|
Post by jompa on Nov 29, 2009 19:11:12 GMT 1
Man kan se det realistiskt också, vi är väl inte bättre, tabellen ljuger inte, sen om det beror på spelarna, tränaren eller sportchefen är ju skitsamma, det enda man kan säga i såfall är att styrelsen fegar ur och inte vågar ta otrevliga beslut.
|
|
saxman
Nybörjare
Allsvenskan n?sta
|
Post by saxman on Nov 29, 2009 19:12:07 GMT 1
Nu får det fan snart vara nog, vi spelar ju skitdåligt mot alla bottenlag, mao vi har inget eget spel, ingen spelide, när ska vi få lite valuta, vi i Karlskrona, ca 3000 personer som varje vecka följer detta lag får bara hån ifrån ledning mm. Jag är så förbannat trött på alla ursäkter. Det finns nog ingen i Karlskrona som inte accepterar att vi förlorar, men alla som ser på denna hockey inser ju att det är något som är riktigt på tok.
Fundersam på vad detta ska sluta....
|
|
|
Post by yngwie on Nov 29, 2009 19:14:30 GMT 1
Köpt sesongskort, Köper 50/50 lotter, Köper kaffe,korv och annat och lägger massa pengar på bortamatcher och nu har dom mage att suga ut mer pengar genom ett support sms. Jag tror jag drömmer!!!! Betala, betala och betala... Tror dom att folk är dumma i huvudet? Visa då för fan att ni är värda dom pengar folk lägger på detta och bete er proffisionelt i alla matcher. Tror föreningen att dom kan suga ut pengar av folk för att inte få något tillbaka? Skandalmatch ikväll och titta tillbaka på ökenstämningen på matchen i fredags. Folk börjar nog tröttna.. Nej, ge oss något tillbaka som tex att kunna köra över dom sämre lagen som ALLA dom andra topplagen lagen fixar men inte vi. Går mycket bättre mot dom bättre lagen då vi inte förväntas styra spelet= MN Har gjort sitt här!! Han behöver ersättas omedelbart men det förblir nog bara en dröm, tyvärr.. Märkligt med dom här söndagsmatcherna. Du kanske har rätt när du nämnde dunken.. Vad vet jag..
|
|
|
Post by Jason on Nov 29, 2009 19:16:43 GMT 1
En tabell på KHK.se Uppdateras med automatik från everysport.com...
|
|
|
Post by benderman on Nov 29, 2009 19:21:05 GMT 1
Utan en regäl forwardsförstärkning har ingen chans till topplacering i allettan. Jag tror i o f sig att det kommer förstärkning vid jul. Dags då....... Vad händer om vi missar allettan, tänker Tobbe ordna förstärkning..och i så fall varför?
|
|
|
Post by Jason on Nov 29, 2009 19:22:44 GMT 1
Nu vet jag inte hur Everysport.com resonerar... Pantern ska ha 41 poäng och inte 42 som det står nu...
|
|
|
Post by Bart on Nov 29, 2009 20:05:43 GMT 1
Finns bara ett ord. SVAGT.
|
|
|
Post by wolger on Nov 29, 2009 20:07:53 GMT 1
Mycket besviken!!
|
|
|
Post by annaaa on Nov 29, 2009 20:22:13 GMT 1
jag måste bara påpeka hur skrattretande det är att läsa erat forum. vid vinst så är alla glada och nöjda, khk är bäst å bla bla ... men vid förlust så ska alla spelare bytas ut, tunn trupp, för mycket skador, tränaren och co. suger ... ni är ärligt talat sveriges STÖRSTA medgångssupportrar. ni är värre än mörrum! KHK har aldrig vunnit på full tid i Halmstad, så är det och förhoppningsvis förblir det så! KHK spelade inte dåligt idag, men Hammers var bättre, spelade smartare och rakare på mål. men visst, 44 skott och 1 mål är lite klent, men var nöjda över er plats i tabellen och stötta laget. Jag satt precis ovanför supportrarna som hade kommit hit till Halmstad, och när vi vann så skrek dom till spelare och ledare att dom skulle avgå. så jävla patetiskt!!!!
