|
Post by kraftwerk on Aug 23, 2007 13:08:49 GMT 1
Hellre Hall än Norberg.... (jaja..skicka brevbomber....) Ärligt talat....jag tycker Norberg var bra och rivig....ett tag...men nästan halva säsongen mer eller mindre osynlig... BEGRIPER inte denna dyrkan.... Hall är en retsticka OCH gudomlig målskytt....vet jag inte om vi kan kalla Norberg för.... ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 23, 2007 13:10:00 GMT 1
Jo..vi har snart "fullt"...och fortfarande bara spelare från (senast) div2...bortsett från en målis som suttit på bänken.... Såg förra säsongen hur vi blev förnedrade av KRIF i Kallinge innan säsongen...spelmässigt va vi inte med alls...tror aldrig jag sett KRIF så bra...är de sämre nu? ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 23, 2007 13:11:39 GMT 1
Var i tabellen anser du vara realistiskt att KHK hamnar ? Mitten... ;D Forumets självutnämnde realist har talat
|
|
|
Post by HF on Aug 23, 2007 14:29:01 GMT 1
Hellre Hall än Norberg.... (jaja..skicka brevbomber....) Ärligt talat....jag tycker Norberg var bra och rivig....ett tag...men nästan halva säsongen mer eller mindre osynlig... BEGRIPER inte denna dyrkan.... Hall är en retsticka OCH gudomlig målskytt....vet jag inte om vi kan kalla Norberg för.... ;D Men detta stämde ju då. Norberg var bra fram till jul sen osynlig...att du orkar leta upp gamla inlägg i den mängd du gör.....alltid lätt med facit i hand!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 23, 2007 20:17:23 GMT 1
Tror ingen orkar läsa gamla inlägg ändå.....inte jag i alla fall...hoppade över allt till HFs inlägg...
Helt osannolikt att man kan lägga tid på sånt...ingen annan hobby?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 23, 2007 20:23:05 GMT 1
Vi har alla olika uppgifter och kall här i livet, FaK (hts) har sin..... ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 23, 2007 20:51:40 GMT 1
Tror ingen orkar läsa gamla inlägg ändå.....inte jag i alla fall...hoppade över allt till HFs inlägg... Helt osannolikt att man kan lägga tid på sånt...ingen annan hobby? Ville bara visa på vad din realism innebär. Varför skulle du vara rätt ute nu ?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 23, 2007 21:18:07 GMT 1
Vi har alla olika uppgifter och kall här i livet, FaK (hts) har sin..... ;D Är det bara ett kall tror du...? Jag har börjat fundera på om han har betalt för det....
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 23, 2007 21:20:42 GMT 1
Vi har alla olika uppgifter och kall här i livet, FaK (hts) har sin..... ;D Är det bara ett kall tror du...? Jag har börjat fundera på om han har betalt för det.... Ja iså fall har du väl fet lön från KRIF med din inställning till KHK
|
|
|
Post by HF on Aug 24, 2007 11:50:38 GMT 1
Tror ingen orkar läsa gamla inlägg ändå.....inte jag i alla fall...hoppade över allt till HFs inlägg... Helt osannolikt att man kan lägga tid på sånt...ingen annan hobby? Varför blev du så upprörd när jag raderade en massa gamla trådar för nåt år sedan då?
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 24, 2007 11:54:34 GMT 1
Tror ingen orkar läsa gamla inlägg ändå.....inte jag i alla fall...hoppade över allt till HFs inlägg... Helt osannolikt att man kan lägga tid på sånt...ingen annan hobby? Varför blev du så upprörd när jag raderade en massa gamla trådar för nåt år sedan då? ;D
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 24, 2007 12:08:31 GMT 1
Tror ingen orkar läsa gamla inlägg ändå.....inte jag i alla fall...hoppade över allt till HFs inlägg... Helt osannolikt att man kan lägga tid på sånt...ingen annan hobby? Varför blev du så upprörd när jag raderade en massa gamla trådar för nåt år sedan då? Nu tog du ju bort en massa aktuella trådar i din storstädning!! Men det märks ju inte längre när HTS har kommit igång!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 24, 2007 12:25:01 GMT 1
Ja...stor skillnad...t o m sånt man nyss skrivit var ju borta!!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 24, 2007 12:31:47 GMT 1
Ja...stor skillnad...t o m sånt man nyss skrivit var ju borta!!! det enda nya som (med rätta sopades bort) var en KRYPTERAD tråd kallad Hall-ordern där bara vissa utvalda var välkomna. Vad f-n har det i ett öppet forum att göra ?
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 24, 2007 12:35:29 GMT 1
Ja...stor skillnad...t o m sånt man nyss skrivit var ju borta!!! det enda nya som (med rätta sopades bort) var en KRYPTERAD tråd kallad Hall-ordern där bara vissa utvalda var välkomna. Vad f-n har det i ett öppet forum att göra ? Lika mycket som att man inte VÅGAR visa vem man är!!
|
|