|
Post by dasilva on Feb 27, 2013 9:18:18 GMT 1
Var väl iko klacken som startade det hela genom att skrika Timo.. Varje gång IKO gjorde mål Nu var det ju dock "Sållet" som dasilva menade och inte när man ropade "Stefan Ridderwall". Exakt så. Hur psykad blev Gistedt igår av "sållet"? Hade återigen varit kul med Joel Gistedt klapp klapp klapp, om det tvunget ska ropas på målis vid 1-1.
|
|
|
Klacken
Feb 27, 2013 13:56:53 GMT 1
Post by Medgångssupportern on Feb 27, 2013 13:56:53 GMT 1
Nu var det ju dock "Sållet" som dasilva menade och inte när man ropade "Stefan Ridderwall". Exakt så. Hur psykad blev Gistedt igår av "sållet"? Hade återigen varit kul med Joel Gistedt klapp klapp klapp, om det tvunget ska ropas på målis vid 1-1. Vill minnas att TAIF körde ett par ramsor emot Oskar Fransson när han hade en dålig dag. Oskar Fransson olé olé oléeller Satsa på musiken, du borde satsa på musiken!Mer sådant tack!
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 2, 2013 18:20:25 GMT 1
Jävla idioter!!!! Det är min spontana reaktion efter att ha hört de efterblivnas skara skandera "medgångssupportar" åt de som gick..vi var 2200 som beskådade en helt betydelselös match för oss och som höll noll underhållningsvärde 0. Tänk efter lite! Vart var ni innan khk gjorde 3-2? Nä..håll käften med er! Har skrytit med klacken hela säsongen..nu är de slut med de!
|
|
|
Post by aloviak on Mar 2, 2013 19:57:50 GMT 1
Jävla idioter!!!! Det är min spontana reaktion efter att ha hört de efterblivnas skara skandera "medgångssupportar" åt de som gick..vi var 2200 som beskådade en helt betydelselös match för oss och som höll noll underhållningsvärde 0. Tänk efter lite! Vart var ni innan khk gjorde 3-2? Nä..håll käften med er! Har skrytit med klacken hela säsongen..nu är de slut med de! Ja ni förtjänar inget annat o framför allt du krille knäll o klaga kan du din dj.. O skryter du med oss utan att mena de så lägg av då Va faktiskt så att vi sjöng om Vik klacken eftersom de bara sjöng när de gjorde mål Dra åt helvete med dig och lägg nef dit knäll
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 2, 2013 20:07:45 GMT 1
Jaha ni sjöng Medgångssupportrar åt Västerås för att de sjöng enbart när VIK gjorde mål..låter otroligt logiskt hörru! Allra helst när de riktades åt folk som gick hem.Tittat för långt ner i koskenkorvan eller är du verkligen inte med? Japp, kolla mina logginlägg här om klacken så ska du få se att det är till 99% positiv respons ni fått..men det är slut med det nu, min respekt får ni aldrig mer och absolut inte efter ditt inlägg...grattis!!! Vet inte om det är en egen uppfattning du har eller om det gäller alla på stå men att håna sittplatspubliken (inte första gången) är det mest idiotiska ni kan göra..ni hånar dem som gör så att du kan stå på en betong trappa och skråla över huvudtaget! Tänk på de nästa gång
|
|
|
Post by kaptensvart on Mar 2, 2013 21:53:07 GMT 1
Tagga ner....
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 2, 2013 22:46:32 GMT 1
Nu är jag lugnare..men tycker ändå samma sak och vägrar be om ursäkt för det.
|
|
|
Post by slavko on Mar 3, 2013 12:06:49 GMT 1
den som gnäller på ståplats eller har invändningar kan väl gå ner o ställa sig där isådana fall.verka som vissa tar en klack för givet när man går på hockey likt ett intro el nåt.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 3, 2013 14:59:40 GMT 1
Vet inte om de var menat till mej,Slavko?isåfall missförstod du mej ganska grovt
|
|
|
Post by khkaren1993 on Mar 4, 2013 2:08:56 GMT 1
Vet inte om det är en egen uppfattning du har eller om det gäller alla på stå men att håna sittplatspubliken (inte första gången) är det mest idiotiska ni kan göra..ni hånar dem som gör så att du kan stå på en betong trappa och skråla över huvudtaget! Tänk på de nästa gång På vilket sätt gör sittplatspubliken att vi på ståplats kan stå där och skrika varje match?? Du är välkommen att ställa dig på ståplatsen om du nu är så avundsjuk på oss angående medgångssupportrar, så kan jag hålla med om att det är lite fånigt... men att 50% av sittplatspubliken reser sig upp och lämnar arenan när laget släppt in 4-2?? Vad sänder det för signaler till laget på isen ifall sittplatspubliken lämnar när laget är i underläge? Nu inför kvalserien så är det j*vligt viktigt att visa sitt stöd för laget i både medgång och framförallt motgång! btw. Man kan höra från sittplatshåll att vissa skriker t.ex. "Sållet" och då är det ok, men så fort det skriks något sådant från ståplats så är det fel och idiotiskt!?!?
