|
Post by Les Paul on Feb 11, 2010 11:16:13 GMT 1
De enda jag har hört knorras är de här på forumet... De hockeyintresserade jag känner (även sponsorer) tycker man agerade helt rätt... Så sponsorer tycker att dom som varit ute och supit med Atte ska få spela före dom som växt fast på bänken. Då har vi nöjda sponsorer då. Mr Hockey är du nöjd? Visst knorras det utanför forumet. Det finns även dom som inte orkar läsa alla försvarstal.
|
|
|
Post by time on Feb 11, 2010 11:38:42 GMT 1
De enda jag har hört knorras är de här på forumet... De hockeyintresserade jag känner (även sponsorer) tycker man agerade helt rätt... Så sponsorer tycker att dom som varit ute och supit med Atte ska få spela före dom som växt fast på bänken. Då har vi nöjda sponsorer då. Mr Hockey är du nöjd? Visst knorras det utanför forumet. Det finns även dom som inte orkar läsa alla försvarstal. Nu skrev ju Jason de sponsorer han kännerJag har heller inte hört någon sponsor som klagat förrän husnasaren nu gör det Men det lär ju visa sig om sponsorintäkterna ökar eller minskar till nästa säsong. En viss omsättning på sponsorer är det ju alltid. Men hittills har det varit fler in än ut
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 11, 2010 11:44:52 GMT 1
Skulle inte tro det . Har ni inte hört något från folk på stan ska ni nog överväga hjälpmedel typ hörapparat. KHK har agerat skitfegt i ärendet den ena fick gå de andra var mer värdefulla så de fick stanna. Eller man kanske inte vågar sparka Fahlanders gullegosse. Ja där måste vara mycket knäck i lurarna. Idag kom en arbetskamrat, tillika Mjällbyanhängare, och frågade vad fan det är som händer i klubben!? Han bara skakade på huvudet och drog upp en händelse då tre Mjällbylirare åkt dit! Det blev presskonferens med alla kort på bordet! Och inag vidare spekulationer. Fegheten är lika slående som i andra sammanhang..
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Feb 11, 2010 12:20:04 GMT 1
få jag tycka vad jag vill för dig? Jag tycker inte Ringberg har varit bra, likaså ikväll. En stor besvikelse tycker JAG. Och jag kommer att fortsätta skriva vad jag tycker om Yetman, för detta är väl ett forum för åsikter? Tona ner din kaxiga attityd, det har du inget för ändå Och jag får väl tycka vad jag vill? Ser mer än gärna Yetman i KHK nästa säsong. OM det kommer hit en till transatlant och spelare som hittar målet med förbundna ögon. Du få tycka precis hur du vill, men så fort nån tycker annorlunda än dig så måste man vara blind eller skaffa nya glasögon hos Håkan Alm. Angående Yetman behöver jag nog inte säga mer vad jag tycker
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Feb 11, 2010 12:24:07 GMT 1
En spelare som inte vill gå in i närkamper och som vägrar tacklas ska inte spela hockey, oavsett spelsinne....... Yetman, nästa säsong...... Nej tack! Vägrar han gå in i närkamper? Det har jag inte sett. Sedan kan inte alla tacklas som dårar så fort dom ser någon med pucken, hur skulle det se ut? Eller om precis alla spelare sköt om dom fick pucken, hur dåligt skott dom en hade? Det är väl därför det finns olika spelstilar, andra spelar mer fysiskt medan andra spelar smart och tekniskt. Och Skoog han blir bara bättre och bättre, nästa säsong smäller det. Håller med om att man inte måste tacklas hela tiden, men man kan begära att han ska försöka vara först på pucken iaf
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 11, 2010 12:24:57 GMT 1
Och jag får väl tycka vad jag vill? Ser mer än gärna Yetman i KHK nästa säsong. OM det kommer hit en till transatlant och spelare som hittar målet med förbundna ögon. Du få tycka precis hur du vill, men så fort nån tycker annorlunda än dig så måste man vara blind eller skaffa nya glasögon hos Håkan Alm. Angående Yetman behöver jag nog inte säga mer vad jag tycker Japp, vilket är precis det jag tycker man ska göra om man inte kan se det Yetman gör ute på isen. Hade klubben bara gått ut med vilken spelartyp Yetman är så skulle det nog inte vara så hiskeligt med gnäll. Gnället på Ringberg kan jag förstå då han kom hit för att göra mål, men Yetman? Nej, där håller jag verkligen inte med. Undrar varför det inte har börjats gnälla på Fahlqvist än. Puck-kåtare spelare får man leta efter och igår så svingade han klubban som ett svärd, förstörde den och åkte ut för slashing. Vilken tillgång!
