|
Post by martin9 on Aug 22, 2009 16:58:08 GMT 1
Trodde han var en bit över 60 om jag ska vara ärlig
Järnbyxan, du har ingen aning om vad Matt tjänar. Du ska inte tro på allt Fahlander skriver, han är inget annat än en fabulerande översittare!!
|
|
|
Post by time on Aug 22, 2009 17:04:44 GMT 1
Trodde han var en bit över 60 om jag ska vara ärlig Järnbyxan, du har ingen aning om vad Matt tjänar. Du ska inte tro på allt Fahlander skriver, han är inget annat än en fabulerande översittare!! Självklart betalas han furstligt annars hade ni inte sett röken av honom Ingen har sagt att han tjänar en miljon. Men att han kostar TAIF en miljon. Är han inte minst en division bättre an typ Ladius o Hillding så är det en felvärvning enl mig. Men det intressanta är ju vad matt presterar fr 20 sept o framåt
|
|
|
Post by HF on Aug 22, 2009 17:15:40 GMT 1
Det var väl skoj för er att ni vann, men både ni och vi vet att det är inte nu det gäller och den här matchen gällde än mindre än vanliga träningskamper med det stora manfallet som var i TAIF. Ser att folk dömer ut Davidson, det säger mer om er än om han kan jag säga. =) Påhopp var det tal om ja, vissa förtjänar det och en sån är OAO. Hur kan en man i 60 års åldern skämma ut sig som han gjorde i Dackehallen?? Han som säger sig vara SÅ ödmjuk och älska allt och alla. Nu gick han omkring inne i hallen och skrek "Hata TAIF", han skämmer ju ut KHK med sitt beteende. Håller med dig om OAO, mycket snack under åren om det du nämner men i verkligheten är det helt annorlunda. Men det är säkert bara under matcherna...men han bjuder på sig själv på hemmamatcherna och det ska han ha ett jävla stort plus för!!
|
|
|
Post by sheriff on Aug 22, 2009 19:42:58 GMT 1
Är inte ordet "hata" något urvattnat nuförtiden? Hata taif, hata stiga upp på morgonen eller hata skolan. Något är "skit"gott eller den smala bruden är helt klart "fet". För att inte tala om alla "jätteliten" och liknande uttryck.
Den som inte kan urskilja nyansen av dessa ramsor under en hockeymatch, eller för all del i vanliga livet, borde kanske läsa dessa meningar ett par gånger till.
"Hata är bara ett annat sätt att uttrycka kärlek"
|
|
|
Post by martin9 on Aug 22, 2009 19:59:27 GMT 1
I vilket fall smutsar han ner er förening med sin barnslighet, Boork med flera trodde nog inte sina ögon.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Aug 22, 2009 20:23:48 GMT 1
I vilket fall smutsar han ner er förening med sin barnslighet, Boork med flera trodde nog inte sina ögon. Ja det måste vara det värsta Boork har hört i hela sitt liv Ska inte försvara nån men det är lite mycket "kasta sten i glashus" just nu!
|
|
|
Post by oneandonly on Aug 22, 2009 20:32:24 GMT 1
Lilla söta fega Martin9 år. Jag har ALDRIG gjort något som jag behöver ÅNGRA (Man ska ALLTID stå för sina handlingar). Jag står för MINA handlingar. Att jag och MÅNGA andra skrek T-T-T - A-A-A - I-I-I - F-F-F - HATA TAIF var ju bara rena rama sanningen. Roligt att det dessutom var många som är äldre än Mig som skrek detsamma och Du Din lilla råtta väljer att plocka ut Mig. Jag unnar Dig det nöjet.
Du tror inte Boork hört värre ramsor än den under alla sina år ? Ha,ha,ha...
För övrigt MÅSTE jag göra Diglite BESVIKEN. Jag talade med Leffe både innan och efter matchen. Rent hockeysnack, då jag ALLTID gillat Borken.
För övrigt ERKÄNNER jag att Undertecknad ihop med många KHK:are stod i Örebro klacken i våras. Varför ? Det kanske Du kan lista ut själv....
