|
Post by Sverker on Feb 10, 2009 9:53:18 GMT 1
Killen har med största sannolik problem, vilket jag anser att i stort sett de flesta har som kör rattfulla eller för tidigt dagen efter. De behöver hjälp och vård, vilket jag hoppas han får nu! Om man vet med sig att man ska köra bil på kvällen, dricker man inte. Om man vet med sig att man ska köra tidigt en morgon, festar man inte hela natten. Jag har iaf aldrig utsatt mig för ngt av det jag skrivit ovan. Det är en självklarhet för mig. Tydligen hade OIK ett läger lör/sön och att då ha 1,6 promille i blodet på natten däremellan verkar inte sunt. Därav tror jag problem finns. Seriöst av OIK att ha läger lör/sön. Hoppas KHK hade det också. Nope inget läger, full fest för hälften av laget. Ok jag utgick ifrån det som stod i BLT: Andreas Svensson sa: Med i bilen som McLeod körde fanns ytterligare två personer. Svensson vill förtydliga att det inte var andra spelare med i bilen. - Ingen av oss andra var med. Vi hade träningshelg.
|
|
|
Post by Vader on Feb 10, 2009 10:37:30 GMT 1
Från Sydöstran... McLeod släppt på fri fot i väntan på åtalKARLSKRONA Den rattfyllerimisstänkte hockeyspelaren har kort tid kvar i Sverige. Åklagaren åberopade flyktfara för att få kanadensaren häktad. Tingsrätten gick på försvarsadvokat Björn Lindmars linje och släppte Ryan McLeod, som dock ska lämna ifrån sig sitt pass och dessutom har anmälningsplikt. www.sydostran.se/index.72119---1.html
|
|
|
Post by Sverker on Feb 10, 2009 10:48:38 GMT 1
Häktningsförhandlingen har väckt uppmärksamhet och stark mediabevakning. Dock finns ingen från klubbledningen på plats. Publicerad 2009-02-10 09:21 [/blockquote][/quote] Ingen från klubbledningen på plats??? Märkligt enl mig iaf.
|
|
|
Post by Vader on Feb 10, 2009 10:54:53 GMT 1
Häktningsförhandlingen har väckt uppmärksamhet och stark mediabevakning. Dock finns ingen från klubbledningen på plats. Publicerad 2009-02-10 09:21 [/blockquote][/quote] Ingen från klubbledningen på plats??? Märkligt enl mig iaf.[/quote] Kan hålla med dig...lite märkligt
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 10, 2009 11:27:44 GMT 1
Häktningsförhandlingen har väckt uppmärksamhet och stark mediabevakning. Dock finns ingen från klubbledningen på plats. Publicerad 2009-02-10 09:21 [/blockquote][/quote] Ingen från klubbledningen på plats??? Märkligt enl mig iaf.[/quote] Väldigt märkligt..
|
|
|
Post by Vader on Feb 10, 2009 11:36:44 GMT 1
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Feb 10, 2009 12:09:59 GMT 1
;D
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Feb 10, 2009 12:14:16 GMT 1
Väldigt snällt av Olofström att sluta upp tll häktningsförhandlingen! Mycket märkligt med mina ögon sett...
|
|
|
Post by Sverker on Feb 10, 2009 12:25:04 GMT 1
Efter att jag läst vissa inlägg här, så förstår jag vilka som är i chatten när LG direktsänder KHKs bortamatcher. Dax för vissa att växa upp. Det är löjligt att raljera över det som hänt.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 10, 2009 12:29:06 GMT 1
Efter att jag läst vissa inlägg här, så förstår jag vilka som är i chatten när LG direktsänder KHKs bortamatcher. Dax för vissa att växa upp. Det är löjligt att raljera över det som hänt. Håller med... så jävla löjligt..
|
|
|
Post by Bart on Feb 10, 2009 12:41:35 GMT 1
Väx upp.
|
|
|
Post by xeal on Feb 10, 2009 12:56:30 GMT 1
Hur det låtit från väst om det varit en KHK-spelare det handlat om.... Vågar knappt tänka på det
|
|
|
Post by Sverker on Feb 10, 2009 13:04:54 GMT 1
Hur det låtit från väst om det varit en KHK-spelare det handlat om.... Vågar knappt tänka på det Vad har det med saken att göra? Om din oro för att det skulle varit så, vilket vi inte har en aning om, ska du få ett tips. Sjunk inte lika lågt som dom!!!!!!!!!!!!!!!!!! Detta som hänt är tragiskt, men att raljera över det är än mer tragiskt!
|
|
KYD2
Ungdomslirare
|
Post by KYD2 on Feb 10, 2009 13:29:01 GMT 1
HAHA! Ja vi från karlskrona ska alltid vara så jävlar trevliga och snälla mot alla hela tiden. Fick inte ens ha en "kallepissar" uppe. Ska bli kul att se hur ni reagera när supportrarna hänger upp banderoller osv med kränkande texter om khk och bb, om dem tar klivet upp i allsvenskan! Men sådant förekommer väl inte inom hockeyn......
|
|
|
Post by Joewson on Feb 10, 2009 13:29:00 GMT 1
Jag håller med dig helt Sverker!
|
|