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Feb 11, 2010 12:30:50 GMT 1
Du få tycka precis hur du vill, men så fort nån tycker annorlunda än dig så måste man vara blind eller skaffa nya glasögon hos Håkan Alm. Angående Yetman behöver jag nog inte säga mer vad jag tycker Japp, vilket är precis det jag tycker man ska göra om man inte kan se det Yetman gör ute på isen. Hade klubben bara gått ut med vilken spelartyp Yetman är så skulle det nog inte vara så hiskeligt med gnäll. Gnället på Ringberg kan jag förstå då han kom hit för att göra mål, men Yetman? Nej, där håller jag verkligen inte med. Undrar varför det inte har börjats gnälla på Fahlqvist än. Puck-kåtare spelare får man leta efter och igår så svingade han klubban som ett svärd, förstörde den och åkte ut för slashing. Vilken tillgång! Spelartyper som inte vågar gå in i en närkamp är inget jag vill se i KHK. Fahla före Yetman 8 dagar i veckan, plus att han håller sig nykter med. Det är ju du som har värsta glojärnen, putsa dom så kanske du ser lite du med
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 11, 2010 12:37:10 GMT 1
Japp, vilket är precis det jag tycker man ska göra om man inte kan se det Yetman gör ute på isen. Hade klubben bara gått ut med vilken spelartyp Yetman är så skulle det nog inte vara så hiskeligt med gnäll. Gnället på Ringberg kan jag förstå då han kom hit för att göra mål, men Yetman? Nej, där håller jag verkligen inte med. Undrar varför det inte har börjats gnälla på Fahlqvist än. Puck-kåtare spelare får man leta efter och igår så svingade han klubban som ett svärd, förstörde den och åkte ut för slashing. Vilken tillgång! Spelartyper som inte vågar gå in i en närkamp är inget jag vill se i KHK. Fahla före Yetman 8 dagar i veckan, plus att han håller sig nykter med. Det är ju du som har värsta glojärnen, putsa dom så kanske du ser lite du med Då såg du nog verkligen inte matchen igår. Beviset har du ju skrivit själv. "Spelartyper som inte vågar gå in i en närkamp är inget jag vill se i KHK." vilket Yetman gjorde flera gånger igår. Ge Yetman en back med öl dagen före varje match säger jag. Själv trodde jag att han skulle vara försiktig och inte våga göra ett skit pga vad som hänt. Men han gick fan in i närkamperna och var flera gånger först på pucken. Passningarna är somsagt underbara, bättre passningspelare får man leta efter. Blicken för spelet likaså. Men du kanske vill att KHK ska bli som Chiefs i slagskott? Bara slåss och sitta mer på botbänken istället för att vara ute på isen. Fahlqvist 8 dagar i veckan? Nja, skulle inte tro det, inte enligt mig iallafall. Vet nog inte hur många mål det hade kunnat bli igår om Fahlqvist hade lärt sig att passa pucken. "Neeej den é miiiiiiin!"
