|
Post by kex on Aug 29, 2009 19:01:45 GMT 1
Jo han lirade inte 10 minuter av sista perioden tror jag..
|
|
|
Post by scrat on Aug 29, 2009 19:18:23 GMT 1
Måste Taif var inblandat i matcher där de inte är med? Tråkigt att höra! Glöm inte rengöra tungorna från det bruna... +1.
|
|
|
Post by sheriff on Aug 29, 2009 19:35:56 GMT 1
Måste Taif var inblandat i matcher där de inte är med? Tråkigt att höra! Glöm inte rengöra tungorna från det bruna... +1. Tvåhandat?
|
|
|
Post by Joewson on Aug 29, 2009 19:37:51 GMT 1
Finns fem spelare som får lite extra plus för deras insats under cupen. 1. Höök - Bästa back, otrolig lugn och stabil. Bäst förstapass av alla backar. 2. Alm - Gör sitt jobb och gör det bra, väldigt fint mål idag. 3. Lindfors - Spelar rejält och gör det bra. Bra offensivt. 4. Oskar Fransson - Säkrare i mål. Släpper dock fortfarande något billigt per match. 5. Jimmie Svensson - Nästan obegripligt bra både igår och idag. Nästintill alla gjorde det bra, men de här spelarna får lite extra plus. Fahlqvist var bra så länge han spelade, men han spelade för lite för att få extra plus
|
|
|
Post by Peter on Aug 29, 2009 19:43:31 GMT 1
Måste Taif var inblandat i matcher där de inte är med? Tråkigt att höra! Glöm inte rengöra tungorna från det bruna... Det behövs nog en rejäl högtrycksspruta från nån uthyrningsfirma om det ska bli rent igen.
|
|
|
Post by sheriff on Aug 29, 2009 19:50:47 GMT 1
Jimmie är den spelare som visar klar Allsvensk klass. Många av de andra har en klar potential för en tredje- och fjärdelina i densamma. Bådar gott.
|
|
|
Post by scarpino on Aug 29, 2009 19:58:46 GMT 1
hade jag ägt detroit hade ja köpt jimmie på studs!!!
|
|
|
Post by sheriff on Aug 29, 2009 20:01:26 GMT 1
hade jag ägt detroit hade ja köpt jimmie på studs!!! Som rollspelare hade han inte gjort bort sig. Kan 2-miljonermannen så kan Jimmie.
|
|
|
Post by Back to Front on Aug 29, 2009 20:48:46 GMT 1
" mille mannen!! HAr Falle räknat fel eller har du sett kontraktet!!! Stackars satar som de kommer att riva sitt hår i Tensry!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 29, 2009 22:14:47 GMT 1
Mkt bra insats igen! Bara...det är målen som räknas! Jag kände paniken komma krypande när jag kände igen förra säsongens problem, det skapas massor, men ingen jävel kan sätta dit den! Får hoppas att en omöjlig målvakt är enda ursäkten... Örebro har jag inte imponerats av särskilt mycket. Varje match, det jag sett av dessa, har de nästan bara gjort mål på kontring. Aldrig pressar de tillbaka motståndarna, som t o m vi ofta lyckats göra ibland! 1-1, kontring, 1-2, straff efter kontring, 2-3, kontring nästan identisk med 1-1...sjukt...
|
|
|
Post by HF on Aug 30, 2009 5:55:15 GMT 1
Mkt bra insats igen! Bara...det är målen som räknas! Jag kände paniken komma krypande när jag kände igen förra säsongens problem, det skapas massor, men ingen jävel kan sätta dit den! Får hoppas att en omöjlig målvakt är enda ursäkten... Örebro har jag inte imponerats av särskilt mycket. Varje match, det jag sett av dessa, har de nästan bara gjort mål på kontring. Aldrig pressar de tillbaka motståndarna, som t o m vi ofta lyckats göra ibland! 1-1, kontring, 1-2, straff efter kontring, 2-3, kontring nästan identisk med 1-1...sjukt... Owuya är grym, vilken målvakt, vilket lugn. Går han ner på knä så täcker han upp till ribban. www.youtube.com/watch?v=ewlN93osdEEwww.youtube.com/watch?v=gGADsR9Wtygwww.youtube.com/watch?v=sumHsr3SMz8Var nog ingen tråkig efterfest igår. Lindfors som Jackson o så Mark in da park
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Aug 30, 2009 8:39:11 GMT 1
Finns fem spelare som får lite extra plus för deras insats under cupen. 1. Höök - Bästa back, otrolig lugn och stabil. Bäst förstapass av alla backar. 2. Alm - Gör sitt jobb och gör det bra, väldigt fint mål idag. 3. Lindfors - Spelar rejält och gör det bra. Bra offensivt. 4. Oskar Fransson - Säkrare i mål. Släpper dock fortfarande något billigt per match. 5. Jimmie Svensson - Nästan obegripligt bra både igår och idag. Nästintill alla gjorde det bra, men de här spelarna får lite extra plus. Fahlqvist var bra så länge han spelade, men han spelade för lite för att få extra plus Vi kan inte ha sett samma matcher för enligt mig så är Jonas Karlsson i en klass för sig bland backarna!
|
|
|
Post by Joewson on Aug 30, 2009 9:56:57 GMT 1
Karlsson strulade till det ordentligt mot Örebro. Finta som sista man är FÖRBJUDET! Därav att han inte får vara med
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 30, 2009 10:36:40 GMT 1
Mkt bra insats igen! Bara...det är målen som räknas! Jag kände paniken komma krypande när jag kände igen förra säsongens problem, det skapas massor, men ingen jävel kan sätta dit den! Får hoppas att en omöjlig målvakt är enda ursäkten... Örebro har jag inte imponerats av särskilt mycket. Varje match, det jag sett av dessa, har de nästan bara gjort mål på kontring. Aldrig pressar de tillbaka motståndarna, som t o m vi ofta lyckats göra ibland! 1-1, kontring, 1-2, straff efter kontring, 2-3, kontring nästan identisk med 1-1...sjukt... Owuya är grym, vilken målvakt, vilket lugn. Går han ner på knä så täcker han upp till ribban. www.youtube.com/watch?v=ewlN93osdEEwww.youtube.com/watch?v=gGADsR9Wtygwww.youtube.com/watch?v=sumHsr3SMz8Var nog ingen tråkig efterfest igår. Lindfors som Jackson o så Mark in da park Visst var han grym! Det var flera skott han inte ens såg, men stod ändå alltid rätt och fick pucken på sig!
|
|
|
Post by mace on Aug 30, 2009 12:17:39 GMT 1
Ringberg spelade ju visst hela matchen. Han utgick väl efter slashingen han fick av ÖHK's yänkare Jag har säkert fel.
|
|