|
Post by Jacob Lokatt on Jan 20, 2010 22:58:57 GMT 1
Jag är iaf från öst, vet inte vart medgångaren kommer ifrån ;D
|
|
|
Post by husnasarn on Jan 20, 2010 22:59:44 GMT 1
Jag är iaf från öst, vet inte vart medgångaren kommer ifrån ;D Jobbigt det där med quote
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 20, 2010 23:19:40 GMT 1
Seger för KHK !
Rättvist ?
- knappast.
Domaren, vilket skämt. ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 21, 2010 0:52:02 GMT 1
Kan hockey bli bättre än så här? Mörrum visade upp ett tempo och vilja, som jag knappast sett innan! De var för tusan mycket bättre än Kristianstad senast! Vi gjorde en riktigt bra match, ändå höll vi på att få smörj! Vilken PP effektivitet de hade! Alla målen! Eller var vi bara som vanligt kass i BP? Notering: Mörrum har fått tag i ännu en målvakt som inte har koll på en puck! Och allt studsade som på ett plank.. Massor med plus till samtliga, med extra till Sibbe, Jimmie, Belin (retfull nonstop), Otto och alla backarna! Skoog visade t o m lite klass i åkningen! Även Oskar gjorde väl i stort vad han kunde...såg väl inte ett skit på det lösa långskottet?
|
|
|
Post by time on Jan 21, 2010 7:18:53 GMT 1
En reflektion
KHK gjorde alla sina mål under andra halvan av perioderna. verkade som de inte riktigt hade orken för tempot.
Men spelar Mörrum så här i forts så lär de knappast åka ned i tvåan.
|
|
|
Post by HF on Jan 21, 2010 8:16:28 GMT 1
Kan hockey bli bättre än så här? Mörrum visade upp ett tempo och vilja, som jag knappast sett innan! De var för tusan mycket bättre än Kristianstad senast! Vi gjorde en riktigt bra match, ändå höll vi på att få smörj! Vilken PP effektivitet de hade! Alla målen! Eller var vi bara som vanligt kass i BP? Notering: Mörrum har fått tag i ännu en målvakt som inte har koll på en puck! Och allt studsade som på ett plank.. Massor med plus till samtliga, med extra till Sibbe, Jimmie, Belin (retfull nonstop), Otto och alla backarna! Skoog visade t o m lite klass i åkningen! Även Oskar gjorde väl i stort vad han kunde...såg väl inte ett skit på det lösa långskottet? Läste detta för 20 minuter sedan men slog i backen och vaknade till först nu.
|
|
|
Post by HF on Jan 21, 2010 8:18:46 GMT 1
Derbyn ska ju vara lite jämna, tycker till och med Mörrum var bättre större delen av matchen. Rätt rolig match att kolla på. Finns lite synpunkter dock, varför backa vi hem när vi kvitterat? När vi öste på full fart framåt så slog Goisets backar bort pucken gång på gång. Ska bli intressant att se om Sibbe blir bänkad på söndag när övriga är friska? Sibbe var riktigt duktig idag och vann puck varje gång han var i anfallszon, Wahlan kämpar och sliter som ett djur, reser sig upp direkt efter en tackling, det är inställning! Kommentarer om Jimma är överflödiga, han går in och avgör "halvskadad", en riktig injektion i laget! Skriver under på allt du säger.. Jimmie Svensson.. vilken kille.. livstids kontrakt på den killen.. han är värt varenda öre.. Du menar Jimmie som du skulle pissa på för ungefär ett år sedan? Jimmie som du ville ge sparken?