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 4, 2013 7:04:10 GMT 1
Jag är övertygad om att spelarna förstår och faktiskt skiter i vilket om publiken går när det återstår 2 minuter av en match och de ligger under med tex 2 mål. Varför håna sin egna publik?? Det förstår jag inte riktigt?Sittplatspubliken eller för all del all publik är ju den största sponsorn till klubben..ska ni håna de andra också? Skandera att Ford suger balle eller att Michano är kass? Nä låt folk göra som folk vill för själva vill ni inte ha kritik! Skrik gärna sållet och så det bryr iaf jag mej noll om men det kan ju va trevligare när matchen är över och vi vunnit om det skriks på vårt lag, var är det enorma stödet då (läs IKO hemma nu sist)
|
|
|
Post by khkaren1993 on Mar 4, 2013 16:11:37 GMT 1
Jag är övertygad om att spelarna förstår och faktiskt skiter i vilket om publiken går när det återstår 2 minuter av en match och de ligger under med tex 2 mål. Varför håna sin egna publik?? Det förstår jag inte riktigt?Sittplatspubliken eller för all del all publik är ju den största sponsorn till klubben..ska ni håna de andra också? Skandera att Ford suger balle eller att Michano är kass? Nä låt folk göra som folk vill för själva vill ni inte ha kritik! Skrik gärna sållet och så det bryr iaf jag mej noll om men det kan ju va trevligare när matchen är över och vi vunnit om det skriks på vårt lag, var är det enorma stödet då (läs IKO hemma nu sist) De som gick kan iaf inte säga att de är " trogna KHK-fans" då man som trogen supporter står upp för laget oavsett ifall det är en match mot damlaget eller ifall det är mot Djurgården! Angående "hånet" som du säger att ni blivit för att klacken skrek "medgångssupportrar"... då är det lika stort "hån" att du sitter och klagar över att vi nu skanderar "sållet" vid vissa tillfällen och att du påstår att vi inte stöttar vårt lag vid vinst .... Och efter dessa starka reaktionerna från dig angående just "medgångssupporter" så verkar det som om du känner dig träffad på just den titeln?? Varför skulle vi skrika att Ford suger eller att Michano är kass? De står ju liksom klacken iaf kvar och stöttar laget ÄVEN om laget släppt in 4-2 i slutminutrarna i en "ointressant" match som inte gäller nåt! Så tänk om innan du gör sådana uttalanden
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 4, 2013 19:13:50 GMT 1
Men kära någon, ska vi ta debatten om vem som är mest och bäst supporter nu också? ?Det trodde jag vi kommit förbi för x antal år sedan??!! Efterom du har 1993 i ditt namn så gissar jag att du är född då?Om du inte då är storsponsor så kan jag alldeles säkert "skryta" med att ha petat in mer pengar än dig i klubben.Och det är nog så att spelarna hellre vill ha lön, alltså mina pengar och skiter i om jag går dit och sitter/står och skrålar en hel match.Väldigt konstig syn vissa har med en fjantig "fanatism"
|
|
logan
Nybörjare
|
Post by logan on Mar 7, 2013 20:56:52 GMT 1
Skulle man inte kunna ta en flaggfixar dag/helg den helgen som kommer? Nu inför KS!
|
|
|
Klacken
Mar 10, 2013 20:43:49 GMT 1
Post by paradis on Mar 10, 2013 20:43:49 GMT 1
Nu börjar det närma sig med stormsteg! TIFO-Gruppen gjorde klart den sista planeringen och finslipningen av ett mkt hårt arbete inför kvalserien! Under hela säsongen har vi fått mkt beröm och känner oss jävligt stolta för det och lovar att i gengäld leverera max från klacken genom kvalserien! Tackar de nyanslutna krafterna till TIFO-Gruppen, utan er hade det inte gått!! Vi kom för att stanna - Nu slåss vi tillsammans! www.youtube.com/watch?v=M5bw-XPkfIk&feature=youtu.be
|
|