|
Post by Back to Front on Mar 7, 2010 10:15:31 GMT 1
Spekulera om vilka 2 lag som ansluter till hösten!
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 7, 2010 10:49:21 GMT 1
Skulle bli oerhört förvånad om inte Mörrum stannar kvar. Kungälv blir det andra.
|
|
|
Post by HF on Mar 7, 2010 11:59:40 GMT 1
Jag la min röst med hjärtat....det blir svårt att pissa uppåt :-D
|
|
|
Post by time on Mar 7, 2010 12:14:05 GMT 1
Skulle bli oerhört förvånad om inte Mörrum stannar kvar. Kungälv blir det andra. samma åsikt Håller Kungälv igång skridskoåkningen så borde de klara detta
|
|
|
Post by Zäta on Mar 7, 2010 13:15:40 GMT 1
Vore sjukt kul att få se krif i ettan
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 7, 2010 13:42:27 GMT 1
La mina röster på Kungälv och Team Boro.. Boro har fallit på målsnöret två g mycket knappt Målskillnad bla, så det kan vara dras tur. KIK vinner serien ganska så lätt, då man har bästa laget och tränare.. Mörrum vill jag bara ha ut....
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Mar 7, 2010 15:09:16 GMT 1
Tror inte det blir några förändringar. Det skall vara Grästorp då som slapp lottas in i denna kvalserien. Boro har varit nära flera gånger om men då har man fått möta smålandslagen vilka jag betraktar som aningen sämre nu väntas tuffare motstånd.
En kvalserie är dock en kvalserie så man vet aldrig vad som kan hända. En bra start är nog nyckeln. Mörrum lottades ju mot Kungälv borta i första matchen en förlust där så kanske spöket kommer in. Mycket mentalitet nu...
|
|
|
Post by time on Mar 7, 2010 15:36:58 GMT 1
|
|
|
Post by Hockeyoraklet on Mar 7, 2010 18:21:00 GMT 1
Kungälv vann 4-1 och Krif med 7-2
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 7, 2010 18:24:19 GMT 1
Goiset ser förvånansvärt bleka ut, har spelarna redan kasta in handduken?
KRIF börjar kvalet riktigt bra.
Tror att Kungälv vinner denna serie.
|
|
|
Post by HF on Mar 7, 2010 18:34:58 GMT 1
Skönt att denna killen är tillbaka, sänkte Mörrum också...från blt.se
"I Kungälv tog hemmalaget ledningen redan 1.37 in på den första perioden. Målet kom på straff och gjordes av Johan Svensson."
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 7, 2010 19:06:26 GMT 1
La mina röster på KIK och H-borg.
|
|
|
Post by jipe on Mar 7, 2010 20:33:05 GMT 1
Skönt att denna killen är tillbaka, sänkte Mörrum också...från blt.se "I Kungälv tog hemmalaget ledningen redan 1.37 in på den första perioden. Målet kom på straff och gjordes av Johan Svensson." Johan som var ute för den otäcka smällen i TAK sänkte Gojset med tre mål...trevlig läsning men tråkigt för Mörrum...dock den tuffaste matchen avklarad. Tror nog att Mörrum o Kungälv håller sig kvar... Krif trea
|
|
|
Post by sheriff on Mar 7, 2010 23:45:01 GMT 1
Skönt att denna killen är tillbaka, sänkte Mörrum också...från blt.se "I Kungälv tog hemmalaget ledningen redan 1.37 in på den första perioden. Målet kom på straff och gjordes av Johan Svensson." Johan som var ute för den otäcka smällen i TAK sänkte Gojset med tre mål...trevlig läsning men tråkigt för Mörrum...dock den tuffaste matchen avklarad. Tror nog att Mörrum o Kungälv håller sig kvar... Krif trea Det var en fröjd att se Burra spela.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 8, 2010 23:54:00 GMT 1
F ö var det allmänt mkt trevligt i Kockumhallen! Tycker han slarvade med en del pass...lite nonchalant.....men han tar väl inte småpojkarna i tvåan på allvar..
|
|