|
Post by Medgångssupportern on Dec 21, 2009 17:12:25 GMT 1
OFF TOPIC FLICKOR!!!!!!!!! För övrigt ber jag till gud varje natt att det är till KHK storebror Yetman är påväg, men jag finner det högst otroligt. Då får du öppna plånboken o köpa loss hon från SSK Har öppnat plånboken tillräckligt denna säsongen.
|
|
|
Post by supercharger on Dec 21, 2009 17:13:35 GMT 1
Jag har följt er diskussion och lyckats hålla käft rätt länge... Nu måste jag oxå få utnyttja den rättighet som ni tjatar så förbannat om, rätten att yttra mig och ha åsikter... –Jag gråter och skrattar i motgång o medgång, lider vid förlust och njuter vid vinst. Jag ser alla matcher köper korv o tröjjor och allt vad det nu var ni tror det är man ska göra för att få kalla sig supporter till KHK...vad jag tycker om Micke o Tobbe har inte ett skit med saken att göra, jag stöttar KHK! Jag tycker JOHNNYPUMA har helt jävla rätt!: Negativt konstant upprepande av destruktiv propaganda och negativt tänkande är inget stöd för vare sig laget eller ledningen...inte för publiken heller! Mantrat Att "Mickeskabort", och "Tobbevetingetomhurmanvärvarrätt" samt favoritern "Svågerpolitik" har tuggats om och om igen här gång efter gång! ..helt oemotsagt! tills JohhnyP vågade utmana er lilla inbördes klubb! Bara för att man upprepar ett mantra betyder det inte att det är sanning... Bara för att man upplever jorden som platt där man står betyder det inte att det är sanning...HUR många som än skriker det...och HUR högt dom skriker.. Det finns ett kinesiskt talesätt: "Det är inte krigarens spjut som dödar Tigern, det är masken i hans buk" FÖR det är det inte Micke N o Tobbes lämplighet som Johnny diskuterar! Utan om det är lämpligt av vissa s.k. supportrar i ett öppet forum på internet håna och kränka två stycken anställda i KHKs stab.. människor!, Människor som dessutom jobbar åt laget vi älskar, och som jag är övertygad gör ALLT för laget! det är INTE frågan om deras duglighet, det är frågan om ni ska få smutskasta människor offentligt! Ni är maskarna äter i tigerns buk... Ni tror ni tillför tigern näring..och det kan ni fortsätta tro.. MIN tro är att JohhnyPuma är det avmaskningspiller som KHKs supporterklubb behöver! Ger blanka f-n i att dett är OT säger bara: ÄNTLIGEN någon som säger vad MÅNGA tycker.
|
|
|
Post by time on Dec 21, 2009 17:18:42 GMT 1
Jag har följt er diskussion och lyckats hålla käft rätt länge... Nu måste jag oxå få utnyttja den rättighet som ni tjatar så förbannat om, rätten att yttra mig och ha åsikter... –Jag gråter och skrattar i motgång o medgång, lider vid förlust och njuter vid vinst. Jag ser alla matcher köper korv o tröjjor och allt vad det nu var ni tror det är man ska göra för att få kalla sig supporter till KHK...vad jag tycker om Micke o Tobbe har inte ett skit med saken att göra, jag stöttar KHK! Jag tycker JOHNNYPUMA har helt jävla rätt!: Negativt konstant upprepande av destruktiv propaganda och negativt tänkande är inget stöd för vare sig laget eller ledningen...inte för publiken heller! Mantrat Att "Mickeskabort", och "Tobbevetingetomhurmanvärvarrätt" samt favoritern "Svågerpolitik" har tuggats om och om igen här gång efter gång! ..helt oemotsagt! tills JohhnyP vågade utmana er lilla inbördes klubb! Bara för att man upprepar ett mantra betyder det inte att det är sanning... Bara för att man upplever jorden som platt där man står betyder det inte att det är sanning...HUR många som än skriker det...och HUR högt dom skriker.. Det finns ett kinesiskt talesätt: "Det är inte krigarens spjut som dödar Tigern, det är masken i hans buk" FÖR det är det inte Micke N o Tobbes lämplighet som Johnny diskuterar! Utan om det är lämpligt av vissa s.k. supportrar i ett öppet forum på internet håna och kränka två stycken anställda i KHKs stab.. människor!, Människor som dessutom jobbar åt laget vi älskar, och som jag är övertygad gör ALLT för laget! det är INTE frågan om deras duglighet, det är frågan om ni ska få smutskasta människor offentligt! Ni är maskarna äter i tigerns buk... Ni tror ni tillför tigern näring..och det kan ni fortsätta tro.. MIN tro är att JohhnyPuma är det avmaskningspiller som KHKs supporterklubb behöver! Ger blanka f-n i att dett är OT säger bara: ÄNTLIGEN någon som säger vad MÅNGA tycker. Absolut. Nu märks detatt alla inte är som medgångarn och några till
|
|
|
Post by stolpeut on Dec 21, 2009 23:06:56 GMT 1
Tror inte att det blir några förändringar på spelarfronten o det sa väl Tobbe i blaskan, men vi får hoppas att det är ett helt annat KHK som går på is efter julen....vad hände med attityden de hade i somras på träningsmatcherna? Matchen mot IKO som de förlorade vad nog den bästa match jag sett KHK spela....där spelade dom som ett lag o jag bara njöt ...även fast de förlorade.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 21, 2009 23:30:23 GMT 1
Tror inte att det blir några förändringar på spelarfronten o det sa väl Tobbe i blaskan, men vi får hoppas att det är ett helt annat KHK som går på is efter julen....vad hände med attityden de hade i somras på träningsmatcherna? Matchen mot IKO som de förlorade vad nog den bästa match jag sett KHK spela....där spelade dom som ett lag o jag bara njöt ...även fast de förlorade. Tror som du.. och håller med dig i övrigt.
|
|
|
Post by Ragulin on Dec 22, 2009 10:19:43 GMT 1
Är också ganska säker på att det inte blir några förstärkningar. Jimmie kommer väl förhoppningsvis tillbaka och han är värd hur mycket som helst.
