|
Post by Gudfadern on Feb 21, 2010 23:54:55 GMT 1
Framgångsvågen verkar vara högre än väntad!!!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 22, 2010 0:06:42 GMT 1
Ganska kaxig och självsäker attityd du har antagit. Redan glömt att förra säsongen var det KHK som var blekinges bästa lag? Risken finns ju att KHK tar tillbaka sin tron nästa säsong som blekinges bästa lag. OIK´s framgångsvåg varar nog inte för alltid.
|
|
|
Post by Gudfadern on Feb 22, 2010 1:10:54 GMT 1
Ganska kaxig och självsäker attityd du har antagit. Redan glömt att förra säsongen var det KHK som var blekinges bästa lag? Risken finns ju att KHK tar tillbaka sin tron nästa säsong som blekinges bästa lag. OIK´s framgångsvåg varar nog inte för alltid. Khk får nog äga ordentligt innan man kan titulera sig det! Det är väl tanken med blekinges stolthet...OIK har varit det sen 95 om jag inte minns fel....
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 22, 2010 1:35:44 GMT 1
Nja, är säker på att även Goiset skulle vilja ha ett ord med i leken. Har för mig att man spelade i allsvenskan säsongerna 00 till 05 i vilken serie spelade KHK & OIK då?
|
|
|
Post by time on Feb 22, 2010 8:33:08 GMT 1
Nja, är säker på att även Goiset skulle vilja ha ett ord med i leken. Har för mig att man spelade i allsvenskan säsongerna 00 till 05 i vilken serie spelade KHK & OIK då? Jag trodde vi skulle ta över redan denna säsong (och den är ju inte slut än) Men gör vi det inte kommande säsong så blir jag fundersam
|
|
|
Post by scarpino on Feb 22, 2010 19:05:49 GMT 1
Jag tycker vi ska räkna mest framgång under kortast tid! Låter inte det rättvist!?
|
|