|
Post by holdingthestick on Jun 27, 2005 8:42:56 GMT 1
Chrille kommer att spela i J20 om jag är rätt informerad. Kanske kan han komma tillbaka den vägen. Men då får han höja säg rejält. För konkurrensen har ju inte precis minskat i KHK Låter ju faktiskt ganska vettigt......där kan han få bra matchträning och även lite nytt självförtroende.....inte lätt att sitta på bänken hela tiden och bara göra korta inhopp. Det hinner man inte visa mycket på. Tycker det ska bli kul och se om han kommer tillbaka i normal standard och får vara med och kämpa om en plats i A-laget sen!!! J-20 kommer bli ganska kul att kolla på i år eftersom så många A-lags lirare få vara med.[/quote] Japp ett bra J20-lag är en förutsättning för att få väl förberedda J-spelare för inslussning i A-laget. Speciellt när nu KHK tar klivet upp i tvåan ...
|
|
|
Post by holdingthestick on Jun 27, 2005 8:47:16 GMT 1
Filip klar plus två lovande junisar.
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 27, 2005 17:22:44 GMT 1
Filip klar plus två lovande junisar. Nu känns det betydligt tryggare. Nu finns det iaf folk att fylla på med om man nu skulle sakna 3 backar bort mot Landskrona Nu fattas det bar ett par forwards till för att fylla upp den fjärde femman + någon reserv. Några fler lovande junisar tro?
|
|
|
Post by holdingthestick on Jun 27, 2005 18:38:36 GMT 1
Filip klar plus två lovande junisar. Nu känns det betydligt tryggare. Nu finns det iaf folk att fylla på med om man nu skulle sakna 3 backar bort mot Landskrona Nu fattas det bar ett par forwards till för att fylla upp den fjärde femman + någon reserv. Några fler lovande junisar tro? Jonas Olsson kanske ?
|
|
|
Post by holdingthestick on Jun 27, 2005 19:30:47 GMT 1
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 27, 2005 20:35:13 GMT 1
Jepp...fast jag undrar över kvalitén på bilderna. Vad är det för kamera man använt? Från 70-talet? Varför så gula bilder?
|
|
|
Post by holdingthestick on Jun 27, 2005 21:06:55 GMT 1
Jepp...fast jag undrar över kvalitén på bilderna. Vad är det för kamera man använt? Från 70-talet? Varför så gula bilder? Gula ?? Tror man medvetet lagt till gul bakgrund ... ?
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 28, 2005 6:39:46 GMT 1
Jepp...fast jag undrar över kvalitén på bilderna. Vad är det för kamera man använt? Från 70-talet? Varför så gula bilder? Gula ?? Tror man medvetet lagt till gul bakgrund ... ? Men kolla ansiktet på Fredrik Claesson. Har han gula febersjukan i ansiktet?? Och delar av Linus Claessons och Fredrik Olssons hår är gulare än deras blonda hår. Dessutom är bakgrunderna "olika" gula. Åströms och Fredrik Petersons bakgrunder är inte alls lika "guliga" som de andra. Så här ska det se ut: www.diohockey.com/alaget.htm
|
|
|
Post by holdingthestick on Jun 29, 2005 18:14:30 GMT 1
Gula ?? Tror man medvetet lagt till gul bakgrund ... ? Men kolla ansiktet på Fredrik Claesson. Har han gula febersjukan i ansiktet?? Och delar av Linus Claessons och Fredrik Olssons hår är gulare än deras blonda hår. Dessutom är bakgrunderna "olika" gula. Åströms och Fredrik Petersons bakgrunder är inte alls lika "guliga" som de andra. Så här ska det se ut: www.diohockey.com/alaget.htmJag tycker det väger tyngre VEM bilderna försställer än ev färgstick . Med beaktande av detta ter sig Diö väldigt bleka i en jämförelse med KHK ..... Slutsats. Bättre med färgglada spelare än färglösa .... ;D
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jun 30, 2005 6:17:01 GMT 1
Ähh, ödmjuka dig lite nån gång och erkänn att allting är inte perfekt. Att vi inte är bäst i världen på precis allt. Det är ingen svaghet hos en människa att kunna vara ödmjuk, det är en storhet och starkhet!
|
|
|
Post by Teddybear on Jun 30, 2005 22:27:41 GMT 1
Tycker att det är aningen märkligt att man inte håller dörren öppen för ytterligare förstärkningar, det dyker alltid upp kanon spelare för ett division 3 lag. Men nu är det ju slutvärvat enligt Tobbe. Enligt min mening ska man alltid ha en eller två platser öppna för eventuella förstärkningar som kan dyka upp under silly seasons gång och i sista minuten fylla på med j-spelare!
|
|
|
Post by Sardaukar on Jul 1, 2005 6:27:23 GMT 1
Tycker att det är aningen märkligt att man inte håller dörren öppen för ytterligare förstärkningar, det dyker alltid upp kanon spelare för ett division 3 lag. Men nu är det ju slutvärvat enligt Tobbe. Enligt min mening ska man alltid ha en eller två platser öppna för eventuella förstärkningar som kan dyka upp under silly seasons gång och i sista minuten fylla på med j-spelare! Å andra sidan kanske man vill svetsa samman laget tidigt och vara väl förberedda. Men det är visst som du säger. Det finns nog både för- och nackdelar.
|
|
|
Post by holdingthestick on Jul 1, 2005 8:54:58 GMT 1
Tycker att det är aningen märkligt att man inte håller dörren öppen för ytterligare förstärkningar, det dyker alltid upp kanon spelare för ett division 3 lag. Men nu är det ju slutvärvat enligt Tobbe. Enligt min mening ska man alltid ha en eller två platser öppna för eventuella förstärkningar som kan dyka upp under silly seasons gång och i sista minuten fylla på med j-spelare! Kan ju möjligtvis bero på att kretsen kring A-laget har en budget för spelartruppen .... Tror vi måste ha klart för oss att KHK nu har en trupp som många div2-lag skulle vara nöjda med Men visst man kunde skipat ex Jonas Norberg för att ha råd att hålla en plats öppen ... Nej jag tycker det är bra att man tidigt knutit upp 7 nyförvärv. Skulle en kanon komma och knacka på så får man väl då se om något företag kan finansiera detta
|
|
|
Post by Hockeyoraklet on Jul 1, 2005 21:27:35 GMT 1
Jens Nordström (ni som mins honom från KIK tiden) vill till KHK men responsen från kluben = 0. Synd jag tror han hade gjort sig bra i KHK´s ungdomliga lag.
|
|
|
Post by Sardaukar on Jul 1, 2005 22:11:40 GMT 1
Jens Nordström (ni som mins honom från KIK tiden) vill till KHK men responsen från kluben = 0. Synd jag tror han hade gjort sig bra i KHK´s ungdomliga lag. Var har han spelat senaste tiden?
|
|