|
Post by Sir Ironpants on Oct 18, 2006 7:28:45 GMT 1
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 18, 2006 7:45:26 GMT 1
André Jönsson: det är fantastiskt kul att spela i en klubb där det råder sådan framåtanda.Roligare blir det när serien drar igång!
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 2, 2006 16:13:34 GMT 1
Om jag vore coach (gud förbjude)
skulle jag vilja prova denna formering av laget:
Johan (Martin)
Koffa-Macke Sandberg-Jönsson-Fredrik P
Hjelm-Jimmy Skägget-Oskar-Norberg
Alm-Ahnlund Herman-Ekman-Olof
4:e femma som får en hel del speltid
Fredriksson-Filip A Strelert-Clarre-Linus C
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 2, 2006 16:17:41 GMT 1
Hade velat se en tredjeformation med: Ekman, Clarre, Fredde.
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 2, 2006 16:23:00 GMT 1
Hade velat se en tredjeformation med: Ekman, Clarre, Fredde. helt klart ett bra alternativ. Känns lite slöseri att ha Ekman på bänken även när Oskar o Skägget är fit for fight Men jag skulle vilja testa någon istället för Olof i första
|
|
|
Post by HF on Nov 2, 2006 19:02:28 GMT 1
Om jag vore coach (gud förbjude) skulle jag vilja prova denna formering av laget: Johan (Martin) Koffa-Macke Sandberg-Jönsson-Fredrik P Hjelm-Jimmy Skägget-Oskar-Norberg Alm-Ahnlund Herman-Ekman-Olof 4:e femma som får en hel del speltid Fredriksson-Filip A Strelert-Clarre-Linus C Håller med dig i de två första. Men Clarre i fjärde måste vara ett slöseri utan dess like. Karl ligger trea i KHK interna poängliga.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 2, 2006 19:08:10 GMT 1
Ja. Clarre måste få mycket spel tid.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Nov 2, 2006 19:15:22 GMT 1
Om jag vore coach (gud förbjude) skulle jag vilja prova denna formering av laget: Johan (Martin) Koffa-Macke Sandberg-Jönsson-Fredrik P Hjelm-Jimmy Skägget-Oskar-Norberg Alm-Ahnlund Herman-Ekman-Olof 4:e femma som får en hel del speltid Fredriksson-Filip A Strelert-Clarre-Linus C Håller med dig i de två första. Men Clarre i fjärde måste vara ett slöseri utan dess like. Karl ligger trea i KHK interna poängliga. ja hur är poäng ligan den på hemsidan stämmer inte o tibrik's stämmer inte heller ... SKANDAL ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 14, 2006 15:34:33 GMT 1
Om jag vore coach (gud förbjude) skulle jag vilja prova denna formering av laget: Johan (Martin) Koffa-Macke Sandberg-Jönsson-Fredrik P Hjelm-Jimmy Skägget-Oskar-Norberg Alm-Ahnlund Herman-Ekman-Olof 4:e femma som får en hel del speltid Fredriksson-Filip A Strelert-Clarre-Linus C Håller med dig i de två första. Men Clarre i fjärde måste vara ett slöseri utan dess like. Karl ligger trea i KHK interna poängliga. OK så här då ? Johan (Martin) Koffa-Macke Sandberg-Jönsson-Fredrik P Hjelm-Jimmy Skägget-Oskar-Norberg Alm-Ahnlund Herman-Clarre-Olof 4:e femma som får en hel del speltid Fredriksson-Filip A Strelert-Ekman-Linus C
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 14, 2006 15:38:44 GMT 1
Eller med lite vågat nytänkande ... Johan (Martin) Koffa-Fredriksson Sandberg-Jönsson-Fredrik P Hjelm-Jimmy Skägget-Oskar-Norberg Alm-Ahnlund Macke-Clarre-Olof 4:e femma som får en hel del speltid Morin-Filip A Strelert-Ekman-Linus C
|
|
|
Post by Hockeyoraklet on Nov 15, 2006 19:19:42 GMT 1
Kan inte hålla med att ta bort seriens bästa back och sätta in Fredriksson ?? Visst Macke är duktig som forward men #13 i 1:a.... Definitivt Nej.
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 15, 2006 20:42:40 GMT 1
Kan inte hålla med att ta bort seriens bästa back och sätta in Fredriksson ?? Visst Macke är duktig som forward men #13 i 1:a.... Definitivt Nej. nytt försök Johan (Martin) Koffa-Alm Sandberg-Jönsson-Fredrik P Hjelm-Jimmy Skägget-Oskar-Norberg Fredriksson-Ahnlund Macke-Clarre-Olof 4:e femma som får en hel del speltid Morin-Filip A Strelert-Ekman-Linus C ----------------------------- ELLER Johan (Martin) Koffa-Macke Sandberg-Jönsson-Fredrik P Hjelm-Jimmy Skägget-Oskar-Norberg Alm-Ahnlund Fredriksson-Clarre-Olof 4:e femma som får en hel del speltid Morin-Filip A Strelert-Ekman-Linus C
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Nov 25, 2006 20:23:17 GMT 1
Kan inte hålla med att ta bort seriens bästa back och sätta in Fredriksson ?? Visst Macke är duktig som forward men #13 i 1:a.... Definitivt Nej. nytt försök Johan (Martin) Koffa-Alm Sandberg-Jönsson-Fredrik P Hjelm-Jimmy Skägget-Oskar-Norberg Fredriksson-Ahnlund Macke-Clarre-Olof 4:e femma som får en hel del speltid Morin-Filip A Strelert-Ekman-Linus C ----------------------------- ELLER Johan (Martin) Koffa-Macke Sandberg-Jönsson-Fredrik P Hjelm-Jimmy Skägget-Oskar-Norberg Alm-Ahnlund Fredriksson-Clarre-Olof 4:e femma som får en hel del speltid Morin-Filip A Strelert-Ekman-Linus C Hoppas du driver med oss , varför ska #13 gå upp och spela forward när de finns 3 st forwards på bänken som är 1000 gånger bättre ?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 25, 2006 20:35:12 GMT 1
Tycker inte att man skall möblera om i femmorna nu, de fungerar bra som det är. Om det skulle dyka upp något nyförvärv (forward) så skulle jag kunna tänka mig att flytta Oskar till tredje, då han och Claesson verkar fungera bra ihop de gånger jag har sett dem spela tillsammans.
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Nov 25, 2006 21:17:19 GMT 1
Tycker inte att man skall möblera om i femmorna nu, de fungerar bra som det är. Om det skulle dyka upp något nyförvärv (forward) så skulle jag kunna tänka mig att flytta Oskar till tredje, då han och Claesson verkar fungera bra ihop de gånger jag har sett dem spela tillsammans. Varför ska man ändra trion norberg/oscar/häggström när dom är en av seriens bästa ?
|
|