|
Post by Back to Front on Mar 29, 2009 22:54:16 GMT 1
Kom igen nu Jonstorp!!!! Vinn för h-te !! Go Göran Go!
|
|
|
Post by mace on Mar 29, 2009 23:12:02 GMT 1
|
|
|
Post by Joewson on Mar 29, 2009 23:16:08 GMT 1
Joewson: Menar du inte Ulricehamn där du skrivit Gislaved? Nej... I och med att Nybro ramlar ner från Allsvenskan, plus OM Mörrum går upp och Ulricehamn åker ner så måste serien skrivas om. Halmstad är redan klara för ettan. Några lag MÅSTE bort, tillexempel Gislaved beroende på vad hockeyförbundet säger. Förmodligen ligger både Skövde och Kungälv betydligt närmare att få hamna i en annan serie. Men jag har sett konstiga serier förr, så man vet inte Enkel matematik ;D
|
|
|
Post by Joewson on Mar 29, 2009 23:25:19 GMT 1
Höll på att glömma... TAIF blir kvar i ettan, och Helsingborg spelar i 2an. Serien måste skrivas om, frågan är hur man gör. Det lär vi får reda på i april. Man ska ju ta hänsyn till derbyn bland annat. Det är nästan helt omöjligt att säga hur det kommer bli redan nu. Kvalen måste ju bli klara först
|
|
|
Post by time on Mar 30, 2009 7:10:41 GMT 1
Kom igen nu Jonstorp!!!! Vinn för h-te !! Go Göran Go! Kommer Hall-orden att inta stå eller sittplats i Jonstorp?
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 30, 2009 8:43:53 GMT 1
Hehe... Vi har tyvärr en svikare i Leden... han ska botgöras med finess ....
|
|
|
Post by Basbatten on Mar 30, 2009 21:06:41 GMT 1
Visst blir ni en aning förvånade, ni forumgäster från Bodekull med omnejd. Tänka sig att propellergängets supportrar önskar goiset upp i ettan. Har svårt att tänka mig "the other way around" faktiskt. Jag stämmer in i kören och välkomnar laxarna. Blir väl två hemmamatcher för KHK kan tänka. Mörrum får nog sikta in sig på tre-poängare mot annat motstånd. Kan bli nog så svårt. Men först skall Jonstorp betvingas. Lycka till. Det kan ni behöva.
|
|
|
Post by sheriff on Mar 30, 2009 21:41:50 GMT 1
Visst blir ni en aning förvånade, ni forumgäster från Bodekull med omnejd. Tänka sig att propellergängets supportrar önskar goiset upp i ettan. Har svårt att tänka mig "the other way around" faktiskt. Jag stämmer in i kören och välkomnar laxarna. Blir väl två hemmamatcher för KHK kan tänka. Mörrum får nog sikta in sig på tre-poängare mot annat motstånd. Kan bli nog så svårt. Men först skall Jonstorp betvingas. Lycka till. Det kan ni behöva. Ren i 2 månader innan återfallet. Det måste kliat i fingrarna?
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 31, 2009 11:37:29 GMT 1
För att LN91 drog sig ur pga ekonomiska problem. Ryktas även att Linden Hockey från Eskilstuna lägger ner sin A-lagsverksamhet av samma skäl. Så det kanske blir lite gratisplatser här och där. Kanske både UIF och Mörrum spelar i ettan?
|
|
|
Post by mace on Mar 31, 2009 15:35:50 GMT 1
För att LN91 drog sig ur pga ekonomiska problem. Ryktas även att Linden Hockey från Eskilstuna lägger ner sin A-lagsverksamhet av samma skäl. Så det kanske blir lite gratisplatser här och där. Kanske både UIF och Mörrum spelar i ettan? Tack för svaret sarrre Då hade AIK Härnösand tur
|
|
|
Post by dragskott on Apr 1, 2009 18:35:45 GMT 1
Jonstorp - Mörrum 0 - 4 efter första perioden
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 1, 2009 18:44:55 GMT 1
|
|
|
Post by dragkrok on Apr 1, 2009 18:45:51 GMT 1
Jonstorp - Mörrum 0 - 4 efter första perioden Bara att gratulera Mörrum och samtidigt hälsa dom välkomna tillbaks.............gott med fler heta derbyn nästa säsong
|
|
|
Post by dragskott on Apr 1, 2009 20:22:39 GMT 1
Grattis Mörrum!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 1, 2009 20:23:23 GMT 1
Även om det tar emot... Grattis Mörrum!
|
|