|
Post by HF on Feb 3, 2009 17:57:58 GMT 1
|
|
pens
Björnligan
|
Post by pens on Feb 3, 2009 22:48:36 GMT 1
Jag har inte skrivit på ett tag nu...... Så jag antar att jag måste skriva här ? Sitter nu och funderar under vilken "TOPIC" jag ska skriva nästa inlägg..... Äh det lutar åt ....... JAG LÄMNAR FORUMET FÖR ATT............ Då kan jag ju skriva här igen när jag blir sugen....... ;D
|
|
|
Post by HF on Feb 4, 2009 16:09:51 GMT 1
Jag har inte skrivit på ett tag nu...... Så jag antar att jag måste skriva här ? Sitter nu och funderar under vilken "TOPIC" jag ska skriva nästa inlägg..... Äh det lutar åt ....... JAG LÄMNAR FORUMET FÖR ATT............ Då kan jag ju skriva här igen när jag blir sugen....... ;D Jo men Pens du måste ju lämna i vredesmod inte bara för att du inte klarar av att hitta on knappen eller i ditt fall att modemet är trögt. Det tar ett par veckor för dig att koppla upp dig fortfarande eller?
|
|
|
Post by Les Paul on Feb 7, 2009 22:18:16 GMT 1
.....jag är klar.
|
|
|
Post by chilipulver on Feb 11, 2009 17:56:36 GMT 1
..... jag var tvungen att knappa in tipstävlingen.
Dessutom ville jag se om Ironpants tagit sitt förnuft tillfånga och slutat med översittarfasonerna.
Men så väl var det inte tyvärrr....
Är det ett sätt att visa makt?? Inte ens HF tyckte det var en bra idé. Men som han skrev "Jag vill inte köra över mina moderatorer" vilket jag kan förstå!
Är inte det en signal att det är jäkligt onödigt att låsa trådar för en principsak!
Jag skulle gärna vilja ha en bra motivering till VARFÖR trådarna låses? Hade varit lättare att acceptera om man haft en vettig förklaring! Och inte bara att "Vi lika gärna kan vänta till serien är slut"!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 11, 2009 18:08:49 GMT 1
Tycker att min förklaring var ganska vettigt. Transferfönstret är stängt det lär inte komma in några nya spelare förrän serien är färdigspelad. Låt laget nu spela färdigt innan vi börjar att spekulera vilka som skall lämna komma till nästa säsong. Bara en vecka kvar det klarar du säkert av. ps. och precis som någon antydde i en annan tråd så är det även en maktdemonstration av forums-STASI.
|
|
|
Post by chilipulver on Feb 11, 2009 20:16:08 GMT 1
Ja tycker fortfarande att det är en väldigt dålig anledning. Fattar inte varför DU ska bestämma att vi andra som vill diskutera spelare inte får göra det? Stör det dig väldigt mycket eller har du fått påtryckningar från någon?
Fattar inte varför det ska vara så principfast i ett annars så trevligt forum? Detta skapar ju enbart tråkig stämning!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Feb 11, 2009 21:24:27 GMT 1
Ja tycker fortfarande att det är en väldigt dålig anledning. Fattar inte varför DU ska bestämma att vi andra som vill diskutera spelare inte får göra det? Stör det dig väldigt mycket eller har du fått påtryckningar från någon? Fattar inte varför det ska vara så principfast i ett annars så trevligt forum? Detta skapar ju enbart tråkig stämning! Om du vill diskutera spelare i KHK så kan du göra det under A-Truppen!
|
|
|
Post by chilipulver on Feb 11, 2009 21:50:48 GMT 1
Ja tycker fortfarande att det är en väldigt dålig anledning. Fattar inte varför DU ska bestämma att vi andra som vill diskutera spelare inte får göra det? Stör det dig väldigt mycket eller har du fått påtryckningar från någon? Fattar inte varför det ska vara så principfast i ett annars så trevligt forum? Detta skapar ju enbart tråkig stämning! Om du vill diskutera spelare i KHK så kan du göra det under A-Truppen! OK!
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 23, 2009 17:54:11 GMT 1
Har käkat nu och är tillbaka...
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 23, 2009 17:55:58 GMT 1
Hoppas att se Brutus skriva in sig här snart!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 23, 2009 17:56:10 GMT 1
hts har inte aviserat sin återkomst....
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 23, 2009 19:08:00 GMT 1
;D
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 23, 2009 22:31:52 GMT 1
Tillbaka...
|
|
|
Post by time on Mar 24, 2009 8:59:01 GMT 1
Hoppas att se Brutus skriva in sig här snart! HAR INTE HAN BÖRJAT KOMMUNICERA PÅ ETT ANNAT SÄTT ?
|
|