Du är en av de stora anledningarna. Du och vissa andra Taif anhängare som helt saknar Respekt för andra. Hoppar på och slår på KHK som förening och klubb. Är styva i korken osv... Bara att Du läser igenom Ditt eget Forum eller läser andra lags bloggar. Tex den utmärkta Vitos Blogg.
Roligt att Du klassat Mig i 60-års åldern. Jag ska spara inlägget och använda det som bevis när jag går in på Pensionärspris nästa gång Börjeland intas.
Till sist: Tycker man något om någon annan människa, då kanske man ska ha så mycket civilkurage att man vågar gå fram och säga det eye to eye. Det sistnämnda gäller ALLA människor. Annars kan man INTE bli tagen på ALLVAR, utan ENBART betraktas som en FEG lus. (Väntar på Dig Martin9....)
P.s KUNG FAHLANDER rules och ska bemötas som den Konung han är nästa helg.
|
|
|
Post by Back to Front on Aug 22, 2009 21:09:19 GMT 1
Lilla söta fega Martin9 år. Jag har ALDRIG gjort något som jag behöver ÅNGRA (Man ska ALLTID stå för sina handlingar). Jag står för MINA handlingar. Att jag och MÅNGA andra skrek T-T-T - A-A-A - I-I-I - F-F-F - HATA TAIF var ju bara rena rama sanningen. Roligt att det dessutom var många som är äldre än Mig som skrek detsamma och Du Din lilla råtta väljer att plocka ut Mig. Jag unnar Dig det nöjet. Du tror inte Boork hört värre ramsor än den under alla sina år ? Ha,ha,ha... För övrigt MÅSTE jag göra Diglite BESVIKEN. Jag talade med Leffe både innan och efter matchen. Rent hockeysnack, då jag ALLTID gillat Borken. För övrigt ERKÄNNER jag att Undertecknad ihop med många KHK:are stod i Örebro klacken i våras. Varför ? Det kanske Du kan lista ut själv.... Du är en av de stora anledningarna. Du och vissa andra Taif anhängare som helt saknar Respekt för andra. Hoppar på och slår på KHK som förening och klubb. Är styva i korken osv... Bara att Du läser igenom Ditt eget Forum eller läser andra lags bloggar. Tex den utmärkta Vitos Blogg. Roligt att Du klassat Mig i 60-års åldern. Jag ska spara inlägget och använda det som bevis när jag går in på Pensionärspris nästa gång Börjeland intas. Till sist: Tycker man något om någon annan människa, då kanske man ska ha så mycket civilkurage att man vågar gå fram och säga det eye to eye. Det sistnämnda gäller ALLA människor. Annars kan man INTE bli tagen på ALLVAR, utan ENBART betraktas som en FEG lus. (Väntar på Dig Martin9....) P.s KUNG FAHLANDER rules och ska bemötas som den Konung han är nästa helg. Amen på detta Oao. Kan bara instämma på det du skriver.. Du och jag (tror jag iaf) har varit i Dackehallen många gånger och HÅLLT på Tejf...Men det var nog förr...... Vindarna har nog vänte en del sedan vi gick till ettan och skitsnacket från Tajfarna har ökat lvinartat sedan dess.. Några sympatier från mig får de ej någonsin mera..Skattemasen! En repris tack!