|
|
|
Post by lawless on Nov 29, 2009 20:33:34 GMT 1
jag måste bara påpeka hur skrattretande det är att läsa erat forum. vid vinst så är alla glada och nöjda, khk är bäst å bla bla ... men vid förlust så ska alla spelare bytas ut, tunn trupp, för mycket skador, tränaren och co. suger ... ni är ärligt talat sveriges STÖRSTA medgångssupportrar. ni är värre än mörrum! KHK har aldrig vunnit på full tid i Halmstad, så är det och förhoppningsvis förblir det så! KHK spelade inte dåligt idag, men Hammers var bättre, spelade smartare och rakare på mål. men visst, 44 skott och 1 mål är lite klent, men var nöjda över er plats i tabellen och stötta laget. Jag satt precis ovanför supportrarna som hade kommit hit till Halmstad, och när vi vann så skrek dom till spelare och ledare att dom skulle avgå. så jävla patetiskt!!!! Va? Tar gärna både en o två förluster mot bra lag. O du kan väl inte påstå att Halmstad va bra idag.. Halmstad va riktigt riktigt dåliga och KHK va ännu sämre...
|
|
|
Post by chriande on Nov 29, 2009 20:33:46 GMT 1
Det hjälper inte att häng ut enskilda spelare, laget räcker helt enkelt inte till. Efter 22 Omg så har man bara lyckats att prestera en bra hockey i ett fåtal matcher. När Fahlqvist fick sin skada borde man agerat snabbt med en lika god ersättare, det kanske handlar om ca 20 mål som inte har kommit därför att Fahkqvist inte kunnat spela.
|
|
|
Post by HF on Nov 29, 2009 20:38:29 GMT 1
jag måste bara påpeka hur skrattretande det är att läsa erat forum. vid vinst så är alla glada och nöjda, khk är bäst å bla bla ... men vid förlust så ska alla spelare bytas ut, tunn trupp, för mycket skador, tränaren och co. suger ... ni är ärligt talat sveriges STÖRSTA medgångssupportrar. ni är värre än mörrum! KHK har aldrig vunnit på full tid i Halmstad, så är det och förhoppningsvis förblir det så! KHK spelade inte dåligt idag, men Hammers var bättre, spelade smartare och rakare på mål. men visst, 44 skott och 1 mål är lite klent, men var nöjda över er plats i tabellen och stötta laget. Jag satt precis ovanför supportrarna som hade kommit hit till Halmstad, och när vi vann så skrek dom till spelare och ledare att dom skulle avgå. så jävla patetiskt!!!! Jo vi har vunnit vid full tid. Klart som fan man är glad vid vinst.
|
|
|
Post by ringcar on Nov 29, 2009 20:46:00 GMT 1
Kul läsning förresten på sydöstran efter matchen mot Gislaved..
"Karlskrona är ett mycket lättläst lag, säger GSK-tränaren Svein-Ove Nermo."
Jag har verken spelat ishockey eller varit tränare för ett ishockeylag, detta har jag sagt i 3 säsonger, det roliga är att Micke N skulle revolutionera årets upplaga av KHK med offensiv hockey, skrattretande..
|
|
|
Post by annaaa on Nov 29, 2009 21:08:18 GMT 1
jag måste bara påpeka hur skrattretande det är att läsa erat forum. vid vinst så är alla glada och nöjda, khk är bäst å bla bla ... men vid förlust så ska alla spelare bytas ut, tunn trupp, för mycket skador, tränaren och co. suger ... ni är ärligt talat sveriges STÖRSTA medgångssupportrar. ni är värre än mörrum! KHK har aldrig vunnit på full tid i Halmstad, så är det och förhoppningsvis förblir det så! KHK spelade inte dåligt idag, men Hammers var bättre, spelade smartare och rakare på mål. men visst, 44 skott och 1 mål är lite klent, men var nöjda över er plats i tabellen och stötta laget. Jag satt precis ovanför supportrarna som hade kommit hit till Halmstad, och när vi vann så skrek dom till spelare och ledare att dom skulle avgå. så jävla patetiskt!!!! Jo vi har vunnit vid full tid. Klart som fan man är glad vid vinst. när vann ni i halmstad efter full tid? syftar du på PO den säsongen ni gick upp i ettan så gjorde ni 3e målet i förlängning.
|
|
|
Post by HF on Nov 29, 2009 21:12:39 GMT 1
Jo vi har vunnit vid full tid. Klart som fan man är glad vid vinst. när vann ni i halmstad efter full tid? syftar du på PO den säsongen ni gick upp i ettan så gjorde ni 3e målet i förlängning. Nej, förkvalet spelades utan förlängningar. Andre Jönsson gjorde målet 15 minuter in i tredje. Men det är inget att tjabba om, var ju några år sedan. Halmstad har gjort en ok höst och kommer antagligen bli riktigt farliga efter jul. Angående medgångspublik, ni var ju en bra bit över tusen pers innan på era matcher, men ett par förluster så är ni nere på under 500.....
|
|