|
Klacken
Sept 24, 2011 14:32:13 GMT 1
Post by scrat on Sept 24, 2011 14:32:13 GMT 1
Im gäller det för vår publik att visa att vi är de vi påstår vi är, VI ÄR KHK!! men jag behöver hjälp på stå och då av er gamla rävar som idag sitter men har en gammal vana från ståplats. mvh Pierre Youngblood Löfgren Ordförande Blackbugs Ni som för några år sedan var F-seriens bästa klack kanske skulle försöka gräva ner stridsyxan och glömma allt gammalt groll, för att få tillbaka trycket i klacken, för jag håller med dig om att du ofta är lite "ensam" där nere. Hela livet är en kompromiss, så varför det inte skulle gå att lösa i BB är en gåta för mig.
|
|
|
Klacken
Sept 25, 2011 9:18:29 GMT 1
Post by aloviak on Sept 25, 2011 9:18:29 GMT 1
Im gäller det för vår publik att visa att vi är de vi påstår vi är, VI ÄR KHK!! men jag behöver hjälp på stå och då av er gamla rävar som idag sitter men har en gammal vana från ståplats. mvh Pierre Youngblood Löfgren Ordförande Blackbugs Ni som för några år sedan var F-seriens bästa klack kanske skulle försöka gräva ner stridsyxan och glömma allt gammalt groll, för att få tillbaka trycket i klacken, för jag håller med dig om att du ofta är lite "ensam" där nere. Hela livet är en kompromiss, så varför det inte skulle gå att lösa i BB är en gåta för mig. Tror inte att finns någon yxa att gräva ner, stora felet är att det är alldeles för lite äldre folk i klacken, de som för några år sen var den beryktade klacken har blivit äldre och uppskattar att sitta sedan strålar alla samman på borta matcherna. Därför försöker vi få ihop en hyfsad klack vid vissa matcher då många från sittplats kommer ner och förstärker klacken till en ok nivå i vår hall Detta går givetvis inte till alla matcher som Pantern tex. Ett andra problem är att det är alldeles för många på NNÖ som inte vill kan sjunga och detta gör att de som sjunger blir alldeles för utspridda och hör man inte sin granne så sjunger man inte själv heller för fulla halsar. Vi har funderat på hur man skulle kunna styra de som vill sjunga så att de hamnar tillsammans? Någon som har en bra ide? Vi hade en match där alla ungarna var för sig på ena kanten och då tyckte jag att vi fick bättre dra i klacken.
|
|
|
Klacken
Sept 25, 2011 9:31:44 GMT 1
Post by aloviak on Sept 25, 2011 9:31:44 GMT 1
Angående kritiken om BB-klacken, har försök hitta någon sorts beröm för klackinsattsen mot Krif-WA Ingenting någonstans, tar ni som skriver match referat eller intervjuar spelare en klack för givet? Tycker att Aaros sätt att fira sitt mål eller Brooks som alltid åkte fram till klacken visar på storhet och framförallt respekt för klacken!
För i klackmatchen krossade "Blackbugs" WA men ingen bryr sig eller?
Har faktiskt lite fel angående beröm för det fick klacken både från Krif supportrar och framförallt i Kallinges Matcreferat som visar att man bryr sig om sin Klack i Kockums hallen!
|
|
|
Klacken
Sept 25, 2011 9:54:46 GMT 1
Post by nissebult on Sept 25, 2011 9:54:46 GMT 1
Angående kritiken om BB-klacken, har försök hitta någon sorts beröm för klackinsattsen mot Krif-WA Ingenting någonstans, tar ni som skriver match referat eller intervjuar spelare en klack för givet? Tycker att Aaros sätt att fira sitt mål eller Brooks som alltid åkte fram till klacken visar på storhet och framförallt respekt för klacken! För i klackmatchen krossade "Blackbugs" WA men ingen bryr sig eller? Har faktiskt lite fel angående beröm för det fick klacken både från Krif supportrar och framförallt i Kallinges Matcreferat som visar att man bryr sig om sin Klack i Kockums hallen! Instämmer, klubb och media behöver uppmärksamma supportrar och klack för att fler ska få intresse av att vara med. Att ta något eller någon för givet varar väldigt kort.
|
|
|
Klacken
Sept 25, 2011 9:58:23 GMT 1
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 25, 2011 9:58:23 GMT 1
"Matchens bästa: Alla KHKare ingen nämnd och ingen glömd!" Då jag tyckte alla gjorde en riktigt bra insatts senast alltså både spelare och publik! Men ibland är det väl lättare att se kritik än komplimanger!
