|
Post by hoxha on Nov 23, 2009 11:46:33 GMT 1
Kändes som ett mönster o mycket riktigt....
4/10 Halmstad hemma 3-0 är senaste söndagsvinsten av 2!!! den andra 27/9 Gsk borta 2-5!
Kan vi inte prestera på söndagar och i så fall varför? Hmmm...
|
|
|
Post by mackelilja on Nov 23, 2009 12:11:13 GMT 1
Kändes som ett mönster o mycket riktigt.... 4/10 Halmstad hemma 3-0 är senaste söndagsvinsten av 2!!! den andra 27/9 Gsk borta 2-5! Kan vi inte prestera på söndagar och i så fall varför? Hmmm... Folk är trötta efter helgen.. undrar varför =/
|
|
|
Post by Pitbull on Nov 23, 2009 12:13:55 GMT 1
Kändes som ett mönster o mycket riktigt.... 4/10 Halmstad hemma 3-0 är senaste söndagsvinsten av 2!!! den andra 27/9 Gsk borta 2-5! Kan vi inte prestera på söndagar och i så fall varför? Hmmm... Folk är trötta efter helgen.. undrar varför =/ För att det är ett himla festande/party för vissa.. Pinsamt
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Nov 23, 2009 22:46:19 GMT 1
Folk är trötta efter helgen.. undrar varför =/ För att det är ett himla festande/party för vissa.. Pinsamt Pinsamt för publiken, ja. Förklarar knappast spelet...
|
|
|
Post by time on Nov 30, 2009 21:37:23 GMT 1
452 på läktaren i Nybro igår Vad händer om Nybro missar allettan? (Deras målsättning är ju att vara i allsvenskan inom 2 år) Klarar man sig överhuvudtaget ekonomiskt ?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 30, 2009 21:45:17 GMT 1
Nybro har väl haft det tufft ekonomisk de senaste säsongerna och visat upp röda siffror vid boksluten. Kan inte bli bättre av att man spelar i ettan och inte han någon publik? Och deras trupp med tränaren kan inte vara särskilt billig.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 30, 2009 21:47:56 GMT 1
Såna publiksiffror har väl vi om två år...om inte filosofin ändras...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 30, 2009 21:52:16 GMT 1
Jag är på jakt efter en bättre plats i hallen så..... kanske inte så dumt ;D
|
|
|
Post by time on Nov 30, 2009 21:52:38 GMT 1
Nybro har väl haft det tufft ekonomisk de senaste säsongerna och visat upp röda siffror vid boksluten. Kan inte bli bättre av att man spelar i ettan och inte han någon publik? Och deras trupp med tränaren kan inte vara särskilt billig. Nu hade de väl inte så lysande publiksiffror förr säsongen heller: Men de får det oerhört tufft om de missar allettan tror jag
|
|
|
Post by time on Nov 30, 2009 21:54:53 GMT 1
Såna publiksiffror har väl vi om två år...om inte filosofin ändras... Tror jag inte läs vad Falle skriver ang nästa säsong
|
|
|
Post by hoxha on Nov 30, 2009 21:59:19 GMT 1
Nybro har väl haft det tufft ekonomisk de senaste säsongerna och visat upp röda siffror vid boksluten. Kan inte bli bättre av att man spelar i ettan och inte han någon publik? Och deras trupp med tränaren kan inte vara särskilt billig. Nu hade de väl inte så lysande publiksiffror förr säsongen heller: Men de får det oerhört tufft om de missar allettan tror jag Precis som oss om vi snittar under det budgeterade 2500... Helt makalöst att vi bara går runt med liten vinst(50 lr 100 lax) om vi snittar 2500...
|
|
|
Post by chriande on Nov 30, 2009 22:07:11 GMT 1
Nybro har väl haft det tufft ekonomisk de senaste säsongerna och visat upp röda siffror vid boksluten. Kan inte bli bättre av att man spelar i ettan och inte han någon publik? Och deras trupp med tränaren kan inte vara särskilt billig. Nu hade de väl inte så lysande publiksiffror förr säsongen heller: Men de får det oerhört tufft om de missar allettan tror jag Klart det blir besvärligt för Nybro om de missar All-Ettan.Vikande publiksiffror, färre sponsorer, mindre intäkter från kioskerna. Skulle KHK missa All-Ettan så sker det exakt samma saker för KHK.
|
|
|
Post by time on Nov 30, 2009 22:10:10 GMT 1
Nu hade de väl inte så lysande publiksiffror förr säsongen heller: Men de får det oerhört tufft om de missar allettan tror jag Klart det blir besvärligt för Nybro om de missar All-Ettan.Vikande publiksiffror, färre sponsorer, mindre intäkter från kioskerna. Skulle KHK missa All-Ettan så sker det exakt samma saker för KHK. fast i betydligt mindre omfattning
|
|
|
Post by time on Nov 30, 2009 22:12:40 GMT 1
Nu hade de väl inte så lysande publiksiffror förr säsongen heller: Men de får det oerhört tufft om de missar allettan tror jag Precis som oss om vi snittar under det budgeterade 2500... Helt makalöst att vi bara går runt med liten vinst(50 lr 100 lax) om vi snittar 2500... Vi ligger väl på över 3000 nu. Blir svårt att hamna under 2500 sett över hela säsongen
|
|
|
Post by hoxha on Nov 30, 2009 22:24:20 GMT 1
Precis som oss om vi snittar under det budgeterade 2500... Helt makalöst att vi bara går runt med liten vinst(50 lr 100 lax) om vi snittar 2500... Vi ligger väl på över 3000 nu. Blir svårt att hamna under 2500 sett över hela säsongen Jag är mer skrämd av tanken att det är så...
|
|