|
Post by sheriff on Jan 14, 2010 12:48:12 GMT 1
Här är serieledarna från . . . . . . . . ? Frostmofjället?
|
|
|
Post by Mr Hockey on Jan 14, 2010 13:05:51 GMT 1
Här är serieledarna från . . . . . . . . ? .......Platsen som Gud glömde?
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Jan 14, 2010 13:31:10 GMT 1
haha ja, sjukt tyst det blev från dig topper (back to front) Du och tillan har varit rätt tysta innan med va? Hade ni inte vunnit igår så hade ni garanterat varit tysta fortfarande...
|
|
|
Post by mikebike on Jan 14, 2010 16:45:13 GMT 1
haha ja, sjukt tyst det blev från dig topper (back to front) Du och tillan har varit rätt tysta innan med va? Hade ni inte vunnit igår så hade ni garanterat varit tysta fortfarande... Och ödmjukheten.... Som det talas om från vissa håll
|
|
|
Post by HF on Jan 14, 2010 20:21:50 GMT 1
Kom på mig själv att skrika neeeej när Pantern vände! Ja det var synd att OIK inte kunde hålla undan. Hade varit bra med en vinst till. Får nu hoppas att de tvålar till Hästen i nästa omgång.
|
|
|
Post by martin9 on Jan 15, 2010 15:57:40 GMT 1
Pinsamt när vuxna människor som BTF och GOE tycker det är viktigare att TAIF torskar än att KHK vinner. BTFs undertext är förresten riktigt skoj!!! =)
|
|
|
Post by HF on Jan 15, 2010 18:24:18 GMT 1
Pinsamt när vuxna människor som BTF och GOE tycker det är viktigare att TAIF torskar än att KHK vinner. BTFs undertext är förresten riktigt skoj!!! =) Vi som vet vilka det är blir inte förvånade om man säger så.
|
|
fettan
Ungdomslirare
|
Post by fettan on Jan 16, 2010 1:44:51 GMT 1
Jag skiter i om Tingsryd går upp i allsvenskan, bara inte KHK vinner mot Kristianstad på söndag.
Ungefär så hade jag sagt om jag vore lika dumt funtad som Topper. Nu ser man ungefär hur klyftig du är Back to front (topper) ..
|
|
|
Post by jipe on Jan 16, 2010 11:14:04 GMT 1
Jag följde själv matchen på Everysport o Toppers kommentarer var inte värre än de vanliga som Tajfare skriver på KHKs Everysportsida. Det hurras i Dackehallen o på Taifs sidor (och Holgers blogg) så fort KHK förlorar. Det älskas att hata KHK uppe i Smurfskogarna o smurfarna vill gärna dela med sig i bloggar o dylikt trots att OIK är ett större hot i år mot Taifs önskedröm om Allsvenskan än vad KHK är.
Martin Magnusson Taifs andra hovbloggare efter Holger måste man ju bara beundra. Han lägger energi på att kopiera o klistra in vad Topper skrivit i en chat som om det vore en jättenyhet att folk provocerar varandra i chattar. Att han aldrig följt KHK på Everysport o där sett samma saker i motsatt riktning förutsätter jag. Annars hade du väl tagit till piskan mot Eken, Smurfen o fan vad de heter Martin? (Just det du läser ju inte här inne)
Personligen tycker jag det hade varit kul om det gått bra för Tingsryd (som lag o by) men supportrarna som följer laget kan jag inte önska detsamma. Var jag än varit o läst på nätet hittar man inte många Tajfare som önskar laget KHK lycka till. Sen att man själva uppe i byn vill sätta sig på en pidestal o tro att man är en stor faktor i svensk hockey gör nog sitt till. Skulle tro att detta är en stor anledning till att många KHKare gillar att retas med smurfarna o skriva sånt som att Tajf är guds gåva till hockeyn o liknande.
|
|
|
Post by jipe on Jan 16, 2010 11:25:03 GMT 1
BTW- hade skrivit ungefär samma sak i kommentarsfältet till Martin M's blogg men då var det låst. Konstigt? Samma dag o allt.
