|
Post by hockeyfarsan on Dec 9, 2009 23:08:41 GMT 1
Förstår inte att Skoog får så mycket tid. Stor o stark, ja. Men få passningar sitter rätt. Och någon vidare fart är det inte. Nej, han är alldeles för bekväm. Nöjd med betalt i tre år samtidigt som han startar eget? Vi plockade två av Blekinges bästa spelare. Känns inte som att vi fått ut ett skit av det. Tycker ändå att Belin har levererat en hel del, kanske inte så mycket som förväntat. Han är ett av KHK´s bästa nyförvärv denna säsong. Hoppas att han blir kvar även nästa säsong. Belin var underbar ikväll, som han jagade, stressade och slet.
|
|
|
Post by stolpeut on Dec 9, 2009 23:09:30 GMT 1
Allt är inte över än....3p mot IKP ock OIk tar Nybro i sista så är allt ok.......om vi inte tappar poäng mot Kungälv vill säga...skulle bara fattas.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 9, 2009 23:11:09 GMT 1
Vad håller ni på med, köra å gömma sig bak egen målbur innan ni startar era anfall(varenda gång) ganska komiskt att se faktiskt. Vi var absolut inte bra idag men vann gjorde vi ändå säger mer om er än oss. Det är väl bare en som måste vara en gång bakom egen bur varje gång han har pucken; Simon Skoog! Vi var vansinniga, där vi satt...lägga halva PP bakom egen bur!
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
Det jag inte vet om hockey , det vet n?gon annan
|
Post by Frölunda on Dec 9, 2009 23:11:09 GMT 1
Vad skönt att vi alla får säga vad vi tycker. Själv tycker jag faktiskt att det var en underhållande och bra match. KHK bjöd verkligen till ikväll (ja, ett par "bjudningar" också). I första hade TAIF lika mycket flyt som KHK hade oflyt. 2-0 hade varit mer rättvist i mina ögon. Resten av matchen vann vi ju faktiskt Ingen skugga över viljan eller den offensiva delen av spelet. Och det är klart, med 0-3 i baken så blir ju defensiven lätt lidande. TAIF: Oftast kliniska i sina avslut när de får lägen. Nej, en bra och rolig match även om inte resultatet var det önskade. Håller med om att det var en underhållande och bra match. Tycker nog att laget gör en okej insats, trots allt så mötte vi ett TAIF som är utan tvivel seriens bästa lag. F-n vad kul det ska bli att möta goisarna ännu en runda, ;D
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Dec 9, 2009 23:14:33 GMT 1
Allt är inte över än....3p mot IKP ock OIk tar Nybro i sista så är allt ok.......om vi inte tappar poäng mot Kungälv vill säga...skulle bara fattas. Nybro verkar inte vara ur sin svacka än (2-0-seger över Kungälv ikväll), och OIK verkar OK trots sin skadesituation, slog Pantern med 3-2 ikväll). Oddsen på ditt önsketips är hyfsade Då får vi klippa klorna av kissen på söndag då
|
|
|
Post by martin9 on Dec 9, 2009 23:15:37 GMT 1
Man går på olika saker när man bedömer spelare. Vi som ofta ser Matt spela har hela tiden varit väldigt nöjda med vad han presterat. Sen är det ett gäng här som bara kollar i matchprotokollet när bedömning görs, NI måste väl iaf lagt märke till honom idag? :-D Tycker ni verkar hyffsat sansade här kväll trots förlust, själv hade jag varit riktigt förbannad om mitt lag var på väg mot ett praktfiasko.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Dec 9, 2009 23:17:05 GMT 1
Vad håller ni på med, köra å gömma sig bak egen målbur innan ni startar era anfall(varenda gång) ganska komiskt att se faktiskt. Vi var absolut inte bra idag men vann gjorde vi ändå säger mer om er än oss. Det är väl bare en som måste vara en gång bakom egen bur varje gång han har pucken; Simon Skoog! Vi var vansinniga, där vi satt...lägga halva PP bakom egen bur! Nåja, då får väl folk infinna sig i uppspelsvägarna...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 9, 2009 23:17:24 GMT 1
BUUUUURSKYDD!!! Jösses! Såg inte att du var nere o tog kort på Simon!?
