|
Post by Jacob Lokatt on Apr 6, 2011 22:27:40 GMT 1
Trevligt att Sibbe inte ens var med inne på isen när man tackade publiken...... bye! bye! Ej förvånande, som jag sagt innan, han är inte KHKs spelare nästa år.
|
|
|
Post by darthvader on Apr 6, 2011 22:31:01 GMT 1
Trevligt att Sibbe inte ens var med inne på isen när man tackade publiken...... bye! bye! Ej förvånande, som jag sagt innan, han är inte KHKs spelare nästa år. Jag tycker att det är förjävligt att han inte ens kommer in på isen och tackar publiken. Jag tappade respekten för honom när jag mött honom full två gånger och pratade med honom en gång på en fest. Han sa att han inte brydde sig så mycket om hockeyn och stod och rökte och hinkade öl och var kaxig och massor med skit. Jag började få lite respekt för honom nu när han var lite bra men efter det här har jag tappat all min respekt för den pojken. Ha så kul i KRIF eller J20 eller vart du nu hamnar Sibbe. Du skulle tagit vara på chansen och visat upp dig.
|
|
|
Post by Mr Hockey on Apr 7, 2011 7:29:06 GMT 1
Sverker hittar säkert några förmildrande omständigheter....
|
|
|
Post by matse on Apr 7, 2011 7:34:38 GMT 1
Inte vet jag vad som hänt, men Sibbes riviga spel saknar jag. Synd att han inte är med.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 8, 2011 9:27:53 GMT 1
Sverker hittar säkert några förmildrande omständigheter.... Mot attityds problem finns inga förmildrande omständigheter. KHK och Kempe skrev ju 3 års kontrakt med honom, hur löser man det nu när så många är säkra på att han ska försvinna?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 8, 2011 9:30:51 GMT 1
Det lär ju vara klausuler skrivna..
|
|
|
Post by onetimer on Apr 8, 2011 11:24:42 GMT 1
Det lär ju vara klausuler skrivna.. Sibbes kontrakt är skrivet så att han får lämna för klubb högre upp. Tror inte Sibbe kommer lämna/ bli utslängd från KHK. Tror och hoppas att Kempe ger honom en sista chans, att träna hårt i sommar och komma ner på jorden så tror jag vi har en Sibbe som kommer ha mycket speltid till hösten. Ingen som märkte hans glädje när det blev 3-5 i Tingsryd? Var nog gladast utav alla i laget.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 8, 2011 11:31:39 GMT 1
Hur många chanser ska han få till om han sumpar nästa chans också?
|
|
|
Post by onetimer on Apr 8, 2011 11:38:26 GMT 1
Hur många chanser ska han få till om han sumpar nästa chans också? Som jag sa, "en sista chans". Det är i alla fall vad Jag tycker.
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 8, 2011 12:32:14 GMT 1
Den har redan givits...Over and out..
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 13, 2011 12:38:34 GMT 1
Vad tror ni blir Sibbe kvar i KHK nästa säsong?
Nästan alla jag har pratat med är helt övertygade om att han kommer att få lämna.
|
|
|
Post by onetimer on Apr 13, 2011 12:54:59 GMT 1
Vad tror ni blir Sibbe kvar i KHK nästa säsong? Nästan alla jag har pratat med är helt övertygade om att han kommer att få lämna. Jag tror han blir kvar faktiskt. Även att han inte skött sig så tror jag det ger fel signaler till de andra spelarna att bryta med honom när han har två år kvar. Han har ju redan blviit straffad, han sitter ju bänk hela tiden. Dessutom är han mycket billig.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 13, 2011 13:00:57 GMT 1
Alm är ju också billig, ska vi ha kvar honom också då för att värma bänkarna?
|
|
|
Post by dragkrok on Apr 13, 2011 15:12:01 GMT 1
Vad tror ni blir Sibbe kvar i KHK nästa säsong? Nästan alla jag har pratat med är helt övertygade om att han kommer att få lämna. Hoppas INTE han blir kvar....... han får vara hur mycket "karlskronapojk" han vill, men med den attityden han har visat upp under sin bänking så ska han nog inte syssla med lagsport över huvud taget
|
|
|
Post by cykeltjuven on Apr 13, 2011 16:25:52 GMT 1
Kanske inte helt fel för honom själv med ett miljöombyte?
|
|