|
Post by korpen on Jan 25, 2010 1:04:02 GMT 1
Ni som stod och gjorde er lustiga över killen som flög in i sargen med huvudet, skrattandes "haha han dör, hööhhaha han dör han dör". Jag var verkligen sekunder från att spöa skiten ur dig på läktaren idag. Fy fan vad osmakligt att bete sig sådär. Eller är det roligt om någon dör eller får sitta i rullstol i resten av sitt liv pga en skada? Det kunde varit du eller en anhörig till dig själv, då hade du nog inte uppskattat om någon stod och glappade med käften som du gjorde. Om matchen?? Tja, Kungälv hade väl inte ett enda vettigt avslut på hela matchen. En ganska sövande tillställning. Fint att Tony verkligen fick chansen i mål. Två otagbara, sen ut på bänken. Tur att man inte är målvakt i Kungälv. Om någon sa de orden hade jag mer än gärna sett dig spöa skiten ur dem... hade gärna hjälpt till... Jag hade hängt på det också. Skämmigt att han inte kunde bete sig som folk. Hoppas inte någon från Kungälv uppfattade den jäveln då skulle jag skämmas ännu mer
|
|
|
Post by Prez on Jan 25, 2010 9:20:04 GMT 1
Sirbäck två mål, nu kan han väl ändå inte bli bänkad mer? Nu har han visat att han kan vara lika bra från start som vid inhopp. Räcker det?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 25, 2010 9:37:57 GMT 1
Något jag tog notis vid igår, var att man inte tog burskydd vid uppspelen. Tillfällighet eller inte?
Tycker att KHK spelade en fartfull och rolig hockey som jag inte mycket utav tidigare denna säsongen.
|
|
|
Post by sheriff on Jan 25, 2010 10:50:02 GMT 1
Det var en rolig match match att titta på, fram till olyckan. Kan man bara höja sig en nivå i passningsspelet (på bladet) och lite andra småsaker så kan vi t.o.m gå långt i ett ev. kval. Yetman har det svårt med sina kedjevänner. Sära på Fahla och Brasar tack. Brasse har spelat 0-0 i spel 5 mot 5 efter Jul!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 25, 2010 13:38:04 GMT 1
Eh..du satt ju och sa att spelet var dåligt!? Och jag käftade emot... Klart underhållande och man kämpar för tredje matchen i rad!!! Instämmer dock med föregående talare, vad gjoder Yetman för fel med Fahla, eftersom han inte fick spela mer med honom, utan direkt igen skulle förpassas till "frysboxen"...dvs nollorna (tror de har EN poäng tillsammans på fem omgångar!?). Stackars sate....
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 25, 2010 15:08:17 GMT 1
Fler än jag som började att applådera redan vid när Yetman smäckte iväg passen till Jocke? Trodde pucken skulle flyga upp som en projektil i nättaket.. men icke sa nicke, det börjades att dribbla med pucken knappt en meter framför målvakten.. Nej, Yetman, Fahla och Henning spelade hur bra somhelst tillsammans, varför splitrades dessa?
|
|
|
Post by callemannen on Jan 25, 2010 15:14:25 GMT 1
Om någon sa de orden hade jag mer än gärna sett dig spöa skiten ur dem... hade gärna hjälpt till... Jag hade hängt på det också. Skämmigt att han inte kunde bete sig som folk. Hoppas inte någon från Kungälv uppfattade den jäveln då skulle jag skämmas ännu mer Var det möjligen någon i det mogna "Ultra"-gänget som gjorde sig lustig?
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Jan 25, 2010 16:36:03 GMT 1
Skönt med tre friska pinnar idag. Kristianstad på pumpen mot GIK ;D GIK känns giftiga, är väl att se som formstarkast i fortsättningsserien med sina fyra raka segrar. Frågan är om inte de blir våra främsta utmanare om playoff-platsen. Nu har de hjälpt oss genom att ta stryk mot oss men spöa alla våra konkurrenter. De får gärna fortsätta hjälpa oss genom att själva ta spö nästa match Tycker däremot att GSK kan kännas giftiga
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Jan 25, 2010 16:37:59 GMT 1
Fler än jag som började att applådera redan vid när Yetman smäckte iväg passen till Jocke? Trodde pucken skulle flyga upp som en projektil i nättaket.. men icke sa nicke, det börjades att dribbla med pucken knappt en meter framför målvakten.. Nej, Yetman, Fahla och Henning spelade hur bra somhelst tillsammans, varför splitrades dessa? Tycker du fortfarande inte att Ringberg borde bänkas? Till förmån av tex Sibbe när Jimma är redo för spel på allvar?
|
|
|
Post by dragkrok on Jan 25, 2010 16:43:30 GMT 1
Sibbe före Ringberg alla dagar i veckan....
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 25, 2010 16:44:28 GMT 1
Fler än jag som började att applådera redan vid när Yetman smäckte iväg passen till Jocke? Trodde pucken skulle flyga upp som en projektil i nättaket.. men icke sa nicke, det börjades att dribbla med pucken knappt en meter framför målvakten.. Nej, Yetman, Fahla och Henning spelade hur bra somhelst tillsammans, varför splitrades dessa? Tycker du fortfarande inte att Ringberg borde bänkas? Till förmån av tex Sibbe när Jimma är redo för spel på allvar? Nej.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Jan 25, 2010 16:46:11 GMT 1
Har påpekat det innan, men man bänkar aldrig en "målskytt" säger en del
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Jan 25, 2010 16:47:36 GMT 1
Tycker du fortfarande inte att Ringberg borde bänkas? Till förmån av tex Sibbe när Jimma är redo för spel på allvar? Nej. Allvarligt? Om andra visar framfötterna och Ringberg fortfarande är iskall, ska han ändå få chansen match efter match?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 25, 2010 16:50:44 GMT 1
Allvarligt? Om andra visar framfötterna och Ringberg fortfarande är iskall, ska han ändå få chansen match efter match? Ett endaste mål kan få honom att vända totalt och till slut sätter han varenda puck. Precis som Jukka Voutilainen i HV. Förra året så var han som Ringberg är nu. Men han fick spela match efter match. Nu går det betydligt bättre, även fast han har varit skadad.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Jan 25, 2010 16:56:07 GMT 1
Han gjorde mål mot mörrum, inte det vackraste men det räknas, sen igår såg man inte tendenser till nån vändning för honom. OBS: Detta är vad JAG tycker. Tycker det är tråkigt om Sibbe inte får spela vidare, han är ju glödhet!!
|
|