|
Post by lordmorrum on Nov 13, 2009 22:57:02 GMT 1
måste bara kommentera.. mogen "gubbe" som för övrigt behöver banta lite som står o kaxar med mörrums supportrar... att inte kunna vända ryggen till är ju löjligt. för att ena sekunden stå o gapa sedan fly iväg.. för bråk vill vi inte se varken på jössa eller i TAK... Oj vilka tuffa killar som var ute i andra för att bråka, började redan i korridoren. Herregud jag trodde inte de fick vara ute så sent...vilka snorungar. Grymt moget....hade varit bättre om de stannat hemma och ätit dumlekolor med mamma och pappa. om de nu va några snorungar.. så tycker man att era supportrar borde vara vuxna nog till att vända ryggen bort... nej ist står 30-60 åriga gubbar o muckar med ungarna.. vilket är värst tycker du ??
|
|
|
Post by HF on Nov 13, 2009 23:00:31 GMT 1
Oj vilka tuffa killar som var ute i andra för att bråka, började redan i korridoren. Herregud jag trodde inte de fick vara ute så sent...vilka snorungar. Grymt moget....hade varit bättre om de stannat hemma och ätit dumlekolor med mamma och pappa. om de nu va några snorungar.. så tycker man att era supportrar borde vara vuxna nog till att vända ryggen bort... nej ist står 30-60 åriga gubbar o muckar med ungarna.. vilket är värst tycker du ?? att småpojkarna får vara ute så sent för mamman och pappa...
|
|
|
Post by HF on Nov 13, 2009 23:02:22 GMT 1
Yetty slår härliga öppnande passar från egen blå upp till sebbe och viktor. Sebbe klart bättre idag, Ringberg också.
|
|
|
Post by dejan on Nov 13, 2009 23:04:27 GMT 1
Fan vad gott,jag visste att vi skulle krossa dom. På söndag kommer Tengsry åka på sin första förlust,jag är helt 100% säker.
|
|
|
Post by lordmorrum on Nov 13, 2009 23:05:48 GMT 1
om de nu va några snorungar.. så tycker man att era supportrar borde vara vuxna nog till att vända ryggen bort... nej ist står 30-60 åriga gubbar o muckar med ungarna.. vilket är värst tycker du ?? att småpojkarna får vara ute så sent för mamman och pappa... jävulskt moget
|
|
|
Post by dejan on Nov 13, 2009 23:12:41 GMT 1
känns inte som svartbaggarna sitter i någon position att anklaga andra supportrar att vara dåliga förlorare efter de ni åstadkom i halmstadmatchen...förövrigt så har ni inte en chans mot taif[/quote Är Taif er morsa,brorsa eller syrra?
|
|
|
Post by philipg on Nov 13, 2009 23:17:56 GMT 1
GZ KHK allettan nu då! ska bli kul
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 13, 2009 23:20:11 GMT 1
att småpojkarna får vara ute så sent för mamman och pappa... jävulskt moget Gå och fråga mamma om hon vill få sig ett skjut istället för att sitta här och gnälla... leta upp lite gamla gubbar och flickor som ni kan slå ner i backen också föresten.. det är väl det enda ni kan göra där borta med ett hockeylag som ligger helt under isen... Du ignorerar totalt att det var incest anhängare som påbörjade slagsmålet, du ignorerar att man både slog och sparkade på gamla gubbar och på tjejer och även andra.. du skiter högaktningsfullt i att folk ifrån eran supporterförening började både slå och kasta saker på KHK supportrar. Att du gnäller över någon gammal gubbe som blev trött på att höra erat EVIGA tjat om.. "PISSA PISSA PÅ PISSA PÅ KHK" det förstår jag inte ett skit av. Nej, gå och be mamma om tutten så du lugnar ner dig lite.
|
|
|
Post by #72 Foppa on Nov 13, 2009 23:20:17 GMT 1
Oj vilka tuffa killar som var ute i andra för att bråka, började redan i korridoren. Herregud jag trodde inte de fick vara ute så sent...vilka snorungar. Grymt moget....hade varit bättre om de stannat hemma och ätit dumlekolor med mamma och pappa. om de nu va några snorungar.. så tycker man att era supportrar borde vara vuxna nog till att vända ryggen bort... nej ist står 30-60 åriga gubbar o muckar med ungarna.. vilket är värst tycker du ?? att du kallar en 30-åring för "gubbe"... ;D
|
|
|
Post by wolger on Nov 13, 2009 23:20:35 GMT 1
Daniel Brasar, snälla, lämna aldrig KHK!!!
|
|
Burt
Ungdomslirare
|
Post by Burt on Nov 13, 2009 23:26:35 GMT 1
Daniel Brasar, snälla, lämna aldrig KHK!!! Hur mycket nytta gör han på isen vid 65 års ålder? Så här het har jag inte sett Brasar på länge, konstaterat av det lilla jag såg av matchen, det är inte lätt att spela trumma, skrika och kolla på hockey när de som står 3 steg ner skymmer sikten ;D Årets snyggaste mål i Div1.F fick jag bevittna ikväll, synd bara att det var en goisare som det.
|
|
|
Post by olausson8 on Nov 13, 2009 23:29:06 GMT 1
HAHAHA, ni från mörrum! ikväll nkan ni skriva vad ni vill! orkar inte ens läsa utan bara njuta=)!! FAN VA GOTT!!!!!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 13, 2009 23:38:02 GMT 1
måste bara kommentera.. mogen "gubbe" som för övrigt behöver banta lite som står o kaxar med mörrums supportrar... att inte kunna vända ryggen till är ju löjligt. för att ena sekunden stå o gapa sedan fly iväg.. för bråk vill vi inte se varken på jössa eller i TAK... hahahahaha Pinsamma Mörrums supportrar som står utanför entrén och skriker ”pissa på KHK". Stenhårda killar som springer så fort som snuten uppmärksammar er. Herregud lite stake får ni väl ändå ha....... Fy fan vad got det var att KHK slog er ikväll. Mörrum hängde med så länge som domaren var på er sida. När han tröttande på att ta KHK utvisningar så var ridå ner.
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 13, 2009 23:44:53 GMT 1
Varken Yetman eller Mario i protokoll i kväll.. Men vad gör de när vi har spelguden Brasar på topp? Känns som hela laget känner sig hotade av sin plats o höjjer sig ett par enorma steg! KHK I MITT HJÄRTA Jo, Altmann fick ett ass!
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 13, 2009 23:55:54 GMT 1
Riktigt pinsamma Mörrumssupportrar denna kväll! Fy fan vad dåligt! Moget att kasta sten på bilar som körde från hallen ! VÄX UPP SNORUNGAR!
|
|