|
Post by time on Dec 15, 2010 17:25:56 GMT 1
17 kan upp i taket, nr 4 var det på KIKtiden. Kommer inte ihåg att någon använt den sedan dess. Mike
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 15, 2010 17:48:51 GMT 1
Hade gärna skyddat 4:an också! En än större legend som väl är den enda som någonsin fått tröjan upphängd... Synd att han ska glömmas bort, bara för att klubben bytt namn.
|
|
|
Post by scarpino on Dec 15, 2010 17:56:58 GMT 1
Jag är nöjd med jumbotronen som hänger där!
|
|
|
Post by hoxha on Dec 15, 2010 18:02:49 GMT 1
Jag är nöjd med jumbotronen som hänger där! Jumbotron är det inte!!! 4 dukar + proj. Men taket är väl inte fullt, måste kolla ikväll om det inte finns ngn plats att hänga Gamla spelares nummer...
|
|
|
Post by saragron on Dec 26, 2013 17:04:58 GMT 1
Överraskad... Jag trodde att en tröja som hissats upp i taket skulle hedra spelaren under fler år än till säsongen var färdig spelad. Snacka om att jag blev förvånad när jag såg tröjan (som jag såg skickas upp i taket på telenor arena) ligga i Claessons badrum och jag har bestämt för mig att ingen i KHK s A-lag skulle få bära det numret igen. Snacka om att jag blev överraskad när jag nu tittar på matchen i Ljungby och Kjellman spelar med numret. Men det är klart, de har ju nya tröjor.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 26, 2013 19:56:23 GMT 1
Att pensionera nummer är trams, men visst skall hans tröja hissas.
|
|
|
Post by Sverker on Dec 26, 2013 20:11:17 GMT 1
Finns bara 2 tröjor som är värda att hängas upp i Arenan. Det utifrån hockeyn i K-na och det är nr 4 Nisse Jonsson och nr 21 Göran Svan.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 26, 2013 22:52:14 GMT 1
Finns bara 2 tröjor som är värda att hängas upp i Arenan. Det utifrån hockeyn i K-na och det är nr 4 Nisse Jonsson och nr 21 Göran Svan. Är detta ett faktum? Eller är det vad du tycker? Jag brukar blanda ihop de båda.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 27, 2013 0:30:02 GMT 1
Självklart är det inte larv att hedra legender! Och varför ska inte nummer få vara heliga? Tycker det är riktigt tjusigt som man sett i NHL. Jättetröjor mitt i taket. Givetvis skulle Nisse Jonssons tröja hängt även i Telenor. Larvet med ny klubb är bara löjligt
|
|
|
Post by vsn on Dec 27, 2013 0:40:12 GMT 1
Ja, eller någon form av banners, men det är väl det du tänker på när du skriver jättetröjor. Jag tycker isåfall att alla tröjor som hissas upp ska ha samma design så det ser enhetligt ut. Eventuellt olika färger för att skilja mellan KIK och KHK, svart-orange och röd-svart kanske?
Tycker inte att Nisses tröjnummer ska pensioneras eftersom den klubben egentligen gått i graven, men man borde väl kunna hedra honom i vilket fall.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 27, 2013 1:12:33 GMT 1
vi är baa en förlängning av KIK..vilket vi nu t o m erkänner öppet, med de orange tröjorna. Och givetvis är det skitsnyggt med enhetligheten... Varför Claessons nummer inte är pensionerat, vet jag inte. Och jag gillade inte när jag såg en ny 4:a heller...
|
|