|
Post by holdingthestick on Aug 31, 2005 16:19:00 GMT 1
tror på Lund o Landskrona
|
|
|
Post by Sardaukar on Aug 31, 2005 22:07:27 GMT 1
tror på Lund o Landskrona
|
|
|
Post by golvmoppen on Sept 1, 2005 6:52:48 GMT 1
Lund definitivt. Sen får vi se.
|
|
|
Post by youngblood on Sept 1, 2005 11:54:46 GMT 1
Jag tror också det blir Lund tillsammans med KHK. Men blir inte 3 lag som går till kval?
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 1, 2005 11:58:45 GMT 1
Jag tror också det blir Lund tillsammans med KHK. Men blir inte 3 lag som går till kval? Jo...men frågan är vilka som går vidare förutom KHK
|
|
|
Post by youngblood on Sept 1, 2005 12:01:47 GMT 1
Nu ser tom en blind höna vad som står högst upp!!
|
|
|
Post by bois on Sept 2, 2005 9:07:08 GMT 1
Tror på ett ännu bättre Landskrona i vinter, känns som det kommer bli en tvekamp....
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 2, 2005 21:26:16 GMT 1
Synd att Lejonets hemsida uppdateras lika ofta som SIK´s, då det skulle vara intressant att veta vilka nya spelare som tillkommit/lämnat. Kan inte "bois" upplysa oss......
|
|
|
Post by youngblood on Sept 2, 2005 21:34:43 GMT 1
Brukar inte tidningarna göra en sammanställning om årens lag innan serien drar igång? Men visst är man nyfiken på vad de övriga lagen har hittat på. Jag tycker annars det är ganska tunt med rykten om klass spelare som tex T.Sandström i kryptonics förra året. Sanna rykten eller inte så är det ändå kul och läsa samt att spänningen stiger tills första nedsläpp. SÅ HEJ Å HÅ KHK!!!
|
|
|
Post by bois on Sept 3, 2005 12:01:14 GMT 1
Här kommer lite ino från Landskrona!
Ut: Uffe (back)
In: Målvakt från Pantern/mif juniorer född -84 (ser ut att vara väldigt bra!) Målvakt från Mörrum junior -86 Blir klar nr.2 men även denna målvakt är bra! Ny back från Mörrum vet ej namn ung -85?? vet ej namn Ny back från västervik spelat div.1 Anton ..?? Ny back från Helsingborg. Landskrona som moderklubb
Ny forward från Helsingborg "powerforward" Namn Jim ...?? Pluss ev. en riktig kanon från en högre serie men det är bara rykte... forward! kommer med mera info om eller när det händer något!
Annars är det ingen annan som lämmnar behåller hela stommen från förra året så det ser intressant ut. Tror ändå att om vi får en "femma" till produsera som brödra femman i fjor blir L-A vassa!!
Så vi ser fram emot serien med tillförsikt! Lite info från mig återkommer när jag har luskat mera... Ha det bra!!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 3, 2005 13:13:05 GMT 1
|
|
|
Post by holdingthestick on Sept 4, 2005 11:47:05 GMT 1
Här kommer lite ino från Landskrona! Ut: Uffe (back) In: Målvakt från Pantern/mif juniorer född -84 (ser ut att vara väldigt bra!) Målvakt från Mörrum junior -86 Blir klar nr.2 men även denna målvakt är bra! Ny back från Mörrum vet ej namn ung -85?? vet ej namn Ny back från västervik spelat div.1 Anton ..?? Ny back från Helsingborg. Landskrona som moderklubb Ny forward från Helsingborg "powerforward" Namn Jim ...?? Pluss ev. en riktig kanon från en högre serie men det är bara rykte... forward! kommer med mera info om eller när det händer något! Annars är det ingen annan som lämmnar behåller hela stommen från förra året så det ser intressant ut. Tror ändå att om vi får en "femma" till produsera som brödra femman i fjor blir L-A vassa!! Så vi ser fram emot serien med tillförsikt! Lite info från mig återkommer när jag har luskat mera... Ha det bra!! Tack för infon. Stor trupp i år. 1 ut o 7 in ... !?
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 8, 2006 15:15:58 GMT 1
Landskrona har inte gått som tipsen
|
|
|
Post by newman on Jan 8, 2006 15:43:23 GMT 1
Lund o Åstorp,som tidigare tipats av mig. Men hallen där nere skrämmer mig.
|
|
|
Post by youngblood on Jan 8, 2006 15:46:28 GMT 1
Lund o Åstorp,som tidigare tipats av mig. Men hallen där nere skrämmer mig. Fi faan för att åka till åstorp Tänk på de stackare som måste träna där vecka ut å vecka in
|
|