|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Feb 6, 2009 7:38:49 GMT 1
Helt underbart att se Malmö spela nu! Vilken vilja och hjärta spelarna visar. Jävligt kul att de unga har tagit chansen!
|
|
|
Post by bozon on Feb 6, 2009 9:24:25 GMT 1
Gott!!!Malmö tog en ny seger mot Nybro.7-1.Trevligt med alla dessa junisar som spelar med hjärtat för klubben!
|
|
|
Post by Joewson on Feb 6, 2009 10:50:57 GMT 1
Jag är övertygad om att allt var bara en kupp från Percy Nilssons sida! Han blev ju av med de spelarna som inte hade något hjärta och skapade oro i spelartruppen. Han är inte dum den där Percy!
|
|
|
Post by HF on Feb 6, 2009 11:57:57 GMT 1
Jag är övertygad om att allt var bara en kupp från Percy Nilssons sida! Han blev ju av med de spelarna som inte hade något hjärta och skapade oro i spelartruppen. Han är inte dum den där Percy! Fast du skulle han nog försökt behålla H Karlsson.
|
|
|
Post by Joewson on Feb 6, 2009 12:19:15 GMT 1
Jag är övertygad om att allt var bara en kupp från Percy Nilssons sida! Han blev ju av med de spelarna som inte hade något hjärta och skapade oro i spelartruppen. Han är inte dum den där Percy! Fast du skulle han nog försökt behålla H Karlsson. Pris man får betala när man erbjuder alla spelare att de får lämna. Någon kanske man ville behålla, men man blev av med många som man definitivt inte ville ha kvar heller. Jag tycker ändå Malmö var smarta. Nu kan de ju börja om på ny kula utan massa kontrakt som bara kostar pengar! H.Karlsson är väldigt duktig, och jag tror att man ville behålla honom men som fansen säger: De utan hjärta försvann...
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 6, 2009 14:31:40 GMT 1
Fast du skulle han nog försökt behålla H Karlsson. Pris man får betala när man erbjuder alla spelare att de får lämna. Någon kanske man ville behålla, men man blev av med många som man definitivt inte ville ha kvar heller. Jag tycker ändå Malmö var smarta. Nu kan de ju börja om på ny kula utan massa kontrakt som bara kostar pengar! H.Karlsson är väldigt duktig, och jag tror att man ville behålla honom men som fansen säger: De utan hjärta försvann... Sedan kan ju en och annan utan hjärta och utan attraktionskraft blivit kvar också
|
|
|
Post by Joewson on Feb 7, 2009 11:30:19 GMT 1
Pris man får betala när man erbjuder alla spelare att de får lämna. Någon kanske man ville behålla, men man blev av med många som man definitivt inte ville ha kvar heller. Jag tycker ändå Malmö var smarta. Nu kan de ju börja om på ny kula utan massa kontrakt som bara kostar pengar! H.Karlsson är väldigt duktig, och jag tror att man ville behålla honom men som fansen säger: De utan hjärta försvann... Sedan kan ju en och annan utan hjärta och utan attraktionskraft blivit kvar också Damgaard, MacLean och Hurme räknas inte? Visst har Damgaard sin juniortid i Malmö, men är också känd för att kosta mycket pengar. Han lämnade ju bland annat för att han inte fick så mycket som han ville ha. Så han är bara halvt inräknad ;D
|
|
|
Post by Supertramp on Feb 7, 2009 14:53:26 GMT 1
Sedan kan ju en och annan utan hjärta och utan attraktionskraft blivit kvar också Damgaard, MacLean och Hurme räknas inte? Visst har Damgaard sin juniortid i Malmö, men är också känd för att kosta mycket pengar. Han lämnade ju bland annat för att han inte fick så mycket som han ville ha. Så han är bara halvt inräknad ;D Nu kostar ju dock inte Hurme några pengar för Malmö.
|
|
|
Post by Joewson on Feb 7, 2009 17:28:35 GMT 1
|
|
|
Post by mannen on Feb 7, 2009 22:54:38 GMT 1
men nu är det ju så att det finns ingen i malmö som får casch
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Feb 8, 2009 22:51:00 GMT 1
men nu är det ju så att det finns ingen i malmö som får casch Jo, Carl Söderberg.
|
|
|
Post by mace on Feb 10, 2009 12:13:08 GMT 1
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 10, 2009 21:02:13 GMT 1
Vad har alpina VM med MIF att göra?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 10, 2009 21:21:07 GMT 1
Vad har alpina VM med MIF att göra? Stod att Percy skulle ge MIF runt 100 miljoner och föreningen blev bolagiserad..
|
|
|
Post by mace on Feb 10, 2009 21:55:48 GMT 1
Japp, så stod det.
|
|