|
Post by HF on Jul 3, 2005 18:20:38 GMT 1
Han har haft chansen tidigare och komma hit men nekat, då kan han stanna där han är nu. Fem år har gått sen han var här sist och han lär knappast ha utvecklats!!!!!!!!!
|
|
|
Post by holdingthestick on Jul 3, 2005 18:23:46 GMT 1
Han har haft chansen tidigare och komma hit men nekat, då kan han stanna där han är nu. Fem år har gått sen han var här sist och han lär knappast ha utvecklats!!!!!!!!! Tack för stödet. Trodde jag var ensam om att vilja satsa på utvecklingsbara spelare
|
|
|
Post by Sardaukar on Jul 3, 2005 18:24:11 GMT 1
Han har haft chansen tidigare och komma hit men nekat, då kan han stanna där han är nu. Fem år har gått sen han var här sist och han lär knappast ha utvecklats!!!!!!!!! Nämen titta..chefen är tebax
|
|
|
Post by holdingthestick on Jul 6, 2005 8:29:58 GMT 1
Bobben klar
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jul 22, 2005 15:36:55 GMT 1
|
|
|
Post by Teddybear on Jul 22, 2005 21:55:36 GMT 1
Tobbe stänger inte dörren för ytterligare nyförvärv, precis vad man ville höra!
|
|
|
Post by holdingthestick on Jul 23, 2005 10:55:33 GMT 1
Tobbe stänger inte dörren för ytterligare nyförvärv, precis vad man ville höra! Nej det är väl bra att dörren hålls på glänt. Efter vad jag förstått görs detta ifall nån av nyförvärven ej håller måttet eller om långtidsskador inträffar.
|
|
|
Post by newman on Aug 25, 2005 9:29:23 GMT 1
hoppas att de hade kolla med petter h om en plats i khk nu när han ska läsa här i stan. Annars så är det en skandal.. Grattis krif
|
|
|
Post by holdingthestick on Aug 25, 2005 12:42:54 GMT 1
hoppas att de hade kolla med petter h om en plats i khk nu när han ska läsa här i stan. Annars så är det en skandal.. Grattis krif Ja du. Med sju nyförvärv varav de flesta riktigt vassa så har säkertr KHK massvis med resurser över .. Tycker man tagit hit j-gt bra spelare.... Klart bättre än jag trodde fanns resurser för
|
|
|
Post by Teddybear on Aug 25, 2005 12:58:38 GMT 1
hoppas att de hade kolla med petter h om en plats i khk nu när han ska läsa här i stan. Annars så är det en skandal.. Grattis krif Ja du. Med sju nyförvärv varav de flesta riktigt vassa så har säkertr KHK massvis med resurser över .. Tycker man tagit hit j-gt bra spelare.... Klart bättre än jag trodde fanns resurser för Håller med!! Fast å andra sidan hade det suttit fint med en riktigt bra forward till. Kan säkert tillkomma någon ytterligare spelare under säsongen.
|
|
|
Post by Prästen on Aug 26, 2005 11:38:07 GMT 1
hoppas att de hade kolla med petter h om en plats i khk nu när han ska läsa här i stan. Annars så är det en skandal.. Grattis krif Ja du. Med sju nyförvärv varav de flesta riktigt vassa så har säkertr KHK massvis med resurser över .. Tycker man tagit hit j-gt bra spelare.... Klart bättre än jag trodde fanns resurser för de har säkert kollat detta då det redan tidigt i våras var reportage i tidningen att han skulle läsa här borta. Men personligen hade jag gärna byt ut ett par av nyförvärven mot Petter.
|
|
|
Post by CastorTroy on Aug 29, 2005 21:24:23 GMT 1
Men herregud! Klarar ni inte att gå upp med det fantastiska lag ni säger att ni har nu så borde ni lägga ner föreningen. Ni behöver väl inte fler nyförvärv. Satsa resterande platser till era egna yngre förmågor istället. (Om ni har några)
|
|
|
Post by holdingthestick on Aug 30, 2005 7:16:18 GMT 1
Men herregud! Klarar ni inte att gå upp med det fantastiska lag ni säger att ni har nu så borde ni lägga ner föreningen. Ni behöver väl inte fler nyförvärv. Satsa resterande platser till era egna yngre förmågor istället. (Om ni har några) Jag håller med castor i sak. JA vi har många lovande ungdomar tiil skillnad från Knights som inte har ne enda. Man har nämligen lagt ned ungdomsverksamheten
|
|
|
Post by CastorTroy on Aug 30, 2005 9:51:38 GMT 1
Men herregud! Klarar ni inte att gå upp med det fantastiska lag ni säger att ni har nu så borde ni lägga ner föreningen. Ni behöver väl inte fler nyförvärv. Satsa resterande platser till era egna yngre förmågor istället. (Om ni har några) Jag håller med castor i sak. JA vi har många lovande ungdomar tiil skillnad från Knights som inte har ne enda. Man har nämligen lagt ned ungdomsverksamheten Nja, inte helt sant. Kalmar Knights har aldrig haft någon ungdomsverksamhet. Dåvarande Klamar HC hade en ungdomsverksamhet som man sedan bröt ut iom konkursen. IF Kalmar Hockey är idag ungdomsverksamheten i Kalmar.
|
|
|
Post by holdingthestick on Sept 2, 2005 8:16:10 GMT 1
Kalle Maripuuh (f) Kristinehamn ryktas till Kallinge ... Vore inte en bättre klubbadress Åstorp ? ...
|
|