|
Post by neverendingstory on Jan 28, 2007 21:43:19 GMT 1
Det här är sanslöst bra, Brasar leder poängligan i Örebro och vann densamma i TAIF förra året. Har Tobbe gröna värvarfingrar eller vad är det som händer???
Sebbe, Jönsson, Brasar - hyfsad kedja.
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 28, 2007 21:51:14 GMT 1
Det här är sanslöst bra, Brasar leder poängligan i Örebro och vann densamma i TAIF förra året. Har Tobbe gröna värvarfingrar eller vad är det som händer??? Sebbe, Jönsson, Brasar - hyfsad kedja. En annan bidragande orsak tror jag är att KHK skapat sig ett gott rykte i spelarkretsar.
|
|
|
Post by HF on Jan 28, 2007 21:53:33 GMT 1
Det här är sanslöst bra, Brasar leder poängligan i Örebro och vann densamma i TAIF förra året. Har Tobbe gröna värvarfingrar eller vad är det som händer??? Sebbe, Jönsson, Brasar - hyfsad kedja. dem formationen ser jag gärna också, så att jönsson kommer igång. Inte för att han varit dålig, tvärtom. Men jag tror det finns så mycket mer hockey i han.
|
|
|
Post by neverendingstory on Jan 28, 2007 21:58:37 GMT 1
Jag håller med, det finns intresse från publik, sponsorer, media. Jag tror att spelarna tycker det är roligt att lira hockey i Karskrona där det är fart och fläkt. Brasar, Jönsson, Sebbe Norberg, Oskar, Sandberg Häggström, Olof, Fredde Tunga kedjor. Det här är sanslöst bra, Brasar leder poängligan i Örebro och vann densamma i TAIF förra året. Har Tobbe gröna värvarfingrar eller vad är det som händer??? Sebbe, Jönsson, Brasar - hyfsad kedja. En annan bidragande orsak tror jag är att KHK skapat sig ett gott rykte i spelarkretsar.
|
|
|
Post by lawless on Jan 28, 2007 21:59:33 GMT 1
Är Jimma helt bortglömd nu eller e han fortfarande aktuell?
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 28, 2007 22:00:39 GMT 1
Är Jimma helt bortglömd nu eller e han fortfarande aktuell? I skrivandets stund så verkar han inte klar men han är lika välkommen han om det nu blir så!
|
|
|
Post by lawless on Jan 28, 2007 22:02:27 GMT 1
Kan ju inte bara köpa forwads... Det e ju bakåt som det är riktigt tunt..
|
|
|
Post by HF on Jan 28, 2007 22:05:40 GMT 1
Kan ju inte bara köpa forwads... Det e ju bakåt som det är riktigt tunt.. man tackar inte nej till jimmie, garanterar dig att de letar backar så sluta tjata och det gäller inte bara dig.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Jan 28, 2007 22:07:14 GMT 1
Jag hoppas han finns i tankarna
|
|
|
Post by lawless on Jan 28, 2007 22:07:27 GMT 1
Jag vill se stora, tunga, hårt tacklande o skjutande BACKAR!!!
|
|
|
Post by neverendingstory on Jan 28, 2007 22:09:18 GMT 1
Full fart framåt, jobba hemåt. Full fart framåt, jobba hemåt. Full fart framåt, jobba hemåt. Full fart framåt, jobba hemåt. Full fart framåt, jobba hemåt. Full fart framåt, jobba hemåt. Full fart framåt, jobba hemåt. Full fart framåt, jobba hemåt. OK, en go back hade inte varit fel. Kan ju inte bara köpa forwads... Det e ju bakåt som det är riktigt tunt..
|
|
|
Post by neverendingstory on Jan 28, 2007 22:15:06 GMT 1
Tänk Jimma också, det vore kanon att se denna spelare på hemmaplan som redan hunnit med att göra en riktigt bra hockey karriär. Jimma hade varit det ultimata. Är Jimma helt bortglömd nu eller e han fortfarande aktuell?
|
|
|
Post by karlskrona on Jan 28, 2007 23:52:46 GMT 1
Det snackas om att en allsvensk back är på ingång till klubben, någon som vet något om det?
|
|
|
Post by dragskott on Jan 29, 2007 0:02:51 GMT 1
Saxat från Värnamos coachblogg;
"KHK värvar vidare
KHK landar sitt andra dunderförvärv i samma vecka då man gjort klart med Örebros poängkung Daniel Brasar. Han fick kicken från Örebro då han inte jobbade tillräckligt hårt i tränarens ögon, vilket säkert KHK är glada för. Misstänker att det ligger ett par gamla TAIF-killar i KHK som en stor anledning till att Brasar väljer KHK, samtdigt som Örebro förmodligen vägrade att släppa honom till Troja, Tingsryd eller något annat lag som man riskerar att få möta i kvalspelet till Allsvenskan. Brasar blir en av seriens bästa forwards och höjer naturligtvis slagstyrkan i ett redan starkt KHK.
Kul för KHK och för serien, och kanske framför allt för oss, som nu får möjlighet att ta oss an KHK i Telenor Arena med dessa två spelare i fokus. Skrällvarning?"
|
|
|
Post by sektiong on Jan 29, 2007 11:26:13 GMT 1
|
|