|
Post by Bart on Sept 2, 2009 5:58:56 GMT 1
Vet någon om denna matchen sänds på nätet? vore kul nu när man inte kan gå till hallen.
|
|
|
Post by Compa on Sept 2, 2009 10:53:48 GMT 1
På karlskronakanalen.se finns inget om matchen! :-( Skulle oxå vilja se den på nätet!
|
|
|
Post by franco on Sept 2, 2009 12:25:36 GMT 1
Ni skulle hört av er till LG, han har sänt Skåres matcher tidigare och varit välkommen uppe i Löfbergs Lila, och med tanke på det stora intresset i Karlskrona så är det inte omöjligt att han hade sänt matchen.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 2, 2009 12:52:49 GMT 1
Inget ont om LG men hans sändningar över nätet är ju inte precis av toppkvalité, så var det ju förra säsongen i alla fall.
Följer hellre bortamatcherna på swehockey.se
|
|
ofrisk
Ungdomslirare
|
Post by ofrisk on Sept 2, 2009 12:55:56 GMT 1
Ni skulle hört av er till LG, han har sänt Skåres matcher tidigare och varit välkommen uppe i Löfbergs Lila, och med tanke på det stora intresset i Karlskrona så är det inte omöjligt att han hade sänt matchen. Han ville sända cupen men fick inte, Affärsverken skulle sända... så det blir nog ingen LG i TAK iår iaf......
|
|
|
Post by Mikael on Sept 2, 2009 14:27:59 GMT 1
LG har inte varit i kontakt med klubben. /Micke Johansson Ni skulle hört av er till LG, han har sänt Skåres matcher tidigare och varit välkommen uppe i Löfbergs Lila, och med tanke på det stora intresset i Karlskrona så är det inte omöjligt att han hade sänt matchen. Han ville sända cupen men fick inte, Affärsverken skulle sända... så det blir nog ingen LG i TAK iår iaf......
|
|
|
Post by franco on Sept 2, 2009 14:31:54 GMT 1
Ni skulle hört av er till LG, han har sänt Skåres matcher tidigare och varit välkommen uppe i Löfbergs Lila, och med tanke på det stora intresset i Karlskrona så är det inte omöjligt att han hade sänt matchen. Han ville sända cupen men fick inte, Affärsverken skulle sända... så det blir nog ingen LG i TAK iår iaf...... Nej, men matcherna i TAK ser ni ju förhoppningsvis live, men att ta sig upp till Karlstad för en enda träningsmatch kanske känns som lite overkill för många. LG har sedan sänt ifrån Löfbergs Lila tidigare, därför inte helt omöjligt att han hade tagit sig upp och sänt denna med då det borde gett en del tittare från Karlskrona. Han har tydligen skaffat ny server som ska få bukt med streaming problemen, men kan hålla med om att det är dags att han investerar i en ny kamera.
|
|
|
Post by Zäta on Sept 2, 2009 14:36:47 GMT 1
Tror på en trist match som KHK lite sorgligt förlora med 4-2
|
|
|
Post by HF on Sept 2, 2009 15:10:45 GMT 1
Han ville sända cupen men fick inte, Affärsverken skulle sända... så det blir nog ingen LG i TAK iår iaf...... Nej, men matcherna i TAK ser ni ju förhoppningsvis live, men att ta sig upp till Karlstad för en enda träningsmatch kanske känns som lite overkill för många. LG har sedan sänt ifrån Löfbergs Lila tidigare, därför inte helt omöjligt att han hade tagit sig upp och sänt denna med då det borde gett en del tittare från Karlskrona. Han har tydligen skaffat ny server som ska få bukt med streaming problemen, men kan hålla med om att det är dags att han investerar i en ny kamera. Problemet är ju inte stort då vi spelar hemma.
|
|
|
Post by franco on Sept 2, 2009 15:50:16 GMT 1
Problemet är ju inte stort då vi spelar hemma. Mitt misstag, trodde ni hade bortamatch. EDIT: Synd att ingen sänder matchen, hade själv kunnat betala för att få se den. Intressant att se hur Skåre är då vi har dem i våran grupp, hur stor betydelse Höglund och Rhodin har.
|
|
|
Post by sheriff on Sept 2, 2009 16:48:22 GMT 1
Problemet är ju inte stort då vi spelar hemma. Mitt misstag, trodde ni hade bortamatch. EDIT: Synd att ingen sänder matchen, hade själv kunnat betala för att få se den. Intressant att se hur Skåre är då vi har dem i våran grupp, hur stor betydelse Höglund och Rhodin har. Man skulle faktiskt kunna erbjuda folk runt om i Sverige att se matcherna för 39:- men att de som bor i kommunen spärras via IP alternativt erbjuds att se matchen mot ett dyrare pris. Möjligheten att kunna följa KHK kan i slutändan renderar fler fans utifrån. Franco tror jag är på god väg
|
|
|
Post by hoxha on Sept 2, 2009 16:53:16 GMT 1
Både Höglund o Rhodin är med.....
A Johansson Backdebut i KHK, får väl se hur det går, håller tummarna!!
|
|
|
Post by franco on Sept 2, 2009 20:58:39 GMT 1
Mitt misstag, trodde ni hade bortamatch. EDIT: Synd att ingen sänder matchen, hade själv kunnat betala för att få se den. Intressant att se hur Skåre är då vi har dem i våran grupp, hur stor betydelse Höglund och Rhodin har. Man skulle faktiskt kunna erbjuda folk runt om i Sverige att se matcherna för 39:- men att de som bor i kommunen spärras via IP alternativt erbjuds att se matchen mot ett dyrare pris. Möjligheten att kunna följa KHK kan i slutändan renderar fler fans utifrån. Franco tror jag är på god väg Haha, räcker det inte med att ni redan har en norrköpings-quisling i staun? Skämt åsido så har ni en bra klubb med sportsligt folk både i organisationen och supporterföreningen. Dessutom ett bra lagbygge med två gamla hästenlirare, så det är klart att jag följer vad som händer där nere. Men för mig finns det bara en klubb, önskar er dock all lycka till, men inte på vår bekostnad, hehe. Ser fram emot att få höra om matchen mot Skåre och hur dem var. Hade ni ordnat möjlighet att se era matcher hade jag tagit den om ni mötte intressant motstånd.
|
|
ofrisk
Ungdomslirare
|
Post by ofrisk on Sept 3, 2009 12:41:17 GMT 1
Man skulle faktiskt kunna erbjuda folk runt om i Sverige att se matcherna för 39:- men att de som bor i kommunen spärras via IP alternativt erbjuds att se matchen mot ett dyrare pris. Möjligheten att kunna följa KHK kan i slutändan renderar fler fans utifrån. Franco tror jag är på god väg Haha, räcker det inte med att ni redan har en norrköpings-quisling i staun? Skämt åsido så har ni en bra klubb med sportsligt folk både i organisationen och supporterföreningen. Dessutom ett bra lagbygge med två gamla hästenlirare, så det är klart att jag följer vad som händer där nere. Men för mig finns det bara en klubb, önskar er dock all lycka till, men inte på vår bekostnad, hehe. Ser fram emot att få höra om matchen mot Skåre och hur dem var. Hade ni ordnat möjlighet att se era matcher hade jag tagit den om ni mötte intressant motstånd. ......... =)
|
|