|
Post by rolgy66 on Apr 6, 2012 18:15:02 GMT 1
Lite trist att vi inte fick tillfälle att hylla honom idag...
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 16, 2012 20:33:08 GMT 1
Ni missade väl inte den 10 minuters långa intervjun med vår målvaktsfanton i radion i dag.
|
|
|
Post by krickan on Apr 16, 2012 20:33:42 GMT 1
Jo...
|
|
|
Post by Jason on Apr 16, 2012 22:03:29 GMT 1
Lyssnar inte på lokalradion annat än i nödfall, och detta får väl klassas som ett sådant. Får återlyssna på webben istället.
|
|
|
Post by casadoc on May 13, 2012 9:51:50 GMT 1
Om jag förstått det rätt, så står KHK utan målvaktstränare nu. Någon som vet hur KHK skall lösa det?
|
|
friden
Ungdomslirare
R?tta virket!
|
Post by friden on May 13, 2012 10:21:04 GMT 1
Om jag förstått det rätt, så står KHK utan målvaktstränare nu. Någon som vet hur KHK skall lösa det? Om Ankan ska gå vidare så kan man ju alltid fråga Micke Åström. Han skulle gjort det mycket bra!
|
|
|
Post by kaffe on May 13, 2012 10:31:17 GMT 1
Om jag förstått det rätt, så står KHK utan målvaktstränare nu. Någon som vet hur KHK skall lösa det? Om Ankan ska gå vidare så kan man ju alltid fråga Micke Åström. Han skulle gjort det mycket bra! Micke får min röst också. Inte för att det handlar om ett val, men i alla fall. Han skulle gjort ett bra jobb.
|
|
|
Post by #72 Foppa on Aug 2, 2012 18:38:04 GMT 1
Intressant intervju med Timo, av "Grönvita Sumo"
Välkommen tillbaka till Allsvenskan. Nu med Karlskrona, en nykomling. - Ja, det är spännande att vara tillbaka igen. Det var målsättningen när jag skrev på här. Utåt har man sagt att klubben skulle vara allsvensk 2014 men för oss var målet att gå upp direkt, säger Leinonen till gronvitasumo.se. Under dina fyra säsonger i Oskarshamn var du en av Allsvenskans bästa målvakter. Håller du samma nivå nu? - Jag tycker det. Känner mig i bra form och har skaffat mig mer erfarenhet sedan dess. Här i Karlskrona njuter man av att spela hockey. Så allt känns bara bra nu. Jag har inte själv varit på plats i Karlskrona och fått uppleva stämningen där. Intresset är bra och trycket sägs vara bra där. Håller publiken allsvensk klass? - En av de bästa även i Allsvenskan. Atmosfären är underbar och blir alltid en fin inramning här. Alla som spelar här trivs bra. Du hade en misslyckad säsong i Leksand 09/10. Vad hände där? - Även där hade vi höga målsättningar. Jag åkte på en skada och blev borta i två månader. Sedan värvade de in en målvakt till. Så är hockeylivet och det är bara att gå vidare. Ni har bara förstärkt med ett fåtal spelare. Det är allsvenskan nu och jag tror inte att det räcker för att slippa bottenstrid. - Vi får se om det räcker. Vi har gått på is denna vecka och jag tycker att det ser bra ut. Vi har ganska många träningsmatcher så vi kommer väl förberedda.
|
|
|
Post by krickan on Sept 16, 2012 20:01:14 GMT 1
Usch, det som inte fick hända hände! Hoppas inte detta blir långvarigt. Blir det så så MÅSTE man plocka in en klassmålvakt till, gärna på lån, men det måste iaf. in en på något sätt.
|
|
|
Post by HF on Sept 16, 2012 20:21:24 GMT 1
Han gick sönder tidigare i matchen, i början av andra perioden. Spelade vidare och nu blev det antagligen bra mycket värre p g a att han fortsatte. Han var sjukt bra ikväll.
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 16, 2012 20:53:33 GMT 1
Någon som har nån info om hur det är med han?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 17, 2012 8:46:08 GMT 1
Tråkigt att Timo fick lämna isen i slutet på andra perioden vid ledning 2-1. Bristning i ljumsken pratas det om. Jag fick några ord med honom. Men det var knappt han ville prata om vad det var för fel. ”Inte så farligt”…hälsade han. KHK har lagt locket på angående sin stjärna. Trams. Så skriver von Surströmming på sin blogg, ledsen som vanligt att han inte fick komma med ett scoop till blt's sportavdelning. Kan det faktiskt vara som så att KHK inte säger något för att man inte är säkra på hur länge han kommer att vara borta och vad det är för skada, så man väntar med att säga något tills man är helt säkra istället för att snacka med blekinges största skvallerkärring? Det tramsiga är väl att du (som vanligt) blir upprörd över allt som har med KHK att göra som inte gynnar dig. Såg att du blev ledsen över att du inte har fått egen loge, käk och annat ifrån KHK. Glöm inte snuttefilten på onsdag.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 17, 2012 9:44:12 GMT 1
Timo är så jävla viktig för laget, hoppas att han inte blir borta för länge.
Inget ont om Oskar som också är en bra målvakt men det känns som om KHK behöver någon som är överjävlig mellan stolparna.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 17, 2012 9:53:21 GMT 1
Visst är det så, Oskar kan säkert bli grym och bli en bra ersättare till Timo.. man såg ju igår att har potential att bli en riktigt bra målvakt, trots mål på första skottet, vilket han inte på något sätt ska ta på sig.
Ett par matcher klarar vi oss nog utan Timo, men blir det längre än så måste en mer erfaren kille än Oskar in.
|
|
|
Post by stolpeout on Sept 17, 2012 11:43:24 GMT 1
Vad händer nästa säsong när Timos kontrakt går ut? Hur bra Timo än är så är upplägget med 2 jämnbra målvakter den bästa lösning, där den som är bäst för dagen står i mål. Det är för känsligt som vi har det idag.
|
|