|
Post by Jacob Lokatt on Apr 4, 2011 21:06:03 GMT 1
Jag vet ett par anledningar.
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 5, 2011 9:09:59 GMT 1
Låset på boxen är nog av modell större!
|
|
|
Post by darthvader on Apr 5, 2011 12:49:57 GMT 1
Han håller bara inte. Blir KRIF för Sirbäck nästa säsong
|
|
|
Post by stolpeout on Apr 5, 2011 13:53:19 GMT 1
Han håller bara inte. Blir KRIF för Sirbäck nästa säsong Han håller med rätt inställning och lite ödmjukhet, men han måste fatta det först...oftast en mognads sak.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 5, 2011 14:25:31 GMT 1
Hur länge ska i vänta på att han ska mogna då? Hade han varit i Bergmans eller Mingottis ålder så visst, vänta på bara.. men nu är hans snart 20..
|
|
|
Post by stolpeout on Apr 5, 2011 14:45:44 GMT 1
Hur länge ska i vänta på att han ska mogna då? Hade han varit i Bergmans eller Mingottis ålder så visst, vänta på bara.. men nu är hans snart 20.. Vissa mognar aldrig för att det är en personlighet, annars så mognar man mellan 18-40 beror på vilket liv o umgänge man har.....men mognad här är att sluta lipa och acceptera laget före jaget o Kempes auktoritet.
|
|
|
Post by nissebult on Apr 5, 2011 16:28:11 GMT 1
Hur länge ska i vänta på att han ska mogna då? Hade han varit i Bergmans eller Mingottis ålder så visst, vänta på bara.. men nu är hans snart 20.. Vissa mognar aldrig för att det är en personlighet, annars så mognar man mellan 18-40 beror på vilket liv o umgänge man har.....men mognad här är att sluta lipa och acceptera laget före jaget o Kempes auktoritet. 40 år Då är han nog övermogen och bäst före datum gått ut
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 5, 2011 16:39:07 GMT 1
|
|
|
Post by dragkrok on Apr 5, 2011 16:57:08 GMT 1
Varför tårar? .....tycker du uppriktigt att han har presterat på en acceptabel nivå.......... eller ska han ha någon sorts gräddfil bara för han e från staun? Nej, Sibbe har verkligen inte presterat vad jag förväntade mig på isen....... att han sen så öppet visar missnöje med sin situation, som han själv satt sig i(?), så hoppas i alla fall jag att han står utan kontrakt med KHK nästa säsong..
|
|
|
Post by jompa on Apr 5, 2011 17:02:03 GMT 1
Varför tårar? .....tycker du uppriktigt att han har presterat på en acceptabel nivå.......... eller ska han ha någon sorts gräddfil bara för han e från staun? Nej, Sibbe har verkligen inte presterat vad jag förväntade mig på isen....... att han sen så öppet visar missnöje med sin situation, som han själv satt sig i(?), så hoppas i alla fall jag att han står utan kontrakt med KHK nästa säsong.. Instämmer, nu när laget jobbar hårt i 60 minuter så platsar inte en glidare.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 5, 2011 22:49:31 GMT 1
Varför tårar? .....tycker du uppriktigt att han har presterat på en acceptabel nivå.......... eller ska han ha någon sorts gräddfil bara för han e från staun? Nej, Sibbe har verkligen inte presterat vad jag förväntade mig på isen....... att han sen så öppet visar missnöje med sin situation, som han själv satt sig i(?), så hoppas i alla fall jag att han står utan kontrakt med KHK nästa säsong.. Mja, tårarna var nog för det där med 40 år och "bäst-före-datum". Vi är några som hoppas att "bäst-före" ligger lite längre bort
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 5, 2011 22:56:26 GMT 1
ja...det FINNS faktiskt gubbar här, som tar åt sig!! ;D
|
|
|
Post by Mr Hockey on Apr 6, 2011 7:24:36 GMT 1
ja...det FINNS faktiskt gubbar här, som tar åt sig!! ;D Är inte vi äldre uvar här, precis som KHK generellt? Dvs vi är inte som alla andra....... Vi är bättre....... ;D
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Apr 6, 2011 7:40:17 GMT 1
ja...det FINNS faktiskt gubbar här, som tar åt sig!! ;D Är inte vi äldre uvar här, precis som KHK generellt? Dvs vi är inte som alla andra....... Vi är bättre....... ;D Helt rätt Mr Hockey
|
|
|
Post by dragkrok on Apr 6, 2011 22:20:34 GMT 1
Trevligt att Sibbe inte ens var med inne på isen när man tackade publiken...... bye! bye!
|
|