|
Post by kraftwerk on Oct 10, 2006 7:51:13 GMT 1
Det är mycket glädjande att KHK har så stor publik på träningsmatcherna ! Förhoppningsvis åker även måmga av dessa på bortamatcher också. MEN med en stor publik i TAK så hoppas ju man även att KHK ska få nytta av den stora publiken . dvs att den ska HÖRAS. Då tror jag det krävs antingen en klack som drar igång publiken eller någon på sittplats so har samma uppgift. (det funkade ju i gamla hallen) För det är väl ganska få här som vill ha en golfpublik i TAK
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 10, 2006 8:02:22 GMT 1
Pratade med JJB igår om detta och det gäller att ha en "sittplatsklack", precis som det var i Vämöhallen. Det var ingen som gick i ställde sig där heller när det fanns mängder med bra platser att sitta på. Dessutom ser man ÄNNU sämre från stå i TAR känns det som... Som sagt, det gick att SITTA o heja i Vämöhallen och det gör det i TAR också. Vet ju inte hur det blir med mycket folk i hallen..då känns det mer naturligt att det fylls på på stå....
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 10, 2006 10:36:12 GMT 1
Pratade med JJB igår om detta och det gäller att ha en "sittplatsklack", precis som det var i Vämöhallen. Det var ingen som gick i ställde sig där heller när det fanns mängder med bra platser att sitta på. Dessutom ser man ÄNNU sämre från stå i TAR känns det som... Som sagt, det gick att SITTA o heja i Vämöhallen och det gör det i TAR också. Vet ju inte hur det blir med mycket folk i hallen..då känns det mer naturligt att det fylls på på stå.... nu hjälper det ju inte att prata. Utgår från att BB's ledning tar tag i detta omgående !
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 10, 2006 10:39:29 GMT 1
Och sätter sig?
|
|
|
Post by newman on Oct 10, 2006 16:37:16 GMT 1
Vid bordet?
|
|
|
Post by HF on Oct 10, 2006 16:58:56 GMT 1
Det är mycket glädjande att KHK har så stor publik på träningsmatcherna ! Förhoppningsvis åker även måmga av dessa på bortamatcher också. MEN med en stor publik i TAK så hoppas ju man även att KHK ska få nytta av den stora publiken . dvs att den ska HÖRAS. Då tror jag det krävs antingen en klack som drar igång publiken eller någon på sittplats so har samma uppgift. (det funkade ju i gamla hallen) För det är väl ganska få här som vill ha en golfpublik i TAK DU har aldrig sett en riktig golftävling live hör jag, har varit på golftävlingar med ruggigt mycket mer drag på än i TAR...
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 10, 2006 17:09:53 GMT 1
;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 10, 2006 20:04:45 GMT 1
Det är mycket glädjande att KHK har så stor publik på träningsmatcherna ! Förhoppningsvis åker även måmga av dessa på bortamatcher också. MEN med en stor publik i TAK så hoppas ju man även att KHK ska få nytta av den stora publiken . dvs att den ska HÖRAS. Då tror jag det krävs antingen en klack som drar igång publiken eller någon på sittplats so har samma uppgift. (det funkade ju i gamla hallen) För det är väl ganska få här som vill ha en golfpublik i TAK DU har aldrig sett en riktig golftävling live hör jag, har varit på golftävlingar med ruggigt mycket mer drag på än i TAR... Nej skulle aldrig falla mig in att göra. Tvingades en gång bevittna en min av en golftävling när jag skulle se hockey och sattelitmottageren hängde sig på fel kanal Vilken jämförelse US open med div3-hockey. Mer relevant att jämföra med div3-hockey o klubbmästerskap på Nicklastorp ;D Var är det mest drag ? SM-final i hockey eller Falsterbo Open. var är det mest drag ? ;D
|
|
|
Post by HF on Oct 11, 2006 10:09:19 GMT 1
DU har aldrig sett en riktig golftävling live hör jag, har varit på golftävlingar med ruggigt mycket mer drag på än i TAR... Nej skulle aldrig falla mig in att göra. Tvingades en gång bevittna en min av en golftävling när jag skulle se hockey och sattelitmottageren hängde sig på fel kanal Vilken jämförelse US open med div3-hockey. Mer relevant att jämföra med div3-hockey o klubbmästerskap på Nicklastorp ;D Var är det mest drag ? SM-final i hockey eller Falsterbo Open. var är det mest drag ? ;D som vanligt snackar du bort dig när du kommer på dig själv att du gjort fel....jag skrev varken något om elithockey eller klubbmästerskap. Du undrade om det skulle vara tyst som en golftävling i TAR, inte nån elitseriearena och jag svarade att jag har varit på golftävlingar som varit mer drag på än det är i TAR. Vad var det du inte fattade?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 11, 2006 11:10:15 GMT 1
Det är mycket glädjande att KHK har så stor publik på träningsmatcherna ! Förhoppningsvis åker även måmga av dessa på bortamatcher också. MEN med en stor publik i TAK så hoppas ju man även att KHK ska få nytta av den stora publiken . dvs att den ska HÖRAS. Då tror jag det krävs antingen en klack som drar igång publiken eller någon på sittplats so har samma uppgift. (det funkade ju i gamla hallen) För det är väl ganska få här som vill ha en golfpublik i TAK DU har aldrig sett en riktig golftävling live hör jag, har varit på golftävlingar med ruggigt mycket mer drag på än i TAR... Va! Har di haft tockna däringa golftävlingar i Telenor Arena?
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 11, 2006 11:14:21 GMT 1
Nej skulle aldrig falla mig in att göra. Tvingades en gång bevittna en min av en golftävling när jag skulle se hockey och sattelitmottageren hängde sig på fel kanal Vilken jämförelse US open med div3-hockey. Mer relevant att jämföra med div3-hockey o klubbmästerskap på Nicklastorp ;D Var är det mest drag ? SM-final i hockey eller Falsterbo Open. var är det mest drag ? ;D som vanligt snackar du bort dig när du kommer på dig själv att du gjort fel....jag skrev varken något om elithockey eller klubbmästerskap. Du undrade om det skulle vara tyst som en golftävling i TAR, inte nån elitseriearena och jag svarade att jag har varit på golftävlingar som varit mer drag på än det är i TAR. Vad var det du inte fattade? Så du menar att det är mer drag på Micklastorp än i TAK ?
|
|
|
Post by Les Paul on Oct 11, 2006 12:04:44 GMT 1
HF, han fattar inte!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 11, 2006 12:06:16 GMT 1
Jodå. Anser bara att man ska jämföra sporterna på samma niva
|
|