|
|
|
Post by HF on Aug 23, 2009 7:34:48 GMT 1
Lilla söta fega Martin9 år. Jag har ALDRIG gjort något som jag behöver ÅNGRA (Man ska ALLTID stå för sina handlingar). Jag står för MINA handlingar. Att jag och MÅNGA andra skrek T-T-T - A-A-A - I-I-I - F-F-F - HATA TAIF var ju bara rena rama sanningen. Roligt att det dessutom var många som är äldre än Mig som skrek detsamma och Du Din lilla råtta väljer att plocka ut Mig. Jag unnar Dig det nöjet. Du tror inte Boork hört värre ramsor än den under alla sina år ? Ha,ha,ha... För övrigt MÅSTE jag göra Diglite BESVIKEN. Jag talade med Leffe både innan och efter matchen. Rent hockeysnack, då jag ALLTID gillat Borken. För övrigt ERKÄNNER jag att Undertecknad ihop med många KHK:are stod i Örebro klacken i våras. Varför ? Det kanske Du kan lista ut själv.... Du är en av de stora anledningarna. Du och vissa andra Taif anhängare som helt saknar Respekt för andra. Hoppar på och slår på KHK som förening och klubb. Är styva i korken osv... Bara att Du läser igenom Ditt eget Forum eller läser andra lags bloggar. Tex den utmärkta Vitos Blogg. Roligt att Du klassat Mig i 60-års åldern. Jag ska spara inlägget och använda det som bevis när jag går in på Pensionärspris nästa gång Börjeland intas. Till sist: Tycker man något om någon annan människa, då kanske man ska ha så mycket civilkurage att man vågar gå fram och säga det eye to eye. Det sistnämnda gäller ALLA människor. Annars kan man INTE bli tagen på ALLVAR, utan ENBART betraktas som en FEG lus. (Väntar på Dig Martin9....) P.s KUNG FAHLANDER rules och ska bemötas som den Konung han är nästa helg. 60 är är ingenting, för några år sedan trodde granntanten på förra stället vi bodde att jag om min far var bröder....jag var väl kanske 32-33 då...far min 30 år äldre....den ene sken som en sol den andre inte lika mycket..
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Aug 23, 2009 11:22:19 GMT 1
I vilket fall smutsar han ner er förening med sin barnslighet, Boork med flera trodde nog inte sina ögon. Han har varit tränare längre än du ens varit född, tror fan han hört mycket värre saker än BÖRJES IF Det ser mörkt ut för Börjes IF Miljonmannen, han är värd en miljon men han är precis värdelös!!! TTT AAA III FFF HATA TAIF!
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Aug 23, 2009 13:49:13 GMT 1
Måste erkänna att jag verkligen hatar stora delar av tajf, man kan ju inte dra alla över samma kant men dom flesta ÄR faktiskt idioter.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Aug 23, 2009 13:51:50 GMT 1
Och angående Matt Davidsson, den som tyckte han utmärkte sig måste ju ha ett hjärnfel... Krävs mer än en ass för att förtjäna den där millen ;D
|
|
|
Post by martin9 on Aug 23, 2009 13:56:09 GMT 1
Kanske dags att växa upp lite OAO. =) Givetvis har Boork hört mycket värre ramsor än så, men dom flesta av dom gångerna har dom kommit ur munnen på en 13 åring och inte från någon som ska föreställa vuxen.
Jag skiter fullständigt i att du väljer att hålla på fler lag, för mig räcker det med ett!!
Ge mig några exempel på där jag hoppar och slår på KHK som förening, jag tycker nämligen inte att jag gör det. Jag har inga som helst problem med dom flesta andra supportrarna, men såna som du som säger en sak men sen inte alls håller det har jag väldigt svårt för. DU är ju den som verkligen gör allt för att smutskasta andra, DU säger dig älska allt och alla men du har ett väldigt konstigt sätt att visa det på. Styva i korken?? Jag skulle aldrig få för mig att stå och skrika saker som du gör, fattar inte hur man kan göra bort sig på det sättet.
Kung Fahlander?? Menar du Mikael Fahlander så är han inget annat än en stor översittare med ett extremt stort ego.
Medgångarn, det sista OAO skriver gäller dig.
|
|
|
Post by martin9 on Aug 23, 2009 14:00:12 GMT 1
Katten, ett ass heter det. =) Sen tror jag att Enestubbe kan bra mycket mer hockey än du, det visar om inte annat ditt senaste inlägg. =)
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Aug 23, 2009 14:07:59 GMT 1
Tror inte det finns nån särskild regel för hur man säger en ass eller ett ass ;D Vem som helst såg väl att Matt var oduglig??? Möjligt att han kan mycket bättre än han visat, men inte ens komplett nolla som du kan väl tycka att han var bra?
|
|