|
|
|
Klacken
Sept 25, 2011 10:31:27 GMT 1
Post by scrat on Sept 25, 2011 10:31:27 GMT 1
Angående kritiken om BB-klacken, har försök hitta någon sorts beröm för klackinsattsen mot Krif-WA Ingenting någonstans, tar ni som skriver match referat eller intervjuar spelare en klack för givet? Tycker att Aaros sätt att fira sitt mål eller Brooks som alltid åkte fram till klacken visar på storhet och framförallt respekt för klacken! För i klackmatchen krossade "Blackbugs" WA men ingen bryr sig eller? Har faktiskt lite fel angående beröm för det fick klacken både från Krif supportrar och framförallt i Kallinges Matcreferat som visar att man bryr sig om sin Klack i Kockums hallen! Har väl missuppfattat det där om "gammalt groll" och stridsyxor". Man snappar upp lite skvaller och fixar sina egna sanningar. Sorry ! Ang. positiv kontra negativ kritik till klacken är det väl som i vanliga livet, på jobbet etc: det är lättare att lyfta fram det negativa. När något är bra är allt som det ska och inget man "behöver peka på". Var själv inte på plats i Kallinge men såg matchen på KHK-TV. Hade efter matchen sms kontakt med några av dom som var på plats och berömde dom för ett bra jobb när jag fick frågan om hur ni hördes. Borde kanske skrivit något här också, men som sagt, det är lätt att missa det positiva. Jag gillade definitivt att ni hyllade våra gamla "hjältar" vid lineup, men som någon skrev i matchtråden: "efter det är det match".
|
|
|
Klacken
Sept 25, 2011 10:35:17 GMT 1
Post by Sir Ironpants on Sept 25, 2011 10:35:17 GMT 1
Angående kritiken om BB-klacken, har försök hitta någon sorts beröm för klackinsattsen mot Krif-WA Ingenting någonstans, tar ni som skriver match referat eller intervjuar spelare en klack för givet? Tycker att Aaros sätt att fira sitt mål eller Brooks som alltid åkte fram till klacken visar på storhet och framförallt respekt för klacken! För i klackmatchen krossade "Blackbugs" WA men ingen bryr sig eller? De som stod i klacken i onsdags kanske inte vill klappa sig själva på axeln (eller känner att de är i behov att göra så), därav är det ganska tyst om klackens insats här på forumet i alla fall. Såg många skribenter här på forumet i klacken i onsdags. Och glöm inte att BB och "KHK´s klack" är två olika saker.
|
|
|
Klacken
Sept 25, 2011 10:49:32 GMT 1
Post by aloviak on Sept 25, 2011 10:49:32 GMT 1
"Matchens bästa: Alla KHKare ingen nämnd och ingen glömd!" Då jag tyckte alla gjorde en riktigt bra insatts senast alltså både spelare och publik! Men ibland är det väl lättare att se kritik än komplimanger! Tror inte annat än att jag tycker du gör en fantastiskt bra jobb Pålle din blogg har verkligen fyllt ett tomrum som vi supportrar saknar. Och gör att vi kommer närmare spelarna och klubben. Givetvis såg jag din "Matchens bästa.. men till prestation som klacken gör, (vi kan inte göra det bättre) och framförallt att vi klår WA på deras hemmaplan är verkligt stort (troligen får vi stryk själva hemma) Så till prestation tycker jag att "ingen nämd och ingen glömd" är nästan som att marginalisera prestationen. Men som du skriver här att du tycker att både spelare och publik(klack) gjorde en riktigt bra insatts låter redan mycket bättre i mina ögon ;D På tal om annat din intervju med Fimpen efter matcherna är kanon lite som feedback till oss supportrar. Till Fimpen skulle du ibland kunna ställa frågor angående klacken, stämningen eller vad spelarna tycker om TIFO mm. hade varit kul!
