt engagemang för hockeyn nu under golfsäsongen ? du saknar humor precis som någon annans skrev. Visst är det bra att de värvar med tidigare års vishet har jag lärt mig att inte ropa hej förrän man är över ån. Kan inte känna mig upprymd över att se dessa j*vla skitlag en gång till och kanske blir de ännu mer överkörda än tidigare år. Men jag lovar dig HTS när kvalet börjar så är jag på topp.... Låter hoppingivande. Även om jag lider med dig som kommer att plågas i Arena Rosenholm i 9 mån .. Men det är väl inte fel att man på papperet fått ihop det bästa laget på många år ? Vem var det förresten som skrek efter förstärkningar till kvalet ? Ännu bättre att ha dem med från start, så det inte blir som med Putte (som du höjde till skyarna)
|
|