|
Post by Professorn on Jan 29, 2007 14:08:54 GMT 1
Tycker att klubben bör vara snabbare med uppdateringar och nyheter rörande klubbens verksamheter.
Detta grundar sig på att de lokala medierna (BLT & Sydöstran) hinner pressentera nyheter och rykten fortare än hemsidan. När jag tittar runt på andra lags officiella hemsidor så har dessa en större noggranhet när det gäller skadeläget, rykten om spelarövergångar, dementier och annat smått och gott om verksamheterna. Detta i sin tur medför att klubben ser proffsigare ut och att mindre lösaktiga rykten och osanningar skulle förekomma på detta forumet (som jag tycker är ett mckt bra forum ändå).
Finns det någon presschef, imformationsansvarig i klubben? Eller är det Tobbe som fått denna uppgift oxå?
Vi är på god väg men vi har långt till allsvenskan!!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 29, 2007 15:24:49 GMT 1
Tycker att klubben bör vara snabbare med uppdateringar och nyheter rörande klubbens verksamheter. Detta grundar sig på att de lokala medierna (BLT & Sydöstran) hinner pressentera nyheter och rykten fortare än hemsidan. När jag tittar runt på andra lags officiella hemsidor så har dessa en större noggranhet när det gäller skadeläget, rykten om spelarövergångar, dementier och annat smått och gott om verksamheterna. Detta i sin tur medför att klubben ser proffsigare ut och att mindre lösaktiga rykten och osanningar skulle förekomma på detta forumet (som jag tycker är ett mckt bra forum ändå). Finns det någon presschef, imformationsansvarig i klubben? Eller är det Tobbe som fått denna uppgift oxå? Vi är på god väg men vi har långt till allsvenskan!!! Presschef ? Låter som du jämför med elitserielag med 15 anställda Så klubben ska kommentera rykten i gästböcker på sin officiella hemsida ?
|
|
|
Post by Jason on Jan 29, 2007 15:35:30 GMT 1
Nu är väl inte detta ett rykte? Annars hade väl inte Örebro skrivit det på deras egna sida?
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 29, 2007 15:55:15 GMT 1
Nu är väl inte detta ett rykte? Annars hade väl inte Örebro skrivit det på deras egna sida? "rykten om spelarövergångar, dementier" Bara svarade på charleys inlägg rent allmänt. Tycker det känns orimligt att KHK på sin officiella hemsida ska kommentera vad som skrivs i diverse gästböcker.
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 29, 2007 16:53:43 GMT 1
För det första är ju KHKs hemsida i det omodernaste stadiet. Sedan behöver de verkligen bli snabbare på nyheter. Ge bort adminrättighetarna till någon av forumskribenterna här inne som tillbringar mycket av sin fritid/jobbtid framför datorn.
Känns rätt amatörmässigt med vår nuvarande hemsida. Folk runt hela Sverige har börjat höra rykten om KHK, och då är det ganska tråkigt att det första dom får möta när de googlar upp KHK är en hemsida direktimporterad från 90-talet.
|
|
|
Post by crosschecking on Jan 29, 2007 18:44:19 GMT 1
Kan bara hålla med.. så plottrig med massa skräp.. Håller inte på långa vägar samma klass som laget.
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 29, 2007 20:21:27 GMT 1
Man kan ju börja med att skapa en hemsida som stöds av Firefox. Ser ut som ett pussel varje gång jag besöker sidan.
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 29, 2007 20:43:07 GMT 1
Man kan ju börja med att skapa en hemsida som stöds av Firefox. Ser ut som ett pussel varje gång jag besöker sidan. Kan bara hålla med. Finns det någon som fortfarande använder Internet Explorer?
|
|
|
Post by Iceman on Jan 29, 2007 21:01:16 GMT 1
Man kan ju börja med att skapa en hemsida som stöds av Firefox. Ser ut som ett pussel varje gång jag besöker sidan. Instämmer
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 30, 2007 11:33:38 GMT 1
Man kan ju börja med att skapa en hemsida som stöds av Firefox. Ser ut som ett pussel varje gång jag besöker sidan. Kan bara hålla med. Finns det någon som fortfarande använder Internet Explorer? Troligen 100 gånger fler än som använder Firefox
|
|
|
Post by burt on Jan 30, 2007 11:36:08 GMT 1
Ja den ser lite konstig ut i firefox...
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 30, 2007 12:14:52 GMT 1
Kan bara hålla med. Finns det någon som fortfarande använder Internet Explorer? Troligen 100 gånger fler än som använder Firefox Det betvivlar jag. Det är ju som att fortfarande spela NHL 97 på Playstation 1, när man snart kan spela på P3:an.
|
|
|
Post by malte on Jan 30, 2007 12:31:38 GMT 1
Kör med nintendo 8 bitars. Går det bra? ;D
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 30, 2007 12:49:01 GMT 1
Kör med nintendo 8 bitars. Går det bra? ;D Nopp! Det tillhör kultur så du får prata med Callhan om detta!
|
|
|
Post by Peter on Jan 30, 2007 21:18:41 GMT 1
Håller med om hemsidan, den är riktigt pinsam nu när det börjar bli riktig hype runt laget, och då måste man se till att första intrycket känns seriöst. Det finns många bra CMS-lösningar om man vill skapa en seriös site som dessutom opensource tex. joomla!. Varför uppfinna hjulet igen när det finns bra färdiga produkter? Sitta och pula med html eller köra med frontpage känns ganska förlegat och luktar datortek.
|
|