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 9, 2009 23:17:44 GMT 1
Man går på olika saker när man bedömer spelare. Vi som ofta ser Matt spela har hela tiden varit väldigt nöjda med vad han presterat. Sen är det ett gäng här som bara kollar i matchprotokollet när bedömning görs, NI måste väl iaf lagt märke till honom idag? :-D Tycker ni verkar hyffsat sansade här kväll trots förlust, själv hade jag varit riktigt förbannad om mitt lag var på väg mot ett praktfiasko. Efter förluster mot Gislaved och Halmstad (x2) är man ganska härdad vid det här laget.
|
|
|
Post by xeal on Dec 9, 2009 23:17:55 GMT 1
Man går på olika saker när man bedömer spelare. Vi som ofta ser Matt spela har hela tiden varit väldigt nöjda med vad han presterat. Sen är det ett gäng här som bara kollar i matchprotokollet när bedömning görs, NI måste väl iaf lagt märke till honom idag? :-D Tycker ni verkar hyffsat sansade här kväll trots förlust, själv hade jag varit riktigt förbannad om mitt lag var på väg mot ett praktfiasko. Ropa inte Hej än. Ni har ju som sagt en viss tradition...
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Dec 9, 2009 23:18:02 GMT 1
Man går på olika saker när man bedömer spelare. Vi som ofta ser Matt spela har hela tiden varit väldigt nöjda med vad han presterat. Sen är det ett gäng här som bara kollar i matchprotokollet när bedömning görs, NI måste väl iaf lagt märke till honom idag? :-D Tycker ni verkar hyffsat sansade här kväll trots förlust, själv hade jag varit riktigt förbannad om mitt lag var på väg mot ett praktfiasko. Praktfiasko???
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Dec 9, 2009 23:18:41 GMT 1
Man går på olika saker när man bedömer spelare. Vi som ofta ser Matt spela har hela tiden varit väldigt nöjda med vad han presterat. Sen är det ett gäng här som bara kollar i matchprotokollet när bedömning görs, NI måste väl iaf lagt märke till honom idag? :-D Tycker ni verkar hyffsat sansade här kväll trots förlust, själv hade jag varit riktigt förbannad om mitt lag var på väg mot ett praktfiasko. Inte så stor mening att skrika ut sin frustation här... Tingsryd har ju varit outstanding hela serien, så förlusten kom ju inte som en direkt överraskning, men man hoppades ju
|
|
|
Post by KHKiAllsvenskan on Dec 9, 2009 23:20:09 GMT 1
Man går på olika saker när man bedömer spelare. Vi som ofta ser Matt spela har hela tiden varit väldigt nöjda med vad han presterat. Sen är det ett gäng här som bara kollar i matchprotokollet när bedömning görs, NI måste väl iaf lagt märke till honom idag? :-D Tycker ni verkar hyffsat sansade här kväll trots förlust, själv hade jag varit riktigt förbannad om mitt lag var på väg mot ett praktfiasko. Vi har vanan inne! Har varit många fiaskon denna säsongen, och då menar jag inte enbart förlorade matcher...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 9, 2009 23:21:11 GMT 1
Man går på olika saker när man bedömer spelare. Vi som ofta ser Matt spela har hela tiden varit väldigt nöjda med vad han presterat. Sen är det ett gäng här som bara kollar i matchprotokollet när bedömning görs, NI måste väl iaf lagt märke till honom idag? :-D Tycker ni verkar hyffsat sansade här kväll trots förlust, själv hade jag varit riktigt förbannad om mitt lag var på väg mot ett praktfiasko. Välkommen till TAK nästa år.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 9, 2009 23:21:59 GMT 1
BUUUUURSKYDD!!! Jösses! Såg inte att du var nere o tog kort på Simon!? Han slänger inte iväg puckarna, som vissa andra gör.. en av dom fick visst en eller två assist på Taifs mål, lika många fick en annan..
|
|