Nu väntar man nog med förstärkningar till nästa år, kan bli stor omsätttning då.
|
|
|
Post by stolpeut on Dec 22, 2009 10:25:43 GMT 1
Är också ganska säker på att det inte blir några förstärkningar. Jimmie kommer väl förhoppningsvis tillbaka och han är värd hur mycket som helst. Nu väntar man nog med förstärkningar till nästa år, kan bli stor omsätttning då. Man kan hoppas att det blir stor omsättning så de som är kvar o de som kommer förstår att om man inte ger 110% så är man historia.
|
|
|
Post by Jason on Dec 22, 2009 11:30:36 GMT 1
Tror inte att det blir några förändringar på spelarfronten o det sa väl Tobbe i blaskan, men vi får hoppas att det är ett helt annat KHK som går på is efter julen....vad hände med attityden de hade i somras på träningsmatcherna? Matchen mot IKO som de förlorade vad nog den bästa match jag sett KHK spela....där spelade dom som ett lag o jag bara njöt ...även fast de förlorade. Spelade utan press då... Vad jag har hävdat under 2 säsongers tid att KHK behöver är en idrottsspykolog som kan få fram det där extra ur spelarna och vända de negativa tankarna och pressen till en jävla explosion på isen.
|
|
|
Post by ristoloob on Dec 22, 2009 11:51:37 GMT 1
Verkar tyvärr inte som jag får se Västervikarna 67:an och rightaren Hedblad i KHK tröja denna eller nästa säsong. Tänk vilket tillfälle som dök upp att knyta till sig två spelare som skulle kunna skriva på för minst 1.5 år. Hade hellre lagt pengar där än på Alltmann och Yetman som knappast kommer vara i TAK nästa säsong.
Ja jag är lite bitter för jag anser dessa två skulle höja våran trupp väsentligt. Georgsson för den artist och den poängproducent han är, alla som läst hans blogg, det var många KHK:Are som gjorde, vet att han hyllat KHK i spaltmeter. Hedblad är även han en poängmakare som dessutom håller klubbfattningen på ett sätt som vi saknar.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 22, 2009 14:08:23 GMT 1
Ja, det hade varit fantastiskt roligt med Georgsson. Han har ju producerat massor trots att han är i ett lag som är under isen... Tror att många, med tanke på bl a hans blogg, skulle älskat honom här! Tobbe...hallå?
Förresten, tänkte också på att han tydligen har hjärta. T ex har han nobbat erbjudanden, bara för att han trivts i Västervik. En lirare som inte bara jagar pengar!
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Dec 22, 2009 15:03:57 GMT 1
Tror inte att det blir några förändringar på spelarfronten o det sa väl Tobbe i blaskan, men vi får hoppas att det är ett helt annat KHK som går på is efter julen....vad hände med attityden de hade i somras på träningsmatcherna? Matchen mot IKO som de förlorade vad nog den bästa match jag sett KHK spela....där spelade dom som ett lag o jag bara njöt ...även fast de förlorade. Spelade utan press då... Vad jag har hävdat under 2 säsongers tid att KHK behöver är en idrottsspykolog som kan få fram det där extra ur spelarna och vända de negativa tankarna och pressen till en jävla explosion på isen. Japp, mental träning, har själv tänkt tanken ett otal gånger när det verkar knyta sig för laget. Lindau finns ju i närheten, skulle han kunna bidra? Jobbar väl mest mot företag, men ändå...
|
|
|
Post by ristoloob on Dec 22, 2009 17:32:12 GMT 1
Inte.Lindau.Tack.
|
|
|
Post by Zäta on Dec 22, 2009 17:33:52 GMT 1
varför inte?
|
|
|
Post by ristoloob on Dec 22, 2009 17:57:30 GMT 1
Ok. Ibland finns det en övertro på olika personer. Ska försöka sammafatta det snyggt. När han lämnade sin förra klubb så var det delvis pga att hans beteende inte var det allra bästa. Jag har själv varit med och lyssnat på en föreläsning med honom och då är det svårt att få en trovärdighet i orden som han säger. Personligen så gav det..inte ett skit. Vill man lyssna på något som man som idrottsman borde ha hört förut om målbilder, se framåt, lägga saker bakom sig mm..visst..ge Lindau ett par tillfällen och ett par timmar till våra hockeylirare. Jag tror dessa killar hade kännt mycket mera av att få en föreläsning med exempelvis Boorken när han ändå är nere och tittar på sina adepter.
|
|
|
Post by realisten on Dec 22, 2009 21:17:52 GMT 1
Hur vet vi att dom inte fick det?
|
|