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Feb 11, 2010 12:43:20 GMT 1
Spelartyper som inte vågar gå in i en närkamp är inget jag vill se i KHK. Fahla före Yetman 8 dagar i veckan, plus att han håller sig nykter med. Det är ju du som har värsta glojärnen, putsa dom så kanske du ser lite du med Då såg du nog verkligen inte matchen igår. Beviset har du ju skrivit själv. "Spelartyper som inte vågar gå in i en närkamp är inget jag vill se i KHK." vilket Yetman gjorde flera gånger igår. Ge Yetman en back med öl dagen före varje match säger jag. Själv trodde jag att han skulle vara försiktig och inte våga göra ett skit pga vad som hänt. Men han gick fan in i närkamperna och var flera gånger först på pucken. Passningarna är somsagt underbara, bättre passningspelare får man leta efter. Blicken för spelet likaså. Men du kanske vill att KHK ska bli som Chiefs i slagskott? Bara slåss och sitta mer på botbänken istället för att vara ute på isen. Fahlqvist 8 dagar i veckan? Nja, skulle inte tro det, inte enligt mig iallafall. Vet nog inte hur många mål det hade kunnat bli igår om Fahlqvist hade lärt sig att passa pucken. "Neeej den é miiiiiiin!" Man blir inte utvisad när man är först på pucken, tvärtom! Slutdiskuterat för mig.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 11, 2010 12:45:50 GMT 1
Komiskt vad olika människor favoriserar olika spelare. Någon kan spela precis som en man älskar, men bara för att man förväntar sig något annat, så är vederbörande kass!? Micke berömde kedjan med Ringberg, Ohlsson, Yetman i SSD och sa att de hade bra fart. Håller med och jag vill gärna se Yetman efter en sommar med gänget! (vilket väl är noll chans, p g a pengar). Vilken härlig pp-lirare, med mkt bra puckbehandling! Jävla tjat om tacklande! Lirare är precis lika viktiga och varenda människa vet att denna typ av spelare finns t o m i NHL. Finns många som undviker kroppskontakt
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 11, 2010 12:50:01 GMT 1
Precis, man får inte glömma att Yetman kom till KHK mitt i säsongen utan matchträning.
|
|
|
Post by Ragulin on Feb 11, 2010 13:02:38 GMT 1
Så sponsorer tycker att dom som varit ute och supit med Atte ska få spela före dom som växt fast på bänken. Då har vi nöjda sponsorer då. Mr Hockey är du nöjd? Visst knorras det utanför forumet. Det finns även dom som inte orkar läsa alla försvarstal. Nu skrev ju Jason de sponsorer han kännerJag har heller inte hört någon sponsor som klagat förrän husnasaren nu gör det Men det lär ju visa sig om sponsorintäkterna ökar eller minskar till nästa säsong. En viss omsättning på sponsorer är det ju alltid. Men hittills har det varit fler in än ut Intäkterna borde rimligtvis öka oavsett tills nästa år om klubben ska vidare. Har KHK nu låga sponsorpriser så lär ju dessa höjas. Har förstått att en höjning på priserna ligger på runt 20 % på vissa delar. Man kan nog inte räkna med lika frikostiga supportrar till tröjor etc.
|
|
|
Post by Sir Wankalot on Feb 11, 2010 13:40:25 GMT 1
Gott med tre pinnar....Nu tycker jag inte vi behöver älta det som varit..Det är utagerat. Bättre att fokusera på dom matcher som är kvar... Och jag har Yetman kvar alla dar i veckan, han behöver en riktig sniper bredvid sig bara. Nån som kan förvalta lägena han spelar fram till. Drömmen vore ju att sno Hurtubise..Tänk vad han och Yetman skulle kunna prestera ihop(men en dröm som sagt)
|
|
|
Post by Jason on Feb 11, 2010 13:41:34 GMT 1
Så sponsorer tycker att dom som varit ute och supit med Atte ska få spela före dom som växt fast på bänken. Då har vi nöjda sponsorer då. Mr Hockey är du nöjd? Visst knorras det utanför forumet. Det finns även dom som inte orkar läsa alla försvarstal. Ok... vilken back skulle ersatt Altmann då
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 11, 2010 13:51:32 GMT 1
Gott med tre pinnar....Nu tycker jag inte vi behöver älta det som varit..Det är utagerat. Bättre att fokusera på dom matcher som är kvar... Och jag har Yetman kvar alla dar i veckan, han behöver en riktig sniper bredvid sig bara. Nån som kan förvalta lägena han spelar fram till. Drömmen vore ju att sno Hurtubise..Tänk vad han och Yetman skulle kunna prestera ihop(men en dröm som sagt) Ja det blir många våta drömmar med dessa två
|
|