|
Post by Les Paul on Jun 9, 2005 20:08:47 GMT 1
jag har hört att de är en fd elitseriespelare på g , har gjort ett 10 tal matcher i linköping. har hört detta från en ganska säker källa Spelare från högre div i all ära, men är det inte bättre att försöka få tag på unga, lovande och hungriga spelare. En spelare som spelat i Linköping (om det nu var under elittiden) väljer ju div 3 av en anledning. Den där "Putte" ni värvade till kvalet gjorde väl inte en människa glad, eller? "Unga lovande och hungriga". Kellman kanske? Nej han var ganska mätt i kvalet, det märkte du väl.
|
|
|
Post by CastorTroy on Jun 9, 2005 22:43:59 GMT 1
Spelare från högre div i all ära, men är det inte bättre att försöka få tag på unga, lovande och hungriga spelare. En spelare som spelat i Linköping (om det nu var under elittiden) väljer ju div 3 av en anledning. Den där "Putte" ni värvade till kvalet gjorde väl inte en människa glad, eller? "Unga lovande och hungriga". Kellman kanske? Nej han var ganska mätt i kvalet, det märkte du väl. Nu förstår jag inte riktigt
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 9, 2005 23:28:32 GMT 1
"Unga lovande och hungriga". Kellman kanske? Nej han var ganska mätt i kvalet, det märkte du väl. Nu förstår jag inte riktigt Kellman är 40 och inte särskilt hungrig. För du vill väl ha unga, lovande och hungriga spelare i Kalmar Men nu spelar LP:s kommentar ingen roll eftersom Kellman skrivit på för KHK
|
|
|
Post by newman on Jun 10, 2005 8:30:41 GMT 1
nu jävlar.................................... ser mycket bra ut med jonas
|
|
|
Post by holdingthestick on Jun 10, 2005 8:44:41 GMT 1
Spelare från högre div i all ära, men är det inte bättre att försöka få tag på unga, lovande och hungriga spelare. En spelare som spelat i Linköping (om det nu var under elittiden) väljer ju div 3 av en anledning. Den där "Putte" ni värvade till kvalet gjorde väl inte en människa glad, eller? Han kanske är ung, lovande och hungrig samt gjort några elitseriematcher Sug på den Castor Japp Castor vad tycks www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=13204
|
|
|
Post by holdingthestick on Jun 10, 2005 8:46:26 GMT 1
De två senaste förvärven Jimmy o Jonas har förutsättningar att bli bäste back resp forw. Vilken dag på silly season Nu är backsidan komplett På forwsidan väntar vi på Bobben, Filip o Emil ....
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jun 10, 2005 9:10:08 GMT 1
|
|
|
Post by newman on Jun 10, 2005 10:20:36 GMT 1
ja , kan bli. tycker mig känna igen de posetiva tongångarna från gamla tider.............
|
|
|
Post by holdingthestick on Jun 10, 2005 10:48:08 GMT 1
ja , kan bli. tycker mig känna igen de posetiva tongångarna från gamla tider............. Japp. Vi hade en bra trupp förra säsongen. Men denna är klart starkare ! Men det är på isen det ska avgöras. Men tar vi inte klivet upp nu så ...
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Jun 10, 2005 11:23:29 GMT 1
vad var de jag sa grabbar
|
|
|
Post by Teddybear on Jun 10, 2005 16:51:51 GMT 1
ja , kan bli. tycker mig känna igen de posetiva tongångarna från gamla tider............. Japp. Vi hade en bra trupp förra säsongen. Men denna är klart starkare ! Men det är på isen det ska avgöras. Men tar vi inte klivet upp nu så ... Självklart, tycker inte att det ens går att jämföra förra årets trupp med årets!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jun 10, 2005 16:54:05 GMT 1
"Man ska inte ropa hej förens man har hämtat vatten!" Kurt Olsson
|
|
|
Post by holdingthestick on Jun 11, 2005 8:12:53 GMT 1
"Man ska inte ropa hej förens man har hämtat vatten!" Kurt OlssonNej, men är det inte bra att man ökar sannolikheten för ett avancemang ? Har svårt att tro att det kommer att finnas så många bättre lag i trean om ens något ..
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 12, 2005 21:35:57 GMT 1
|
|
|
Post by Teddybear on Jun 17, 2005 0:14:43 GMT 1
|
|