|
Post by Sir Ironpants on Nov 25, 2006 22:42:55 GMT 1
?
ingen mer sprit för hts..
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 26, 2006 0:57:04 GMT 1
nja, vet inte rikitgt. Olof verkar producera en hel del för tillfället i första linjen. Vem hade inte producerat i samma kedja som suveräna Jönsson?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 26, 2006 1:00:20 GMT 1
WÖRD
Hoppas Jönsson stannar i KHK ett par säsonger till.
Vi behöver en sådan fältherre.
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 26, 2006 1:06:31 GMT 1
Fredrik p-Jönsson-sandberg koffa-macke Norberg-Oscar-Häggström Hjelm-jimmy Martinsson- Clarre-Olof Alm-fredriksson L.Claesson-Ekman-Herman/Strelert Ahnlund-F.Andersen/morin Vem är Martinsson?
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 26, 2006 9:19:26 GMT 1
WÖRD Hoppas Jönsson stannar i KHK ett par säsonger till. Vi behöver en sådan fältherre. Han lär INTE sakna anbud från klubbar högre upp i seriesystemet
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 26, 2006 9:20:14 GMT 1
? ingen mer sprit för hts.. inte druckit en droppe
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 26, 2006 9:20:48 GMT 1
Fredrik p-Jönsson-sandberg koffa-macke Norberg-Oscar-Häggström Hjelm-jimmy Martinsson- Clarre-Olof Alm-fredriksson L.Claesson-Ekman-Herman/Strelert Ahnlund-F.Andersen/morin HAHA ? Vad var så kul ?
|
|
|
Post by Iceman on Nov 26, 2006 15:46:46 GMT 1
Fredrik p-Jönsson-sandberg koffa-macke Norberg-Oscar-Häggström Hjelm-jimmy Martinsson- Clarre-Olof Alm-fredriksson L.Claesson-Ekman-Herman/Strelert Ahnlund-F.Andersen/morin Vem är Martinsson? Jonas, han spelar i J-20 i vanliga fall.
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 27, 2006 7:49:09 GMT 1
Vem är Martinsson? Jonas, han spelar i J-20 i vanliga fall. Gjorde några inhopp mot Mjölby
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 27, 2006 9:32:53 GMT 1
Det märktes att Clarre och Sandberg var borta igår! 3 kedjan blir lite för tunn. Hade gärna sett någon förstärkning i juluppehållet men det verkar inte vara aktuellt.
|
|
|
Post by Hockeyoraklet on Nov 27, 2006 19:08:34 GMT 1
Hade gärna sett någon förstärkning . Håller fullständigt med. Visst är laget bra när ALLA är med. Men skador hör till och då är vi ganska sårbara, visst det alla lag får skador. Men visst faan hade det varit skönt med "Sebbe" och 1-2 till varav 1 back. Tomten kommer ju snart.........
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 27, 2006 19:50:47 GMT 1
Det märktes att Clarre och Sandberg var borta igår! 3 kedjan blir lite för tunn. Hade gärna sett någon förstärkning i juluppehållet men det verkar inte vara aktuellt. Varför skulle inte det vara aktuellt?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 2, 2007 12:37:12 GMT 1
Härligt med Clarre i laget. Han är den perfekta lagkaptenen med hjärtat på rätt ställe. Jag hoppas att han kör i många år till. ;D Jag både hoppas och tror att Clarre får det svårt nästa säsong. Clarre har till och med i trean haft stora problem i flera av matcherna. Han gör alldeles för många felpass, och väger alldeles för lite för att kunna göra sig gällande i tvåan. Skulle Clarre bli att räkna med i tvåan, då tror jag att laget inte håller den klass som åtminstone jag hoppas på. Men vem vet, han kanske lyckas lägga på några kilon i rena fina nya muskler till nästa säsong. Däremot tror jag på den där 23,an och att han tecknar sig för en säsong till! Klart bäst tillsamans med Pavol. Varför hoppas att Clarre skulle få det svårt Goe ?
|
|
|
Post by HF on Feb 2, 2007 12:51:24 GMT 1
Jag både hoppas och tror att Clarre får det svårt nästa säsong. Clarre har till och med i trean haft stora problem i flera av matcherna. Han gör alldeles för många felpass, och väger alldeles för lite för att kunna göra sig gällande i tvåan. Skulle Clarre bli att räkna med i tvåan, då tror jag att laget inte håller den klass som åtminstone jag hoppas på. Men vem vet, han kanske lyckas lägga på några kilon i rena fina nya muskler till nästa säsong. Däremot tror jag på den där 23,an och att han tecknar sig för en säsong till! Klart bäst tillsamans med Pavol. Varför hoppas att Clarre skulle få det svårt Goe ? Jo han är grymt seriös Goe, han begärde också Pers avgång efter en match som slutade lika. HAHHAHAHAHHA vilken kille.
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 23, 2007 13:08:23 GMT 1
Det är ju det jag tjatar om....just nu ser det ut som ett lag som ska kriga om div2 platsen.... Behövs riktigt BRA div1 spelare för att höja ribban.. ;D
|
|