|
Post by HF on Aug 8, 2009 21:57:04 GMT 1
5-7 v hörde jag att det sas.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 9, 2009 8:50:02 GMT 1
Hur illa skadad är Findus...är det en gammal ljumsskada som spökar?? Isåfall blir man rädd inför hösten. Muskelbristning på baksidan av låret enligt mycket säkra källor.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 9, 2009 10:21:30 GMT 1
VARFÖR i h-e kommer ingen info på hemsidan? Ska det mörkas? Hur resonerar man nu...? Ska man köra vidare med en målvakt? Ska någon lånas in?
|
|
|
Post by kingintving on Aug 9, 2009 10:35:06 GMT 1
Ta in Bengt Höglund....det kan väl Fahlander ordna.
|
|
|
Post by HF on Aug 9, 2009 14:38:50 GMT 1
VARFÖR i h-e kommer ingen info på hemsidan? Ska det mörkas? Hur resonerar man nu...? Ska man köra vidare med en målvakt? Ska någon lånas in? Men lugna dig nu, jag håller med dig att en notis på hemsidan skulle varit på sin plats men det kanske inte vet innan han ha läkarundersöks. Sen är jag helt säker på att man inte har tagit något beslut på hur det blir med eventuell inlåning. Rör det sig om 4-5 veckor kommer man säkert inte ta in någon.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 9, 2009 14:43:23 GMT 1
självklart menar jag bara en notis...
jag tycker 4-5 veckor känns rätt länge i uppbyggnadsfasen!? Är väl inte så bra för träningarna heller..? Jag bara spekulerar...
|
|
|
Post by Jason on Aug 9, 2009 15:12:47 GMT 1
VARFÖR i h-e kommer ingen info på hemsidan? Ska det mörkas? Hur resonerar man nu...? Ska man köra vidare med en målvakt? Ska någon lånas in? MMM... eller hur? Hur resonerar DU nu?
|
|
|
Post by kingintving on Aug 10, 2009 12:22:41 GMT 1
Men ska Martin hoppa in helt match otränad till hösten? Känns lite oroligt.
|
|
|
Post by HF on Aug 10, 2009 14:31:29 GMT 1
Men ska Martin hoppa in helt match otränad till hösten? Känns lite oroligt. Finns juniorlag att matchträna sig i.
|
|
|
Post by Rocket on Aug 10, 2009 14:31:56 GMT 1
Enligt välinitierade källor så ska han röntgas på onsdag. Man misstänker muskelbristning eller problem med ett muskelfäste. Ingen mening att spekulera innan onsdag. Helt övertygad om att man både går ut på webbsidan och har en plan för hur man ska hantera frågan beroende på hur läget ser ut efter onsdag. För oss så gäller det bara att avvakta helt enkelt
|
|
|
Post by Rocket on Aug 10, 2009 14:38:36 GMT 1
Enligt välinitierade källor så ska han röntgas på onsdag. Man misstänker muskelbristning eller problem med ett muskelfäste. Ingen mening att spekulera innan onsdag. Helt övertygad om att man både går ut på webbsidan och har en plan för hur man ska hantera frågan beroende på hur läget ser ut efter onsdag. För oss så gäller det bara att avvakta helt enkelt By the way Bengt Höglund är en mycket bra målvakt men väldigt ojämn. Det var därför Örebro inte ville ha honom kvar Som slutspelsmålvakt så är han däremot grym, kan lyfta ett helt lag. Han räddade Örebro i flera matcher under kvalserien 2008/2009
|
|
|
Post by husnasarn on Aug 10, 2009 19:13:28 GMT 1
Bristning baksida lår medför en 50/50 chans att Martin spelar i höst. 4-5 veckor kan vi nog glömma om det är en bristning i baksida lår:(.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 10, 2009 20:35:31 GMT 1
Fan vad tråkigt i så fall, lider verkligen med killen om det skulle vara så pass allvarligt.
I värsta fall så är väl Holst fortfarande klubblös eller?
|
|
|
Post by kingintving on Aug 10, 2009 20:42:43 GMT 1
Tobbe har fått ett tips på 1:e spade om det är illa med Findus. Källa 100% säker.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 10, 2009 22:02:27 GMT 1
DU som tipsat?
|
|