|
Post by icebreaker on Mar 15, 2009 18:22:01 GMT 1
4-3 till Halmstad slut, härligt . Va lite nervigt på slutet
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 15, 2009 18:29:43 GMT 1
4-3 till Halmstad slut, härligt . Va lite nervigt på slutet Härligt Halmstad! Nu får Mörrum det tufft.
|
|
|
Post by icebreaker on Mar 15, 2009 18:35:18 GMT 1
4-3 till Halmstad slut, härligt . Va lite nervigt på slutet Härligt Halmstad! Nu får Mörrum det tufft. Tufft är bara förnamnet Så som tabellen ser ut nu med Ulricehamn i topp och Halmstad tätt efter är nog så den kommer se ut efter sista omgången också tror jag, och kan bara tycka att det skulle kännas riktigt bra att byta ut Helsingborg mot Halmstad . Givetvis skönt om Mörrum får lida ett år till
|
|
|
Post by dragskott on Mar 15, 2009 19:02:03 GMT 1
Halmstad -Mörrum 4-3 Jonstorp - Ulricehamn 7-1 Ger en tabell just nu som följer; Halmstad 3 spelade 8 p Ulricehamn 4 spelade 7 p Jonstorp 3 spelade 6 p Mörrum 3 spelade 3 p Helsingborg 3 spelade 0 p Nästa omgång på onsdag Mörrum- Jonstorp Helsingborg - Halmstad
|
|
|
Post by mace on Mar 15, 2009 19:13:54 GMT 1
Hur kan Jonstorp både slå HHC och UIF?
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 15, 2009 19:36:30 GMT 1
Härligt !!! Både Hall o Pappa Bjerdahl levererar...STORT!!
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 15, 2009 19:37:36 GMT 1
ps. var kan man föja dessa matcher live?? Swe hockey har ingen update..
|
|
|
Post by icebreaker on Mar 15, 2009 19:41:22 GMT 1
Hur kan Jonstorp både slå HHC och UIF? Spelar helt utan krav och press på sig kan va en förklaring, starka när dom spelar hemma är också en förklaring, eller så kanske dom helt enkelt är bättre än både UIF och Helsingborg vem vet . Nu väntar fyra raka bortamatcher, efter dom ser det nog annorlunda ut tror jag. Annars är det en riktig skräll.
|
|
|
Post by dragskott on Mar 15, 2009 19:47:41 GMT 1
ps. var kan man föja dessa matcher live?? Swe hockey har ingen update.. Jag hittar inga riktigt bra ställen Ulricehamns matcher brukar gå att följa via www.ut.se (lokaltidningen) och Mörrum via deras chat samt vad gäller Halmstad så brukar det finnas en länk på deras nya hemsida. www1.idrottonline.se/default.aspx?id=77197
|
|
|
Post by icebreaker on Mar 15, 2009 20:03:24 GMT 1
ps. var kan man föja dessa matcher live?? Swe hockey har ingen update.. Jag hittar inga riktigt bra ställen Ulricehamns matcher brukar gå att följa via www.ut.se (lokaltidningen) och Mörrum via deras chat samt vad gäller Halmstad så brukar det finnas en länk på deras nya hemsida. www1.idrottonline.se/default.aspx?id=77197Här finns en del också match.everysport.com/
|
|
|
Post by mace on Mar 15, 2009 20:28:34 GMT 1
Hur kan Jonstorp både slå HHC och UIF? Spelar helt utan krav och press på sig kan va en förklaring, starka när dom spelar hemma är också en förklaring, eller så kanske dom helt enkelt är bättre än både UIF och Helsingborg vem vet . Nu väntar fyra raka bortamatcher, efter dom ser det nog annorlunda ut tror jag. Annars är det en riktig skräll. Det kan det vara, men grishockey är det säkert.
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 15, 2009 20:36:09 GMT 1
Mörrum väcker känslor........ Deras forum kokat... Kolla in under "senaste " matchen.Inläggen haglar likt bomberna över London i Blitzen..
|
|
|
Post by mace on Mar 15, 2009 20:37:28 GMT 1
Mörrum väcker känslor........ Deras forum kokat... Kolla in under "senaste " matchen.Inläggen haglar likt bomberna över London i Blitzen.. Haha, eller inte ;D
|
|
|
Post by benderman on Mar 16, 2009 14:16:58 GMT 1
Mörrum väcker känslor........ Deras forum kokat... Kolla in under "senaste " matchen.Inläggen haglar likt bomberna över London i Blitzen.. Där blev jag lurad ;D Trodde verkligen på dig, gick snabbt till gois forum...tog kopp kaffe för att göra mig beredd att läsa minst 5-6 sidor ....
|
|
|
Post by icebreaker on Mar 16, 2009 16:06:39 GMT 1
Mörrum väcker känslor........ Deras forum kokat... Kolla in under "senaste " matchen.Inläggen haglar likt bomberna över London i Blitzen.. Där blev jag lurad ;D Trodde verkligen på dig, gick snabbt till gois forum...tog kopp kaffe för att göra mig beredd att läsa minst 5-6 sidor .... Det var du inte ensam om ;D
|
|