|
|
|
Post by Rocket on Jan 21, 2010 9:38:23 GMT 1
Skriver under på allt du säger.. Jimmie Svensson.. vilken kille.. livstids kontrakt på den killen.. han är värt varenda öre.. Du menar Jimmie som du skulle pissa på för ungefär ett år sedan? Jimmie som du ville ge sparken? Han kallar sig väl inte medgångssupportern för inte ;D ;D ;D
|
|
|
Post by husnasarn on Jan 21, 2010 9:49:35 GMT 1
Kan hockey bli bättre än så här? Mörrum visade upp ett tempo och vilja, som jag knappast sett innan! De var för tusan mycket bättre än Kristianstad senast! Vi gjorde en riktigt bra match, ändå höll vi på att få smörj! Vilken PP effektivitet de hade! Alla målen! Eller var vi bara som vanligt kass i BP? Notering: Mörrum har fått tag i ännu en målvakt som inte har koll på en puck! Och allt studsade som på ett plank.. Massor med plus till samtliga, med extra till Sibbe, Jimmie, Belin (retfull nonstop), Otto och alla backarna! Skoog visade t o m lite klass i åkningen! Även Oskar gjorde väl i stort vad han kunde...såg väl inte ett skit på det lösa långskottet? ;D ;D ;D ;D ;D Vilken match detta måste varit. Skit också att jag inte åkte ner till Mörrum.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 21, 2010 10:14:02 GMT 1
Mööööööööööööööööööörrum åker ut i åååååååår möööööööööööööööörrum åker ut i ÅR MÖRRUM ÅKER UT I ÅR HEJ HEJ HEJ!!!!!!!!! Ärkesvinen ifrån ÖST kanske äntligen har lärt sig att man inte ska pissa i motvind. Hoppas dock att Mörrum gör en bra fortsättning så att VI får den äran att spela ner Mörrum till kvalserien. Ärkesvinen från öst ? Det är ju vi det ;D Hoppsan blev lite fel navigationssystemet var inte på topp när man skrev det där..
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 21, 2010 10:17:53 GMT 1
Skriver under på allt du säger.. Jimmie Svensson.. vilken kille.. livstids kontrakt på den killen.. han är värt varenda öre.. Du menar Jimmie som du skulle pissa på för ungefär ett år sedan? Jimmie som du ville ge sparken? Skulle jag det? Att han fick hjärnsläpp och snärtade till en.. vad det nu var för någon och att han efter matchen iallafall skulle få en rejäl utskällning för det var nog det dummaste jag har sett. Särskilt när laget ligger under och försöker få in en kvittering. De vet inte jag om det räknas som att ge sparken. Någon annan jag vill ge sparken är MR Indian som höll på att passa upp pucken rakt i famnen på mig.. och jag var på ståplats.
|
|
|
Post by HF on Jan 21, 2010 11:03:03 GMT 1
Du menar Jimmie som du skulle pissa på för ungefär ett år sedan? Jimmie som du ville ge sparken? Skulle jag det? Att han fick hjärnsläpp och snärtade till en.. vad det nu var för någon och att han efter matchen iallafall skulle få en rejäl utskällning för det var nog det dummaste jag har sett. Särskilt när laget ligger under och försöker få in en kvittering. De vet inte jag om det räknas som att ge sparken. Någon annan jag vill ge sparken är MR Indian som höll på att passa upp pucken rakt i famnen på mig.. och jag var på ståplats. Mitt på "klubban"?
|
|
|
Post by kex on Jan 21, 2010 11:31:07 GMT 1
Riktigt bra match av Jonas Karlsson.. varför får han inte lira annars? Bästa back som vanligt... Förövrigt..
Vilken KUNG JIMMIE ÄR !!!!
Belin och Sibbe ska även ha plus för sitt jävulska slit de gör !
|
|
|
Post by Prez on Jan 21, 2010 13:39:51 GMT 1
Skönt att se laget slita och komma in med inställning både mot laxarna och kik. Jonas Karlsson borde kanske få mer speltid, tycker han är minst lika bra som ett par av dem andra backarna. Sibbe SKA ha mer speltid, en ung egen talang som spelar uppoffrande med attityd, han kanske tröttnar och letar upp en annan klubb annars.
Jimmie kommer till jobbet halvskadad men kör skiten ur sig....Respekt!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 21, 2010 13:40:57 GMT 1
"Bästa back som vanligt..."
Något överdrivet...
|
|