|
|
|
Klacken
Sept 25, 2011 10:56:32 GMT 1
Post by aloviak on Sept 25, 2011 10:56:32 GMT 1
Angående kritiken om BB-klacken, har försök hitta någon sorts beröm för klackinsattsen mot Krif-WA Ingenting någonstans, tar ni som skriver match referat eller intervjuar spelare en klack för givet? Tycker att Aaros sätt att fira sitt mål eller Brooks som alltid åkte fram till klacken visar på storhet och framförallt respekt för klacken! För i klackmatchen krossade "Blackbugs" WA men ingen bryr sig eller? De som stod i klacken i onsdags kanske inte vill klappa sig själva på axeln (eller känner att de är i behov att göra så), därav är det ganska tyst om klackens insats här på forumet i alla fall. Såg många skribenter här på forumet i klacken i onsdags. Och glöm inte att BB och "KHK´s klack" är två olika saker. E de därför vi får så mycket kritik på hemmamatcherna då eftersom så många inte står i klacken ;D Tänkte mest på alla matchreferat, higlights mm Skönt att någon för en gångs skull är överens om att BB och klacken inte är samma sak, var de för att du var med i klacken o inte i BB som du kom fram till det . Eller har du vetat det sen innan ;D
|
|
|
Klacken
Sept 25, 2011 11:27:08 GMT 1
Post by dragkrok on Sept 25, 2011 11:27:08 GMT 1
Det var nog enkel mattematik.......vi var BETYDLIGT FLER än 35 i klacken i onsdags
|
|
|
Klacken
Sept 25, 2011 12:36:41 GMT 1
Post by aloviak on Sept 25, 2011 12:36:41 GMT 1
Det var nog enkel mattematik.......vi var BETYDLIGT FLER än 35 i klacken i onsdags JU men visst, bästa var att vi hjälptes åt mot WA o fick ner dem lite på jorden , dom har ju lite hypris som lillebröder ;D
|
|
|
Klacken
Sept 26, 2011 20:08:34 GMT 1
Post by fzrjonte on Sept 26, 2011 20:08:34 GMT 1
Jens håller inte hårt i sin beröm till deras klack.... Saxat från kristianstadik.se/Ny seger! [2011-09-25 19:48:52] Vinst idag igen om än i sudden. Skulle någon sagt till mig att vi skulle ha tre vinster efter tre omgångar hade jag tagit det direkt. Idag gör vi ingen höjdar match, vi börjar väl hyfsat första minuterna i första, men sen vet jag inte vad vi håller på med och det fick vi höra efter första perioden också kan jag lova! De ända som får godkänt efter första är vår klack!! Att vi ändå kan komma tillbaka när vi ligger under med 2-0 är jäkligt starkt, det visar att vi i år igen är bra tränade och orkar köra, vi viker aldrig ner oss! Åter till klacken, ni ska ha en stor eloge som kommer till bortamatcherna, coolt med alla flaggor och grejor ni har, det uppskattas av laget ska ni veta! Nu glömmer vi detta och blickar framåt mot nästa match som är mot Karlskrona! Vi ska göra allt som står i vår makt att ta ytterligare en tre poängare. När vi och Karlskrona möts brukar det bli underhållande och välspelade matcher. Jag tror inte på något undantag på Onsdag! Så slut nu upp i hallen alla KIK- FANS och stötta oss! Mot nya segrar! CAP
|
|
wolfe
Ungdomslirare
Uffe Sj?gren
|
Klacken
Oct 20, 2011 19:28:49 GMT 1
Post by wolfe on Oct 20, 2011 19:28:49 GMT 1
Hej
Det är väldigt intressant att läsa alla kommentarer, efter den här hemmamatchen mot KRIF. Jag har säsongskort på sittplats, men ställde mig på hemmastå denna gång. Visst fick vi stryk av White Angels denna gång, men varför ställa sig mitt på hemmastå som några jäkla "mumier" Det var tyvärr för många som gjorde det, vilket det inte var första gången heller. Därför hjälpte den föga att jag och många andra skrek sig hesa, för de på bortastå var betydligt fler som ville hjälpa till. Sedan är det många alldeles för unga som också ställer sig mitt i på hemmastå. Så vad kan vi supportrar tillsammans med klubben är frågan. Ett förslag är att "reservera" mitten av hemmastå för KLACKEN. Vilka får räknas sig till klacken, jo alla som vill hjälpa till med sina rösten för att höja stämningen. De bör nog vara över 15-16 år, men annars anser jag inte det får finnas några andra krav. Det finns naturligtvis fler idéer, men detta är en.
FÖR DET ÄR VI SOM ÄR KHK eller?
|
|
|
Klacken
Oct 20, 2011 19:49:24 GMT 1
Post by Medgångssupportern on Oct 20, 2011 19:49:24 GMT 1
Reserverar man blir det bara gnäll ifrån mamma och pappa för att Lisa och Kalle, 13 år resp. 12 år inte får stå i klacken så att mamma och pappa kan sitta och pussas i lugn och ro.
|
|
|
Klacken
Oct 20, 2011 20:42:00 GMT 1
Post by fzrjonte on Oct 20, 2011 20:42:00 GMT 1
Hej Det är väldigt intressant att läsa alla kommentarer, efter den här hemmamatchen mot KRIF. Jag har säsongskort på sittplats, men ställde mig på hemmastå denna gång. Visst fick vi stryk av White Angels denna gång, men varför ställa sig mitt på hemmastå som några jäkla "mumier" Det var tyvärr för många som gjorde det, vilket det inte var första gången heller. Därför hjälpte den föga att jag och många andra skrek sig hesa, för de på bortastå var betydligt fler som ville hjälpa till. Sedan är det många alldeles för unga som också ställer sig mitt i på hemmastå. Så vad kan vi supportrar tillsammans med klubben är frågan. Ett förslag är att "reservera" mitten av hemmastå för KLACKEN. Vilka får räknas sig till klacken, jo alla som vill hjälpa till med sina rösten för att höja stämningen. De bör nog vara över 15-16 år, men annars anser jag inte det får finnas några andra krav. Det finns naturligtvis fler idéer, men detta är en. FÖR DET ÄR VI SOM ÄR KHK eller? Håller med vi måste få ihop de som vill hålla lite låda så vi "hettsar" varandra till att låta mer.... Då kan vi få gött tryck.
|
|