|
Post by Jason on Aug 17, 2009 16:32:20 GMT 1
skulle inte inte bli orolig även om khk skulle vinna denna träningsmatch................... Precis... en träningsmatchen är en träningsmatch.
|
|
|
Post by kingintving on Aug 17, 2009 18:47:19 GMT 1
Vart köper man biljetter till matchen o finns det sittplats i Dackehallen? Jag får qvota mig själv o hoppas nån vet svaret på min fråga?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 17, 2009 21:47:30 GMT 1
visst finns sittplatser. Förra säsongen bokade jag online på deras hemsida. Vet inte om det går på träningsmatch...
|
|
|
Post by kingintving on Aug 17, 2009 22:37:24 GMT 1
visst finns sittplatser. Förra säsongen bokade jag online på deras hemsida. Vet inte om det går på träningsmatch... Nix. kan ju jobbigt att köa om man har barn med sig....sen får man väl va där 1 timme innan får att få en bra plats misstänker jag.
|
|
|
Post by martin9 on Aug 18, 2009 1:36:55 GMT 1
Men herregud, det är en träningsmatch och det kommer garanterat inte mer än 1000 pers så nog lär du se!!!
Jag ser gärna att TAIF pinkar in reviret redan från början, ska vi säga att det slutar 5-3.
|
|
|
Post by sorge on Aug 18, 2009 5:09:58 GMT 1
Men herregud, det är en träningsmatch och det kommer garanterat inte mer än 1000 pers så nog lär du se!!! Jag ser gärna att TAIF pinkar in reviret redan från början, ska vi säga att det slutar 5-3. "Taif pinkar in reviret" Avd. Pisslag?
|
|
|
Post by martin9 on Aug 18, 2009 5:41:05 GMT 1
Det var du som sa. =) Jag tror att du snart blir varse att du har fel.
|
|
|
Post by sorge on Aug 18, 2009 6:36:16 GMT 1
Det var du som sa. =) Jag tror att du snart blir varse att du har fel. Sa? Jag ställde frågan. Och du kan va lugn, jag tro TAIF är riktigt bra i år och som jag sagt ett par gånger innan. Det ska bli kul att ha TAIF i serien och få se det laget två gånger i Telenor Arena. Lycka till med er uttalade målsättning att nå allsvenskan.
|
|
|
Post by pumba on Aug 18, 2009 19:47:50 GMT 1
Blir ett spännande möte under morgondagen! Taif tror jag är riktigt starka även i år men KHK kommer sätta hårt mot hårt! Däremot är det under serien det gäller på riktigt! Då ska vi "krossa" Taif!!
|
|
|
Post by HF on Aug 18, 2009 20:16:10 GMT 1
Det pratas väldigt lite om deras jänkare nu för tiden från Taif håll.....
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Aug 18, 2009 20:18:00 GMT 1
Det pratas väldigt lite om deras jänkare nu för tiden från Taif håll..... Hört att de lika väl kunde kastat pengarna i Tiken
|
|
|
Post by time on Aug 18, 2009 20:47:48 GMT 1
Det pratas väldigt lite om deras jänkare nu för tiden från Taif håll..... Nja. De hade en intervju igår på taif.nu Kan ej känka eller citera då taif har väldigt strikta regler kring detta. Kan inte heller länka eller citera deras regler kring detta då de återfinns på taif.nu som man inte får länka eller citera från ....
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 18, 2009 22:54:19 GMT 1
Det pratas väldigt lite om deras jänkare nu för tiden från Taif håll..... Ja, vad kan detta bero på? Kanske att han är långt ifrån så bra som de hade hoppats på, säsongen floppvärvning tror jag att han kommer att bli. De hade fått två lika bra svenska spelare för det priset. ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 19, 2009 0:35:47 GMT 1
Icebreaker och jag skall upp till Tengsryd imorgon, det finns två platser kvar i bilen om någon är intresserad av att hänga med.
Skicka ett pm. i så fall.
|
|
|
Post by gotland on Aug 19, 2009 8:58:17 GMT 1
Karlskrona HK = allsvenskan 10/11
|
|