tanken
Ungdomslirare
|
Post by tanken on Dec 2, 2012 2:46:24 GMT 1
|
|
tanken
Ungdomslirare
|
Post by tanken on Dec 2, 2012 2:47:15 GMT 1
|
|
tanken
Ungdomslirare
|
Post by tanken on Dec 2, 2012 2:47:51 GMT 1
|
|
|
Post by krickan on Dec 2, 2012 9:55:05 GMT 1
Hitta på nått nytt då tanken. om du är så jävla duktig på att hitta vad som är från ditt Bajen, borde du kunna komma med förslag istället på vad vi ska köra, istället för att bara påtala detta.
|
|
satch
Björnligan
|
Post by satch on Dec 2, 2012 9:58:47 GMT 1
Håller med dig Krickan!
|
|
tanken
Ungdomslirare
|
Post by tanken on Dec 2, 2012 11:31:44 GMT 1
det handlar inte om det är nytt eller ej men att sno hela ramsor och bra byta ut stad och lagnamn är inte okej använd melodierna och skapa nya texter om khk nu ska vara ledande i supporter kultur så måste man visa att man kan skapa och det handlar inte bara om sångerna det handlar om tifon hur man sköter resor allt. det är ju inte särskilt kreativt att sitta på youtube och söka på hammarby och sen skriva ner deras låtar. För att bli ledande måste man börja leda genom nytänkande och nyskapande.
|
|
|
Post by lefffe15 on Dec 3, 2012 19:52:59 GMT 1
det handlar inte om det är nytt eller ej men att sno hela ramsor och bra byta ut stad och lagnamn är inte okej använd melodierna och skapa nya texter om khk nu ska vara ledande i supporter kultur så måste man visa att man kan skapa och det handlar inte bara om sångerna det handlar om tifon hur man sköter resor allt. det är ju inte särskilt kreativt att sitta på youtube och söka på hammarby och sen skriva ner deras låtar. För att bli ledande måste man börja leda genom nytänkande och nyskapande. Vad är det för fel på våra tifon och hur vi sköter bussresorna ?
|
|
|
Post by lefffe15 on Dec 3, 2012 19:55:17 GMT 1
Klart vi ska ha kvar "Det är vi som är KHK". Det är vi bajen, färjestad och örebro som använder den. Men den är störst hos oss. VI KÖRDE ÖVER DJURGÅRDEN PÅ LÄKTAREN! Det var riktigt mäktigt! Haha du är helt borta du tror den är störst hos khk Formulerade mig lite dåligt. Menade inte att den var "störst" hos oss. Utan att den betyder mest för oss, de andra lagen använder inte den på samma sätt som vi. Vi använder "Det är vi som är KHK" överallt, Bilar, ramsor, hemsidor m.m
|
|
tanken
Ungdomslirare
|
Post by tanken on Dec 4, 2012 11:54:43 GMT 1
inte för att jag vill klaga eller ser ner på jobbet som ni lägger ner men era tifon funkar inte . och när man åker bussarna till borta matcherna om man svär och säger att jag t.ex hatar malmö så blir det ett jävla liv. Ja det handlar att sprida positiv energi till sitt eget lag men det handlar även om att sänka motståndarna när dem kommer till telenor arena så ska dem inte känna sig välkomna man ska fan få dem att känna att varenda kotte hatar dem mer än allt.
|
|
|
Post by lefffe15 on Dec 4, 2012 13:16:51 GMT 1
inte för att jag vill klaga eller ser ner på jobbet som ni lägger ner men era tifon funkar inte . och när man åker bussarna till borta matcherna om man svär och säger att jag t.ex hatar malmö så blir det ett jävla liv. Ja det handlar att sprida positiv energi till sitt eget lag men det handlar även om att sänka motståndarna när dem kommer till telenor arena så ska dem inte känna sig välkomna man ska fan få dem att känna att varenda kotte hatar dem mer än allt. haha, skulle vilja veta vad det är som inte funkar? Och på den sista punkten håller jag med dig, hat ska finnas. Det är ingen riktigt match utan hat på läktaren eller hat på isen. MEN det ska inte leda till bråk eller liknande, men "hån" tycker jag bara är helt klockrent! Men somsagt vad är felet på våra tifon?
|
|
tanken
Ungdomslirare
|
Post by tanken on Dec 4, 2012 13:37:41 GMT 1
när ni ska ha med sittplats publiken är det så många som skiter i det så då blir det inte snyggt lägg pengarna på att bygga ett fett tifo på klack sektionen och strunta i sittplats det är mitt tips
|
|
|
Post by lefffe15 on Dec 4, 2012 19:32:19 GMT 1
Och det är alltså något vi i tifogruppen gör fel ? Sittplats skulle jag villja lägga skulden på. Det stod på jumotronen khks hemsida, ja lite överallt om, när och hur flaggningen skulle börja. Men håller med, det är riktigt tråkigt att se folk som skiter i att ta upp flaggorna och flaggor som knäcks osv.. Men jag vet inte hur vi ska kunna få sittplats mer "aktiva" , "tifoledare" skulle kunna funka. Dvs att man har folk vid varje balkong som berättar när och hur det är dags
|
|
tanken
Ungdomslirare
|
Post by tanken on Dec 4, 2012 21:56:40 GMT 1
jag skulle satsa på att bara köra klacken asså
|
|
|
Post by lefffe15 on Dec 5, 2012 15:55:13 GMT 1
jag skulle satsa på att bara köra klacken asså På våran ståplats är det väldigt svårt att göra ett tifo eftersom handikappläktaren täcker delar av ståplats samt att det går inte göra motiv med flaggor/papper på ståplats eftersom folk inte har "bestämda" platser. Men förstår tanken
|
|
tanken
Ungdomslirare
|
Post by tanken on Dec 5, 2012 21:04:10 GMT 1
frågan är om det inte finns coola saker man kan göra ändå. tänk alla pengar ni lägger på att involvera sittplats
|
|