|
Post by time on Oct 18, 2009 19:17:02 GMT 1
Är det något KHK behöver förbättra så är det boxplay
|
|
|
Post by dragkrok on Oct 18, 2009 19:20:28 GMT 1
Är det något KHK behöver förbättra så är det boxplayÄr det något KHK behöver förbättra så är det det EGNA spelet
|
|
|
Post by sorge on Oct 18, 2009 19:24:22 GMT 1
Är det något KHK behöver förbättra så är det boxplayÄr det något KHK behöver förbättra så är det det EGNA spelet Målvaktsprocenten? Power Play? Tekningar?
|
|
|
Post by time on Oct 18, 2009 19:26:38 GMT 1
Är det något KHK behöver förbättra så är det det EGNA spelet Målvaktsprocenten? Power Play? Tekningar? Nu är ju detta en statistiktråd. PP klart godkänt
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Oct 18, 2009 19:38:11 GMT 1
Målvaktsprocenten? Power Play? Tekningar? Nu är ju detta en statistiktråd. PP klart godkänt Målvaktsprocent , teknikar och BP är under all kritik men vi ska väl vara glada och nöjda med 1 av fyra?
|
|
|
Post by time on Oct 18, 2009 20:23:07 GMT 1
Nu är ju detta en statistiktråd. PP klart godkänt Målvaktsprocent , teknikar och BP är under all kritik men vi ska väl vara glada och nöjda med 1 av fyra? Varför frågar du mig det? Jag skrev själv att jag tyckte BP var största problemet !! statistiskt (jag bara påpekade att PP STATISTISKT sett var klart godkänt inget annat.)
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 18, 2009 20:25:54 GMT 1
Målvaktsprocenten? Power Play? Tekningar? Nu är ju detta en statistiktråd. PP klart godkänt PP klart godkänt? ;D I dag gjorde man förvisso ett mål i denna spelformen men i vissa PP kom man knappt in i zon. Här har MN mycket att jobba på.
|
|
|
Post by time on Oct 18, 2009 20:28:11 GMT 1
Nu är ju detta en statistiktråd. PP klart godkänt PP klart godkänt? ;D I dag gjorde man förvisso ett mål i denna spelformen men i vissa PP kom man knappt in i zon. Här har MN mycket att jobba på. Många är oerhört tröga. Detta är en statistiktrådRent statistiskt har KHK ett bra PP. Svårt?
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Oct 18, 2009 20:29:40 GMT 1
Målvaktsprocent , teknikar och BP är under all kritik men vi ska väl vara glada och nöjda med 1 av fyra? Varför frågar du mig det? Jag skrev själv att jag tyckte BP var största problemet !! statistiskt (jag bara påpekade att PP STATISTISKT sett var klart godkänt inget annat.) Kör ett Time svar på en jobbig fråga.
|
|
|
Post by time on Oct 18, 2009 20:35:36 GMT 1
Varför frågar du mig det? Jag skrev själv att jag tyckte BP var största problemet !! statistiskt (jag bara påpekade att PP STATISTISKT sett var klart godkänt inget annat.) Kör ett Time svar på en jobbig fråga. Jag inleder denna tråd idag genom att påpeka att BP är det som vi mest behöver förbättra. Förstår inte din fråga. Felet är väl att jag inte vänder allt till KHK's nackdel.
|
|
|
Post by chriande on Oct 18, 2009 20:35:37 GMT 1
Här är lite fakta om spelet så här långt in i säsongen.
Utvisningar tillhör ju spelet, även om en del kan verka felaktigt utdömda. Som det ser ut nu släpper vi in ett mål på vart 3;e BP försök. KHk är sämst i Div 1F. Det är faktiskt bara 2 lag i hela DIV1 som är sämre!!! Detta är kanske inte så konstigt, vi spelar med exakt samma manskap i BP som i fjol, då kom vi 3;a från slutet i BP. Exakt samma backar exakt samma BP forwards + J Olsson och Belin då och då.
Man valde inför denna säsong att satsa på ett mera anfallsinriktat spel, istället för rätta till de brister som fanns redan då, det för man betala för nu. Man skjuter flest skott av alla lag i år 370st och var tionde går i mål.
Motståndarna har skjutit 291 skott på KHK och får ett mål på var 7,5;e skott.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 19, 2009 18:57:08 GMT 1
KHK har släppt in 39 mål ! Bara tre lag har släppt in fler, Mörrum, Gislaved & Kungälv.
|
|
|
Post by Zäta on Oct 20, 2009 10:26:11 GMT 1
Läskigt
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 20, 2009 10:39:16 GMT 1
Ha is i magen vi kommer säkert att var som bäst efter jul.
|
|
|
Post by time on Oct 20, 2009 11:28:45 GMT 1
Ha is i magen vi kommer säkert att var som bäst efter jul. Ja eller ska vi vara som bäst innan jul?
|
|