|
Post by scarpino on Mar 7, 2010 8:27:26 GMT 1
tackar tackar...Ni är välkomna på måndag...! Vet inte om jag vågar, då får du lova att inte vara lika aggressiv som i chatten igår !?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 7, 2010 8:28:38 GMT 1
Tackar Gudfadern, jag har redan biljet
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 8, 2010 21:15:54 GMT 1
OIK ångar på, imponerande!
|
|
|
Post by Gudfadern on Mar 8, 2010 22:36:51 GMT 1
tackar tackar...Ni är välkomna på måndag...! Vet inte om jag vågar, då får du lova att inte vara lika aggressiv som i chatten igår !? ahahah satt du där också? du smygtittade va? Nej för fan visst blir man irriterad när sånt händer!!!! Vad tyckte ni om matchen som var där?
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Mar 8, 2010 23:04:45 GMT 1
Jag hoppas faktiskt att OIK tar sig till kvalserien. Det bevisar bara vad man kan åstadkomma med små medel. (färre än KHK) Enda laget jag har rikitigt svårt för är Mörrum men what a hell jag önskar ändå inte min värsta fiende att ramla ur ettan.
Jag är sjukt nyfiken på vilka lag OIK kan störa framöver. Har även sett att OIK säkrat kontrakten med flera duktiga spelare till kommande säsong så även om Doucet och Hurtubise försvinner så är jag nu nästan övertygad om att OIK blir ett lag att räkna med även nästa säsong.
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 8, 2010 23:09:51 GMT 1
Om OIK slipper TAIF i PO3 så har man nog goda chanser att ta sig till kvalserien.
|
|
|
Post by jipe on Mar 8, 2010 23:15:37 GMT 1
Naturligtvis mycket bra av OIK men herregud hur två spelare kan bära ett lag på sina axlar som Doucet/Hurtubise gör. De gjorde alla eller låg bakom alla målen ikväll. Utan dom är OIK ett medelmåttigt Div1-lag, sen kan Söderström säga vad han vill om Steelers jämna femmor osv... Men de hade mer än gärna fått sänka Tengsry
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 8, 2010 23:19:04 GMT 1
Om OIK slipper TAIF i PO3 så har man nog goda chanser att ta sig till kvalserien. Mja, jag tror inte ens TAIF går säkra för OIK... såvida de inte passar på att ta sig i kragen nu under sitt uppehåll.
|
|
|
Post by HF on Mar 9, 2010 13:23:48 GMT 1
OIK´s mål är ju nu tydligt, allsvenskan! Härligt att man går för det. Källa:blt
|
|
|
Post by Gudfadern on Mar 9, 2010 14:03:06 GMT 1
OIK´s mål är ju nu tydligt, allsvenskan! Härligt att man går för det. Källa:blt nja kan inte har varit blt...! och målet är att göra så gott man kan i alla matcher!
|
|
|
Post by sheriff on Mar 9, 2010 15:49:50 GMT 1
OIK´s mål är ju nu tydligt, allsvenskan! Härligt att man går för det. Källa:blt nja kan inte har varit blt...! och målet är att göra så gott man kan i alla matcher! "Vi siktar på att nå Allsvenskan, säger Sydegård" i dagens BLT
|
|
|
Post by Gudfadern on Mar 9, 2010 17:14:08 GMT 1
nja kan inte har varit blt...! och målet är att göra så gott man kan i alla matcher! "Vi siktar på att nå Allsvenskan, säger Sydegård" i dagens BLT ohhh jävlar, jag tittade bara på nätet och där saknas oftast en del som pappaersbilagan har...men men! Man vågar väl drömma lite! Inget jag har emot!
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 9, 2010 17:16:04 GMT 1
"Vi siktar på att nå Allsvenskan, säger Sydegård" i dagens BLT ohhh jävlar, jag tittade bara på nätet och där saknas oftast en del som pappaersbilagan har...men men! Man vågar väl drömma lite! Inget jag har emot! Klart som f_n OIK ska satsa på det, är man med så ska man satsa på att nå längst. Härlig inställning!
|
|
|
Post by time on Mar 9, 2010 22:10:42 GMT 1
Nybro - Arboga
Nyköping - OIK
Piteå - Asplöven
Hudiksvall - Vita HästenVilka tror ni går vidare? Mitt tips Nybro, OIK, Asplöven och Vita Hästen Tror på ditt tips! Det gjorde du rätt i
|
|