|
|
|
Post by Back to Front on Jan 17, 2010 12:14:55 GMT 1
Jag följde själv matchen på Everysport o Toppers kommentarer var inte värre än de vanliga som Tajfare skriver på KHKs Everysportsida. Det hurras i Dackehallen o på Taifs sidor (och Holgers blogg) så fort KHK förlorar. Det älskas att hata KHK uppe i Smurfskogarna o smurfarna vill gärna dela med sig i bloggar o dylikt trots att OIK är ett större hot i år mot Taifs önskedröm om Allsvenskan än vad KHK är. Martin Magnusson Taifs andra hovbloggare efter Holger måste man ju bara beundra. Han lägger energi på att kopiera o klistra in vad Topper skrivit i en chat som om det vore en jättenyhet att folk provocerar varandra i chattar. Att han aldrig följt KHK på Everysport o där sett samma saker i motsatt riktning förutsätter jag. Annars hade du väl tagit till piskan mot Eken, Smurfen o fan vad de heter Martin? (Just det du läser ju inte här inne) Personligen tycker jag det hade varit kul om det gått bra för Tingsryd (som lag o by) men supportrarna som följer laget kan jag inte önska detsamma. Var jag än varit o läst på nätet hittar man inte många Tajfare som önskar laget KHK lycka till. Sen att man själva uppe i byn vill sätta sig på en pidestal o tro att man är en stor faktor i svensk hockey gör nog sitt till. Skulle tro att detta är en stor anledning till att många KHKare gillar att retas med smurfarna o skriva sånt som att Tajf är guds gåva till hockeyn o liknande. Ja, man kan ju välja vad man vill..Intressant att se att man svarar på sina egna frågor..Låter ju som man sitter inlåst på 10:an..... Tragiskt dock att vissa köper hans patetiska och patiska påhopp...Påhoppen var av de grövre arten,klarst de försvann i censurfiltret på hans blogg... Att man inte sen få tycka "gott mos" med ett Skövde mål kan ju tyckas en aning konstigt..Men sektbetendet är klart tydligt..Men det märkliga är att de mest aggresiva ****:arna är ICKE smålänningar utan Blekingebor.....
|
|
|
Post by Mr Hockey on Jan 18, 2010 8:34:02 GMT 1
Jag följde själv matchen på Everysport o Toppers kommentarer var inte värre än de vanliga som Tajfare skriver på KHKs Everysportsida. Det hurras i Dackehallen o på Taifs sidor (och Holgers blogg) så fort KHK förlorar. Det älskas att hata KHK uppe i Smurfskogarna o smurfarna vill gärna dela med sig i bloggar o dylikt trots att OIK är ett större hot i år mot Taifs önskedröm om Allsvenskan än vad KHK är. Martin Magnusson Taifs andra hovbloggare efter Holger måste man ju bara beundra. Han lägger energi på att kopiera o klistra in vad Topper skrivit i en chat som om det vore en jättenyhet att folk provocerar varandra i chattar. Att han aldrig följt KHK på Everysport o där sett samma saker i motsatt riktning förutsätter jag. Annars hade du väl tagit till piskan mot Eken, Smurfen o fan vad de heter Martin? (Just det du läser ju inte här inne) Personligen tycker jag det hade varit kul om det gått bra för Tingsryd (som lag o by) men supportrarna som följer laget kan jag inte önska detsamma. Var jag än varit o läst på nätet hittar man inte många Tajfare som önskar laget KHK lycka till. Sen att man själva uppe i byn vill sätta sig på en pidestal o tro att man är en stor faktor i svensk hockey gör nog sitt till. Skulle tro att detta är en stor anledning till att många KHKare gillar att retas med smurfarna o skriva sånt som att Tajf är guds gåva till hockeyn o liknande. Dagens sanning...................
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Jan 24, 2010 18:38:57 GMT 1
Är smekmånaden över för Olofström?? Håller Tengsry hela vägen??
|
|
|
Post by Zäta on Jan 25, 2010 12:03:43 GMT 1
ja och ja tror jag.
|
|
|
Post by martin9 on Jan 27, 2010 11:55:44 GMT 1
Får OIK fart på Hurtubise igen så har man en bra chans att ta sig till playoff. Mot TAIF var man riktigt bra förutom i avslutningssituationerna.
TAIF kan gå hela vägen, tycker man har tillräckligt bra lag för det. Men då gäller det att man har ett jäkla flyt och hittar tillbaks till sitt vägvinnande spel man hade innan jul, för nu i allettan har man inte alls spelat lika bra. Men som sagt, att gå hela vägen är inte lätt, säsongen kan lika gärna ta slut redan i playoff el tidigare än så.
|
|