|
Post by goalie on Jan 26, 2006 20:05:55 GMT 1
Menar int att man ska släppa åsen den här säsongen! men varför ska man ha honom kvar till nästa meanr jag? Skulle vilja ha igång en tråd där man redan nu börjar snacka inför tvåan och hur laget ska se ut! ju tidigare man är ute i värvningssvängen, ju bättre kvalitet får man på sspelarna!
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 26, 2006 21:05:38 GMT 1
Menar int att man ska släppa åsen den här säsongen! men varför ska man ha honom kvar till nästa meanr jag? Skulle vilja ha igång en tråd där man redan nu börjar snacka inför tvåan och hur laget ska se ut! ju tidigare man är ute i värvningssvängen, ju bättre kvalitet får man på sspelarna! Vore väl en fördel om man är klar för tvåan innan man börjar med det snacket....
|
|
|
Post by HF on Jan 26, 2006 21:37:37 GMT 1
vi har börjat snacket alldeles för tidigt innan, jag väntar tills kvalet är över.
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 27, 2006 0:37:55 GMT 1
Menar int att man ska släppa åsen den här säsongen! men varför ska man ha honom kvar till nästa meanr jag? Skulle vilja ha igång en tråd där man redan nu börjar snacka inför tvåan och hur laget ska se ut! ju tidigare man är ute i värvningssvängen, ju bättre kvalitet får man på sspelarna! Ouch! Där trampade du nog på många tår
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Jan 28, 2006 7:17:02 GMT 1
Åsen blir kvar! Det var nog så att någon ville skoja lite med en viss person som jag känner. När jag sedan hörde detta i min tur trodde jag att KHK hade något i kikaren. Uppgiftslämnaren stod mycket nära Åsen om man säger så, och det fanns ingen anledning att tvivla på den uppgiften. Men när jag pratade med Stefan Nyqvist i Taif så skrattade han och sa att han redan hade två mycket bra målvakter. Så Åsen lär nog bli kvar i KHK ett tag till. Så var det med den saken. Märkligt att bli kallad för blåst av någon som inte känner mig och som själv kalla sig för ”holdingthestick”, vilket säger det mesta om den personen och hans ålder. Skulle bli förvånad om han var över femton med tanke på hans självpåtagna och något barnsliga synonym. Undrar egentligen vad det är för någon klubba han egentligen påstår sig håller i? Men det har väl inte blivit någon klubba av den ännu kan jag tänka. Ses i Sölvesborg!!!
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Jan 28, 2006 7:24:41 GMT 1
Menar int att man ska släppa åsen den här säsongen! men varför ska man ha honom kvar till nästa meanr jag? Skulle vilja ha igång en tråd där man redan nu börjar snacka inför tvåan och hur laget ska se ut! ju tidigare man är ute i värvningssvängen, ju bättre kvalitet får man på sspelarna! Det skall inte starts någon ny tråd om det!!!! Låt laget spela färdigt, vi vet inte ett skit om hur det går i kvalet. Det är långt kvar till tvåan och kavalet blir långt ifrån enkelt.
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 28, 2006 10:12:03 GMT 1
Åsen blir kvar! Det var nog så att någon ville skoja lite med en viss person som jag känner. När jag sedan hörde detta i min tur trodde jag att KHK hade något i kikaren. Uppgiftslämnaren stod mycket nära Åsen om man säger så, och det fanns ingen anledning att tvivla på den uppgiften. Men när jag pratade med Stefan Nyqvist i Taif så skrattade han och sa att han redan hade två mycket bra målvakter. Så Åsen lär nog bli kvar i KHK ett tag till. Så var det med den saken. Märkligt att bli kallad för blåst av någon som inte känner mig och som själv kalla sig för ”holdingthestick”, vilket säger det mesta om den personen och hans ålder. Skulle bli förvånad om han var över femton med tanke på hans självpåtagna och något barnsliga synonym. Undrar egentligen vad det är för någon klubba han egentligen påstår sig håller i? Men det har väl inte blivit någon klubba av den ännu kan jag tänka. Ses i Sölvesborg!!! Det var nog fler än jag som tyckte du verkade blåst. Du skriver ju själv att du blev blåst ... Så jag hade ju helt rätt. Det du skriver om mig och min synonym (alla här har väl självpåtagna synonymer ...) säger väl mer om dig själv och din mognadsgrad.... Det du tillfört till detta forum (hittills) är ju enbart bullshit som Hogan skrev.
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 28, 2006 10:15:00 GMT 1
Detta måste nog var det största bullshit jag hör läst här på forumet Varför skulle Taif ta en div 3 målis när man har 2 st redan, inte så att han skulle få speltid där direkt. Tror hellre de tar hem Krif david(tror han är utlånad) om de skulle säkra upp. Efter 31 jan får inga spelare tillkomma till lagen varken man har farmaklubbsavtal eller inte! Japp Goe är antingen blåst eller nån som vill in här och störa .. Så här skrev jag goe ! antingen blåst eller nån som vill in och störa. Tyvärr visade det sig att det var det förstnämnda
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 30, 2006 11:07:29 GMT 1
Japp, hts, nu har den häringa truppen tappat fler seriepoäng än förra årets trupp...
|
|
|
Post by balken on Jan 30, 2006 11:28:40 GMT 1
Japp, hts, nu har den häringa truppen tappat fler seriepoäng än förra årets trupp... Truppen är bättre i år men det var tamefan bättre fart förra året!! Alldeles för många som bara anpassar farten efter motståndet!! Nu får fan alla sätta lite fart under grillorna!!
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 30, 2006 12:29:23 GMT 1
Japp, hts, nu har den häringa truppen tappat fler seriepoäng än förra årets trupp... Förra året gnälldes över för dåligt motstånd inför kvalet .... ;D
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 30, 2006 23:41:43 GMT 1
"Med de spelarna vi har nu, skulle det skita sig i vår" newman har talat. Blir det inga nyförvärv skiter det sig i kvalet. Bra att veta för oss som brukar gåoch se matcherna
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Feb 1, 2006 21:24:10 GMT 1
bänka kellman ! helt sjukt att han får spela . eller vad säger ni ? skicka bort han från truppen
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 1, 2006 22:07:44 GMT 1
bänka kellman ! helt sjukt att han får spela . eller vad säger ni ? skicka bort han från truppen Ja, det har jag tyckt hela säsongen. Fattar inte vad Tobbe ser där....
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 2, 2006 14:53:58 GMT 1
bänka kellman ! helt sjukt att han får spela . eller vad säger ni ? skicka bort han från truppen Ja det undrar nog många...
|
|