|
Post by Teddybear on Sept 18, 2009 22:34:32 GMT 1
Jag sticker ut hakan och påstår att KHK avgjort matchen redan efter första akten. Ett heltänt KHK leder med minst 3 pyttsar när det är dags för periodvila. Är lite inne på din linje. 0-3, 1-1, 1-1 = 2-5 Fahlqvist 3 poäng!
|
|
C&C
Ungdomslirare
|
Post by C&C on Sept 18, 2009 22:54:27 GMT 1
|
|
|
Post by time on Sept 19, 2009 8:50:46 GMT 1
Den här matchen passar Pantern perfekt. Tror Pantern gör 4 mål sen får vi se om KHK gör fler. Gör Pantern 4 mål blr det tufft för KHK att vinna. Pantern är oerhört farliga om de får kontra. Tror nog KHK får säkra bakåt först. Att trycka på för mycket offensivt tror jag kan bli en dödsfälla
|
|
|
Post by Basbatten on Sept 19, 2009 9:13:47 GMT 1
Det känns verkligen som om det skulle kunna bli en seger. Tror att Fahlqvist-Brasar-Henning banar vägen för en ganska komfortabel vinst. 2-5 med 3 pytsar av trion ovan. Sen skall tydligen Oskar finnas längst bak och det klarar han av alldeles utmärkt. Svårt att smälta att säsongen drar igång när man själv är vid Medelhavet. Ja ja inget att göra åt. Heja KHK, heja Blekingehockeyns fanbärare. ;D ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 19, 2009 9:31:24 GMT 1
Brasar var tydligen inte med på gårdagens träning, stukad fot ryktas det om? Är hans medverkan mor Pantern i fara?
Hur som helst så vinner KHK med 5 - 2, Skoog spikar slutresultatet från i tom målbur.
|
|
|
Post by casadoc on Sept 19, 2009 9:50:47 GMT 1
Kommer Skoog att spela imorgon?
|
|
|
Post by Basbatten on Sept 19, 2009 9:57:39 GMT 1
Kommer Skoog att spela imorgon? Enligt BLT (för vad nu det är värt) är det "bara" Arvidsson på skadelistan. Men det innebär att man inte kan köra runt på fyra anfallsformationer, väl? Om dessutom Brasar är skadad så har vi ett taskigt läge. Men så är det med 12 forwards. I fjol var det 14. Visserligen inte av samma klass men ändå. Ett par skridsko att sätta ut på isen iallafall. Men men, vi tar dom ;D
|
|
|
Post by climber on Sept 19, 2009 11:20:06 GMT 1
Har på känn att det blir riktigt tuft för oss där nere, men tror ändå på vinst 2-4 ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 19, 2009 11:39:11 GMT 1
På KHK.se ligger ett "inför matchen" med Micke, där han säger att det endast är Arvidsson som inte kommer att spela imorgon. Förmodligen vad det bara en säkerhetsåtgärd att Brasar stod över träningen i går.
Nu jävlar börjar det närma sig nedsläpp.....
|
|
|
Post by climber on Sept 19, 2009 12:48:19 GMT 1
På KHK.se ligger ett "inför matchen" med Micke, där han säger att det endast är Arvidsson som inte kommer att spela imorgon. Förmodligen vad det bara en säkerhetsåtgärd att Brasar stod över träningen i går. Nu jävlar börjar det närma sig nedsläpp..... Det Låter Ju Jäkligt Baru det:=) jäkligt synd att man missar denna matchen, få se den på datorn istället
|
|
|
Post by time on Sept 19, 2009 13:22:31 GMT 1
Brasar var tydligen inte med på gårdagens träning, stukad fot ryktas det om? Är hans medverkan mor Pantern i fara? Hur som helst så vinner KHK med 5 - 2, Skoog spikar slutresultatet från i tom målbur. Vad är det för olyckskorp du lyssnar på? Senast var det Skoog som inte kunde vara med och nu Brasar För övrigt tror jag på en målsnålare tillställning än vad det spekuleras i här 3-2 eller 2-3
|
|
|
Post by Zäta on Sept 19, 2009 14:51:18 GMT 1
gissar på 2-8
|
|
|
Post by Ekis on Sept 19, 2009 17:57:38 GMT 1
Brasar var tydligen inte med på gårdagens träning, stukad fot ryktas det om? Är hans medverkan mor Pantern i fara? Hur som helst så vinner KHK med 5 - 2, Skoog spikar slutresultatet från i tom målbur. Vad är det för olyckskorp du lyssnar på? Senast var det Skoog som inte kunde vara med och nu Brasar För övrigt tror jag på en målsnålare tillställning än vad det spekuleras i här 3-2 eller 2-3 Enligt Arvidsson senior (fd #22 i KIK), tränade Brasar för fullt igår. Hm, ser att många tror på 2-5 av ngn anledning... Det resultatet bestämde jag mig för att tippa för flera dagar sedan, så det är "mitt" Målen: Brasar 2, Ringberg, Valli samt Lönn!
|
|
|
Post by fight on Sept 19, 2009 17:58:17 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 19, 2009 18:52:30 GMT 1
Vad är det för olyckskorp du lyssnar på? Senast var det Skoog som inte kunde vara med och nu Brasar För övrigt tror jag på en målsnålare tillställning än vad det spekuleras i här 3-2 eller 2-3 Enligt Arvidsson senior (fd #22 i KIK), tränade Brasar för fullt igår. Hm, ser att många tror på 2-5 av ngn anledning... Det resultatet bestämde jag mig för att tippa för flera dagar sedan, så det är "mitt" Målen: Brasar 2, Ringberg, Valli samt Lönn! Då är min polare förmodligen helt blind, för han är helt övertygad om att Brasar inte var med på isen igår. Faktum är att han såg att Brasar utan hockeyutrustning i båset. Nå, hur föklarar du detta Icebreaker, kanske dags att uppsöka en optiker? ;D
|
|