|
Post by HF on Oct 4, 2009 17:24:04 GMT 1
Mycket stabilt. Bra stängt.
|
|
|
Post by Ragulin on Oct 4, 2009 17:38:29 GMT 1
Grym inledning på matchen, fart och fläkt mot ett Halmstad som såg ut som KHK mot OIK. Roligt att se att vissa backar var tillbaka i spel, hålla nollan var viktigt. Nu kommer vi in i ett stim av riktigt tuffa matcher med början på onsdag. Samma start som idag så blir det mycket intressant.
Synd att inte Olsson fick sätta en kasse, han var riktigt på hugget idag.
|
|
|
Post by pekka on Oct 4, 2009 17:40:46 GMT 1
Kassaskåps säkert
|
|
|
Post by tof on Oct 4, 2009 18:01:37 GMT 1
jag är väldigt nöjd med dagens match alla spelade bra men vart har de härliga tacklingarna tagit vägen, Rogers tackling idag, ja vad ska man säga helt otroligt fin, några sådana till och jag är helnöjd.
|
|
|
Post by mikebike on Oct 4, 2009 18:15:28 GMT 1
vad blev resultatet
|
|
|
Post by #72 Foppa on Oct 4, 2009 18:17:50 GMT 1
|
|
|
Post by dragkrok on Oct 4, 2009 18:18:26 GMT 1
3-0
|
|
|
Post by time on Oct 4, 2009 18:24:32 GMT 1
Visst var det säkert. Man valde att i första han säkra bakåt istället för att göra fler farmåt.
Dock tänker inte jag dra några växlar av denna seger mot ett skadedrabbat Halmstad
|
|
|
Post by hoxha on Oct 4, 2009 18:24:47 GMT 1
Känner att jag är pessimistisk, godkänt inte mer...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 4, 2009 18:31:20 GMT 1
Första matchen för säsongen dä man är rikigt nöjd, bra jobbat KHK.
|
|
|
Post by benderman on Oct 4, 2009 18:39:39 GMT 1
Helt klart godkänt, men inte så mycket mer.
Halmstad var inte bra men förra säsongen kunde vi tom förlora såna här matcher......Gislaved, Ulricehamn.
Jag är nöjd med 3 poäng.
|
|
|
Post by dragkrok on Oct 4, 2009 18:48:05 GMT 1
Gott med tre poäng. Mycket bra första period över hela banan. I andra så saknas skärpan i avsluten helt och hållet. Man slår ett antal helt briljanta sista pass, men avsluten är under all kritik. Minst sex mål borde man gjort här. Tredje perren går man in och stänger på ett alldeles lysande sätt, lungt och säkert i egen zon. Det enda jag egentligen saknar är lite kroppskontakt i egen zon, tacklingar ÄR faktiskt tillåtna, Wahlqvist propp är ett lysande undantag. Oskar gjorde ett lugnt och stabilt jobb i målet
|
|
|
Post by kingintving on Oct 4, 2009 19:10:17 GMT 1
Härligt, men mkt mer kroppskontakt.....det ska smälla i sargen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1:a peroden o halva 2:a var som mot Vita Hästen fast mindre mål sen stänger man på ett underbart sätt resten av matchen....stabilt, stabilt, stabilt. Backarna pressar ut Halmstad så de får ta de flesta skotten från sidan o Oskar får ett lugn dag på jobbet.
|
|
|
Post by yngwie on Oct 4, 2009 19:10:19 GMT 1
Idag får man vara nöjd! Den bästa matchen i serien i år.. Nu tar vi Nybban på onsdag... See you there!!!!
|
|
|
Post by icebreaker on Oct 4, 2009 19:15:27 GMT 1
Gott med tre poäng. Mycket bra första period över hela banan. I andra så saknas skärpan i avsluten helt och hållet. Man slår ett antal helt briljanta sista pass, men avsluten är under all kritik. Minst sex mål borde man gjort här. Tredje perren går man in och stänger på ett alldeles lysande sätt, lungt och säkert i egen zon. Det enda jag egentligen saknar är lite kroppskontakt i egen zon, tacklingar ÄR faktiskt tillåtna, Wahlqvist propp är ett lysande undantag. Oskar gjorde ett lugnt och stabilt jobb i målet Jag gör ingen egen analys av matchen utan håller med dig helt och hållet istället
|
|